Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat het kindje van Madonna en Maradona?
Ben niet waus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html!!!!!
Ze heeft er gewoon schijt aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html!!!!!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie het niet echt goed wat daar nou ligt.
quote:
Klopt, maar ze veegt haar billen niet eens afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
Die chick was tot dat filmpje trouwens wel hard geefbaar.
Wel man, daar gebruikt ze toch dat gras voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze veegt haar billen niet eens af
Billen niet afvegenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze veegt haar billen niet eens af
Gewoon zijn overhemd gebruiken als plee papierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Wat mij dan nog het meest ergert zijn die mongolen die als mensen echt com-pleet van de kaart zijn bijdehand gaan lopen doen. Zoals die gast in dat geblokte overhemd.
Inderdaad. Dat zijn ook altijd de type's die aan iedereen willen laten weten dat ze het ook zo leuk hebben zonder drank en drugs.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Wat mij dan nog het meest ergert zijn die mongolen die als mensen echt com-pleet van de kaart zijn bijdehand gaan lopen doen. Zoals die gast in dat geblokte overhemd.
En dat ook elke keer gaan herhalen wanneer ze een nieuw cola'tje hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zijn ook altijd de type's die aan iedereen willen laten weten dat ze het ook zo leuk hebben zonder drank en drugs.
Ik vind een feest 9 van de 10x geen reet aan zonder drank of drugsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zijn ook altijd de type's die aan iedereen willen laten weten dat ze het ook zo leuk hebben zonder drank en drugs.
Het zijn juist meestal die gasten aan de speed die dan kinderachtig gaan doen tegen gasten die helemaal pillenwaus zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
OF als iemand dronken is, misbruik van de situatie maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat er type's rondlopen met een colatje en hun zonder drugs verhaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind een feest 9 van de 10x geen reet aan zonder drank of drugs
Ik vind eigenlijk vrijwel alles dat ik doe geen reet aan zonder drank of drugs.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind een feest 9 van de 10x geen reet aan zonder drank of drugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |