20.37 Zwemmen: Ranomi Kromowidjojo en Femke Heemskerk (halve finale 100 vrij) *quote:
De vrouwen om 20:43 ongeveer en de finale 100 meter om 21:17quote:
Wel op een medaille. Als derde gekwalificeerd voor de finale geloof ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Die Verschuren is toch geen kanshebber?
weet ik ook niet. maar als je gaat zeggen: VERSCHUREN MOEST GOUD HALEN, FALER. Flipt het hele OS-Topic daarquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Niet echt nee. Driebergen ging volgens mij als derde door, dus klein kansje. Ranomi uiteraard wel een dikke kansquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Ja ik kom daar niet meer. Ik zei dat Inge Dekker een slome slak was en toen ging iedereen tegen mij tekeer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weet ik ook niet. maar als je gaat zeggen: VERSCHUREN MOEST GOUD HALEN, FALER. Flipt het hele OS-Topic daar
Je mag ook geen kritiek hebben daar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik kom daar niet meer. Ik zei dat Inge Dekker een slome slak was en toen ging iedereen tegen mij tekeer.
WHAT THE FUCK.
Maar je had gelijk. Door die trut hadden we zilver ipv goud.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik kom daar niet meer. Ik zei dat Inge Dekker een slome slak was en toen ging iedereen tegen mij tekeer.
WHAT THE FUCK.
4e tijd in de halve finales...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:15 schreef Caland het volgende:
Nou niet meer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was lekker weer vandaag, niets mis mee...
Vanmiddag hadden mensen kritiek op die judokas en toen ging die leatherface helemaal tekeer dat die 'VBL'ers' geen recht van spreken hadden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK.
Idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar je had gelijk. Door die trut hadden we zilver ipv goud.
Ja maar dat is dus ook niet leuk hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:17 schreef Muto het volgende:
Net als Nederlanders afzeiken in het TDF-forum
Zijn elke keer dezelfde lui, allemaal nerds uit het sport subforum.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal vuige nationalisten in het EK, OS & TdF forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |