HAHA! Nicht Rijder flashback!quote:
Whahahahaquote:
nicequote:
Kill itquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
je moet een 7/10 zijn om een 3/10 te mogen
Misschien is het maar beter als 2012 het einde van de wereld is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter als 2012 het einde van de wereld is.
lekkere slet, hard anaal met föhn er op lekker droogquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, nu ziet ze der nog niet uit als der moeder...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:30 schreef baasvandemaffia het volgende:
[..]
lekkere slet, hard anaal met föhn er op lekker droog
Nep. Van lachgas ga je niet lachen. Daarnaast krijg je van lachgas een hele zware stem, dus dat hoge gegiebel heb je dan niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:16 schreef BasvB het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gas_met_je_doet.html
Ik heb het wel eens gehad en begon uit het niets hysterisch te lachen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nep. Van lachgas ga je niet lachen. Daarnaast krijg je van lachgas een hele zware stem, dus dat hoge gegiebel heb je dan niet.
ielquote:
ik ga m echt ontwijken. Wil 't niet horen.quote:
quote:
Ze doen het welquote:Op zaterdag 28 juli 2012 14:07 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
EDIT: doet verdorie de helft het niet![]()
Ooit een of ander toneelstuk met mensen in krukken of zo. Geregisseerd door iemand die in een gesticht thuishoort.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:27 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit mij uitleggen?
0:55 die mega gun op de achtergrondquote:
zo te zien uitgezonden op de tv zender arte, dus zal wel iets kunstzinnigs zijn en kunst uitleggen is niet altijd even makkelijkquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:27 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit mij uitleggen?
Meh, de eerste paar keer waren nog leuk, nu wordt het een beetje eentonig.quote:
Aapjes kijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh, de eerste paar keer waren nog leuk, nu wordt het een beetje eentonig.
dafug is ditquote:Op zondag 29 juli 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://swallowbirds.tumblr.com/post/28264261229
wat een eisenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Volgens mij vind Google Ads het niet leuk als er geslachtsdelen op een pagina staan en FOK maakt gebruik van Google Ads.quote:
dafuqquote:Op zondag 29 juli 2012 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.insolitology.com/guides/fuckdolphin.htm
Binnenkort maar even naar het dolfinarium toe.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:31 schreef Rabieluh het volgende:
http://www.insolitology.com/guides/fuckdolphin.htm
wtf is /b/ ?quote:
Jeweetwel, dat hoekje van 4chan waar alleen puisterige nerdjes komen.quote:
Ohja, had iets met 4chan te maken. Heb dat /b/ nooit begrepen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:43 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jeweetwel, dat hoekje van 4chan waar alleen puisterige nerdjes komen.
Idd, snap er ook bar weinig van. Het is de bedoeling dat er grappige plaatjes worden gepost. Volgens hun definitie van grappig dan. Tentakelhentai en die shit.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:43 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ohja, had iets met 4chan te maken. Heb dat /b/ nooit begrepen.
Ben ook blij dat ik het niet ken enzo. leven enzo. sociaal enzo.
Dammnnnn..quote:Op zondag 29 juli 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
''If you don't have fat blowjob lips I'm not interested, to be honest.''quote:
Nee das 9gagquote:Op zondag 29 juli 2012 18:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Idd, snap er ook bar weinig van. Het is de bedoeling dat er grappige plaatjes worden gepost. Volgens hun definitie van grappig dan.
Die dikke puist is een beetje jammerquote:
Rare vorm van kunst weer.quote:
quote:4star - Overall, it is an excellent all-purpose tool. It is quite heavy and the anti-gravity device is a little temperamental, so it is always worth arming the auto-inflation safety feature if you are in the vicinity of deep water. I would have given it 5* but couldn't find the tool for removing boy scouts from horses' hooves. Incidentally you can quickly recoup the purchase price by using the time-travel feature to enhance your investment decisions.
Ik was op zoek naar een keukenmes en zag deze. Ik dacht dat het niet echt kon zijn en de feedback onderstreept dat wel een beetje.quote:1star - Sorry guys, doesn't have wheels. Should come with a warning on the tin: Don't put this device in your pyjama pocket if the pyjamas don't have a secure drawstring.
Mooi! Nu kan ik eindelijk zonder teveel zorgen naar Mongolie!quote:Op maandag 30 juli 2012 01:04 schreef machtpen het volgende:
Wel echt.
http://www.wenger.ch/giant-knife-wenger-swiss-army-knife
quote:I gave this 4 stars because I recently had a trip to Outer Mongolia and I was attacked by a huge "Outer Mongolian White One Eared Orang-utan".
I very quickly took out my very large army knife and it took me 30 minutes to find the Outer Mongolian White One Eared Orang-utan scaring device.
Well! the Outer Mongolian White One Eared Orang-utan had already eaten one of my legs and I was bleeding badly but I noticed this tool had a blow torch I could use to stop the bleeding but unfortunately I had no paraffin, then I noticed it also had a portable iron so I used that to stop the bleeding.
As I was stopping the bleeding the Outer Mongolian White One Eared Orang-utan started to eat my other leg and the pain was unbearable so I had to use the bottle of pain killers that was sent free with this tool.
It was a good job this tool had an iron and of course it's own power pack or the iron would have been useless. Anyway the Outer Mongolian White One Eared Orang-utan was eventually frightened away with the Outer Mongolian White One Eared Orang-utan deterrent whistle.
Well there I was feeling legless and shaken but I rolled as far as I could and suddenly I rolled over a giant Outer Mongolian Snake but it was good I became familiar with this tool because I instantly knew where the Outer Mongolian huge giant snake killer was.
I had had enough then for the day so I opened out the tool fully to reveal the wings and the concord jet engine and managed to fly home.
All in all this tool was a life saver but grossly overpriced but then again,,,, it did save my life and was worth it.
I gave 4 stars because there was no mother in law vanishing tool.
quote:
Ik was eerstquote:Op maandag 30 juli 2012 09:51 schreef BasvB het volgende:
Helemaal afluisteren/lezen, en niet de comments lezen
Erg coolquote:Op maandag 30 juli 2012 09:51 schreef BasvB het volgende:
Godverquote:Op maandag 30 juli 2012 09:51 schreef BasvB het volgende:
Ik snap 'm wel, maar vind 't niet echt grappig. Misschien komt dat doordat ik het oorspronkelijke verhaal niet ken.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:51 schreef BasvB het volgende:
...quote:Op maandag 30 juli 2012 12:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik snap 'm wel, maar vind 't niet echt grappig. Misschien komt dat doordat ik het oorspronkelijke verhaal niet ken.
Zo'n soort (water)glijbaan heb je op Tenerife (Spanje) ook, gaaf ding is dat! Staat in 't Siam Park.quote:
en toen?quote:Op maandag 30 juli 2012 12:31 schreef NanKing het volgende:
Ik dacht eerst 'leuk daar wil ik af' en toen...
Je moet het ook niet opdrinkenquote:Op maandag 30 juli 2012 13:42 schreef NanKing het volgende:
Kijk eens naar het water in die glijbaan (aan het begin)
Noem het irrationeel, maar ik ga voor geen goud in zo'n ding.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef padlarf het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een irrationele angst voor haaien
pok, pok pokkkquote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Noem het irrationeel, maar ik ga voor geen goud in zo'n ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
dit meen je toch nietquote:
grappigquote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef banapples het volgende:
Bij 22 seconde kon ik niet stoppen met lachen![]()
FOK!kers kennen meisjes?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok, welke FOK!ker is dit?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als ze al een meisje kennen, is het een 'hele goeie vriendin'.
wtfquote:
Troll. En nog een hele slechte ook.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Best mooie meid ook nog. Wat zal dit pijn doen hehehequote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan ik dat plaatje niet zienquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:37 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Best mooie meid ook nog. Wat zal dit pijn doen hehehemaar aan de andere kant zie haar ketting. Waarschijnlijk mag ze niemand van buiten de kerk.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Oh!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:54 schreef Fiorano het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)tieve_dwerggeit.html
Prachtig!
Wat zijn die tieten ontzettend slecht gefotoshopt...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Cool gedaan, maar die snelpratende stem past echt niet bij de vibe van het filmpjequote:
Valt wel een beetje mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:53 schreef Zethiel het volgende:
[..]
Met muziek is ie beter, http://www.dumpert.nl/med(...)nse_wtf_reclame.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:58 schreef Maringo het volgende:
De grootste "wtf did I just watch' cartoon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
When all else fails, you always have delusion.
tetten zijn ook acht niet geshopt.................quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[ afbeelding ]
Op hol geslagen cameraman die achter de dames aan zit ook goed?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:14 schreef Tropanzia het volgende:
Weet iemand nog leuke filmpjes van ontsnapte/op hol geslagen dieren die achter mensen aan zitten?
Godverdomme..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Op hol geslagen cameraman die achter de dames aan zit ook goed?
[ afbeelding ]
Als je paar keer op 4 drukt wordt die man steeds grappiger weggeslingerdquote:
nice,,,quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:43 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Op hol geslagen cameraman die achter de dames aan zit ook goed?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:58 schreef Maringo het volgende:
De grootste "wtf did I just watch' cartoon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waar jij het over hebt is niet letterlijk n2o (lachgas), maar iets anders.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nep. Van lachgas ga je niet lachen. Daarnaast krijg je van lachgas een hele zware stem, dus dat hoge gegiebel heb je dan niet.
Trippen/spacen ja, maar niet lachen. Hooguit een beetje lomp op de grond liggenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar jij het over hebt is niet letterlijk n2o (lachgas), maar iets anders.
Van lachgas krijg je wél echt zieke lachkicks.
Wij kochten vroeger van die bussen voor toeters bij de Halfords (waar je dan zo'n toeter op moet zetten), en ipv een toeter er een ballon overheen doen en op dat dingetje drukken. Daar krijg je zo'n zware stem van en ga je ff een paar minuten trippen haha.
Laatst bij de Halfords gekeken, en die dingen verkopen ze om die reden niet meer, haha.
Patronen voor slagroombussen verkopen ze wel, bij de makro bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar jij het over hebt is niet letterlijk n2o (lachgas), maar iets anders.
Van lachgas krijg je wél echt zieke lachkicks.
Wij kochten vroeger van die bussen voor toeters bij de Halfords (waar je dan zo'n toeter op moet zetten), en ipv een toeter er een ballon overheen doen en op dat dingetje drukken. Daar krijg je zo'n zware stem van en ga je ff een paar minuten trippen haha.
Laatst bij de Halfords gekeken, en die dingen verkopen ze om die reden niet meer, haha.
Vraag me af hoe de finish eruitziet, staan daar dan vrouwen klaar voor ontvangst?quote:
wtf ... waar kijk in naar?quote:
Ja doe maar zo. We weten allemaal heel goed dat jij een van de personen in de video bent.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wtf ... waar kijk in naar?![]()
In welke woonwagenkamp hebben deze tokkies zich verzameld?
Ze hadden een feestje in de trailer van Tong80. Er waren kaakjes bij de koffie, er was roséwijn en advocaat als afzakkertje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
wtf ... waar kijk in naar?![]()
In welke woonwagenkamp hebben deze tokkies zich verzameld?
Die Amerikaanse angst voor dat woordquote:
quote:
Deze was echt geniaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh wat ben ik blij dat hij geen niggers zei
[ afbeelding ]
Machtig gezicht...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=4b0_1343755133
WTF
Posted while shaving in my Pruis!
Ziet eruit als de ehrmahgerd meme.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:36 schreef Mirel het volgende:
was hier eigenlijk ooit meer van gemaakt?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |