Ik ookquote:
Ok is goed, ik zal voortaan hier proberen elke dag te postenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Kom dan gewoon vaker hier. Veel leuker dan ONZ en KLB en PUB enzo.
DOE NOU NIET. NU GAAT ZE JE SPYTOOLEN.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In dat rijtje staat hij ook niet, hij staat onder hetzelfde kopje als Madame_Paon.
SPELLEN HAAR NAAM GEWOON VERKEERDquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DOE NOU NIET. NU GAAT ZE JE SPYTOOLEN.
Staat ze al een tijdje hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
DOE NOU NIET. NU GAAT ZE JE SPYTOOLEN.
oh, als ik iets weet heb ik het opeens gegoogled?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh, als ik iets weet heb ik het opeens gegoogled?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wou net zeggen, alsof ze daar nu mee gaat beginnen.quote:
PUB is geniaal man, echt de meest achterlijke topics komen daar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Kom dan gewoon vaker hier. Veel leuker dan ONZ en KLB en PUB enzo.
Wat heb je daaraan eigenlijk? Ik heb nog nooit een commentator horen roepen; 'nu moet hij de madhouse pakken!!!!'quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zit je me nou belachelijk te maken?
Ik last gisteren dat je de OP eruit kan filteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, alsof ze daar nu mee gaat beginnen.
Goed punt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan eigenlijk? Ik heb nog nooit een commentator horen roepen; 'nu moet hij de madhouse pakken!!!!'
Weet ik ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat heb je daaraan eigenlijk? Ik heb nog nooit een commentator horen roepen; 'nu moet hij de madhouse pakken!!!!'
Heeft ze vast ook wel gedaanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik last gisteren dat je de OP eruit kan filteren.
Maar weet je er zijn mensen die zitten dag en nacht in de SC in ONZ en KLB zijn dat robots?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
PUB is geniaal man, echt de meest achterlijke topics komen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |