Alleen maar omdat hij groter dan jou is zeker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb gewoon een hekel aan Dries Mertens. Ik kan best creatief zijn in teksten maken
nee gewoon neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij groter dan jou is zeker.
Dries is kleiner dan mijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij groter dan jou is zeker.
Open hem in ONZ dan, als het grappig is tenminste.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb gewoon een hekel aan Dries Mertens. Ik kan best creatief zijn in teksten maken
Smegmanus zet er toch wel een slotje op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open hem in ONZ dan, als het grappig is tenminste.
Niet als je er moeite in steekt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smegmanus zet er toch wel een slotje op.
Spelen die morgen ja? Helemaal vergeten. Mooi man.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op deze woensdagavond heb ik er geen zin in. Wat verwacht jij morgen van Heerenveen?
Ik denk dat ze gaan verliezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelen die morgen ja? Helemaal vergeten. Mooi man.
Geijkspelletje.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
GGMM kan je Geo in de OP zetten bij gevallen helden, ban van 2 dagen
Ben benieuwd naar Twente ja. Heb gezien dat Glynor Plet weer in de basis start. Wordt weer gezellig dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef TwenteFC het volgende:
Morgen hopelijk debuut van Bulykin.
Wat heeft Geo weer gevlikt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Donequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
gefliktquote:
Maradonnaquote:
Nog even volhouden, en dan is Plet hopelijk voorgoed weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Twente ja. Heb gezien dat Glynor Plet weer in de basis start. Wordt weer gezellig dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |