Nee we gaan OS kapot maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We lachen ze gewoon uit als Ajax komend seizoen de CL gewonnen heeft en AZ de Europa League
Nee gewoon neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe eens lief. Iedereen is welkom.
Oh dan is het goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij staat al in de OP bij persona non grata.
En na de OS zie je ze nergens meer zekerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al die Sportkneusjes denken dat ze de beste zijn en alles weten over iets.
Daar was het met Raboquote:
Valt ook lekker veel over te weten ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet tenminste alles over Darts. Mag ik daar ook betweterig over doen
Je bent geen mod meerquote:
In SPT alleenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En na de OS zie je ze nergens meer zeker![]()
Zelfde als al die WK/EK "supporters"
Ik vind dat alleen de echte VBL SC'ers in de OP mogen staanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond meegechat, daarom sta ik nu ook in de OP
Wat is Madhouse?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt ook lekker veel over te weten ja.
Haha, ja volgens mij was ik toen moet jou 4lf en LR daar aan het kloten, toen flipte hij ook al.quote:
Jou kan ik wel waarderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond meegechat, daarom sta ik nu ook in de OP
Kan er ook niets aan doenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen de echte VBL SC'ers in de OP mogen staan
Dubbel 1.quote:
Doe je maar op je school tijdens het werkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou en? Ik voel me af en toe nog wel blauw.
In dat rijtje staat hij ook niet, hij staat onder hetzelfde kopje als Madame_Paon.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen de echte VBL SC'ers in de OP mogen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |