20.37 Zwemmen: Ranomi Kromowidjojo en Femke Heemskerk (halve finale 100 vrij) *quote:
De vrouwen om 20:43 ongeveer en de finale 100 meter om 21:17quote:
Wel op een medaille. Als derde gekwalificeerd voor de finale geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Die Verschuren is toch geen kanshebber?
weet ik ook niet. maar als je gaat zeggen: VERSCHUREN MOEST GOUD HALEN, FALER. Flipt het hele OS-Topic daarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Niet echt nee. Driebergen ging volgens mij als derde door, dus klein kansje. Ranomi uiteraard wel een dikke kansquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Ja ik kom daar niet meer. Ik zei dat Inge Dekker een slome slak was en toen ging iedereen tegen mij tekeer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet ik ook niet. maar als je gaat zeggen: VERSCHUREN MOEST GOUD HALEN, FALER. Flipt het hele OS-Topic daar
Je mag ook geen kritiek hebben daar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik kom daar niet meer. Ik zei dat Inge Dekker een slome slak was en toen ging iedereen tegen mij tekeer.
WHAT THE FUCK.
Maar je had gelijk. Door die trut hadden we zilver ipv goud.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik kom daar niet meer. Ik zei dat Inge Dekker een slome slak was en toen ging iedereen tegen mij tekeer.
WHAT THE FUCK.
4e tijd in de halve finales...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Nou niet meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was lekker weer vandaag, niets mis mee...
Vanmiddag hadden mensen kritiek op die judokas en toen ging die leatherface helemaal tekeer dat die 'VBL'ers' geen recht van spreken hadden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK.
Idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar je had gelijk. Door die trut hadden we zilver ipv goud.
Ja maar dat is dus ook niet leuk hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef Muto het volgende:
Net als Nederlanders afzeiken in het TDF-forum
Zijn elke keer dezelfde lui, allemaal nerds uit het sport subforum.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal vuige nationalisten in het EK, OS & TdF forum.
Ben blij dat het seizoen straks van start gaat, hebben we van die irritante kneusjes voorlopig geen lastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn elke keer dezelfde lui, allemaal nerds uit het sport subforum.
Triestquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanmiddag hadden mensen kritiek op die judokas en toen ging die leatherface helemaal tekeer dat die 'VBL'ers' geen recht van spreken hadden.
Brons, die tellen niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef zoekeenleven het volgende:
hebben we trouwens weer een medaille of niet?
wel on-Nederlands, meestal worden we 2e.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Brons, die tellen niet.
Bronzen Bosch bij het Judoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef zoekeenleven het volgende:
hebben we trouwens weer een medaille of niet?
We pakken ze een keer terugquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook dat betweterige gedrag van hun
Die was ook al in het tdf topic.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
Als je het woord falen gebruikt wordt ene teArt of zoiets helemaal gek
Doe eens lief. Iedereen is welkom.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doei
Daar was je inderdaad weer
AZquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We lachen ze gewoon uit als Ajax komend seizoen de CL gewonnen heeft en AZ de Europa League
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ging zelfs weg uit de livetopics omdat hij het niveau te laag vond
Klopt ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ging zelfs weg uit de livetopics omdat hij het niveau te laag vond
Nee we gaan OS kapot maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We lachen ze gewoon uit als Ajax komend seizoen de CL gewonnen heeft en AZ de Europa League
Nee gewoon neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe eens lief. Iedereen is welkom.
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij staat al in de OP bij persona non grata.
En na de OS zie je ze nergens meer zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al die Sportkneusjes denken dat ze de beste zijn en alles weten over iets.
Daar was het met Raboquote:
Valt ook lekker veel over te weten ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet tenminste alles over Darts. Mag ik daar ook betweterig over doen
Je bent geen mod meerquote:
In SPT alleenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En na de OS zie je ze nergens meer zeker![]()
Zelfde als al die WK/EK "supporters"
Ik vind dat alleen de echte VBL SC'ers in de OP mogen staanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond meegechat, daarom sta ik nu ook in de OP
Wat is Madhouse?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt ook lekker veel over te weten ja.
Haha, ja volgens mij was ik toen moet jou 4lf en LR daar aan het kloten, toen flipte hij ook al.quote:
Jou kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond meegechat, daarom sta ik nu ook in de OP
Kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen de echte VBL SC'ers in de OP mogen staan
Dubbel 1.quote:
Doe je maar op je school tijdens het werkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou en? Ik voel me af en toe nog wel blauw.
In dat rijtje staat hij ook niet, hij staat onder hetzelfde kopje als Madame_Paon.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen de echte VBL SC'ers in de OP mogen staan
Ik ookquote:
Ok is goed, ik zal voortaan hier proberen elke dag te postenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Kom dan gewoon vaker hier. Veel leuker dan ONZ en KLB en PUB enzo.
DOE NOU NIET. NU GAAT ZE JE SPYTOOLEN.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In dat rijtje staat hij ook niet, hij staat onder hetzelfde kopje als Madame_Paon.
SPELLEN HAAR NAAM GEWOON VERKEERDquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DOE NOU NIET. NU GAAT ZE JE SPYTOOLEN.
Staat ze al een tijdje hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DOE NOU NIET. NU GAAT ZE JE SPYTOOLEN.
oh, als ik iets weet heb ik het opeens gegoogled?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh, als ik iets weet heb ik het opeens gegoogled?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou net zeggen, alsof ze daar nu mee gaat beginnen.quote:
PUB is geniaal man, echt de meest achterlijke topics komen daar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Kom dan gewoon vaker hier. Veel leuker dan ONZ en KLB en PUB enzo.
Wat heb je daaraan eigenlijk? Ik heb nog nooit een commentator horen roepen; 'nu moet hij de madhouse pakken!!!!'quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit je me nou belachelijk te maken?
Ik last gisteren dat je de OP eruit kan filteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, alsof ze daar nu mee gaat beginnen.
Goed punt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan eigenlijk? Ik heb nog nooit een commentator horen roepen; 'nu moet hij de madhouse pakken!!!!'
Weet ik ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan eigenlijk? Ik heb nog nooit een commentator horen roepen; 'nu moet hij de madhouse pakken!!!!'
Heeft ze vast ook wel gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik last gisteren dat je de OP eruit kan filteren.
Maar weet je er zijn mensen die zitten dag en nacht in de SC in ONZ en KLB zijn dat robots?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
PUB is geniaal man, echt de meest achterlijke topics komen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |