Fok! is al lang verloren man, je gaat toch de hel niet zegenenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zet voortaan Bless in je sig, post je ook Bless rond op FOK!
Waarom post je dan in de Hel?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Fok! is al lang verloren man, je gaat toch de hel niet zegenen
Surinamer hequote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mijn katten geen smartphone
Jouw ava doet me steeds denken aan:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelukkig hebben mijn katten geen smartphone
Wat ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw ava doet me steeds denken aan:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bedankt voor de verhelderingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Surinamer he
Voordat je Marokkanen had werden zij altijd geweigerd stinho, is nog van voor jouw tijd
Mensen die een Rattata vangen en zich een pokemon master noemenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, daarom willen Surinamers ook de Marokkanen niet het land uitgooien. In elk geval niet allemaal, misschien dat er 40-45 % mag blijven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Surinamer he
Voordat je Marokkanen had werden zij altijd geweigerd stinho, is nog van voor jouw tijd
Dat is een Raticatequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Mensen die een Rattata vangen en zich een pokemon master noemen
Zo een greep tweets van Ruben Schaken.quote:
twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 15:18:14Voorronde Champions League 19:00 uur Dinamo Kiev-Feyenoord! Iedereen bedankt voor de steun en lieve berichten! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 21:54:19Had meer in gezeten vandaag! Echt jammer! Maar toch een goede uitgangspositie! Volgende week weer alles geven! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op zondag 29-07-2012 om 20:18:22@jacobz95 Thanks voor geweldig filmpje man! Kan ik echt waarderen! En naam van het filmpje is uiteraard ook top! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op zondag 29-07-2012 om 13:03:00Rotterdam Airport! Straks vliegen naar Kiev! Enjoy your Day! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 15:16:14@RonVlaar4 heeft veel succes in de premier League Baas! We gaan je zeker missen! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 26-07-2012 om 14:25:41Effe met Kos naar PC Hooft! Uiteraard effe lang Louis Vuitton! Daarna sappie en een happie bij Palladium! Weer is top! Bless... reageer retweet
Oh dat dacht ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Daar had ik het toch ook niet over.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zo een greep tweets van Ruben Schaken.twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 15:18:14Voorronde Champions League 19:00 uur Dinamo Kiev-Feyenoord! Iedereen bedankt voor de steun en lieve berichten! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 31-07-2012 om 21:54:19Had meer in gezeten vandaag! Echt jammer! Maar toch een goede uitgangspositie! Volgende week weer alles geven! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op zondag 29-07-2012 om 20:18:22@jacobz95 Thanks voor geweldig filmpje man! Kan ik echt waarderen! En naam van het filmpje is uiteraard ook top! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op zondag 29-07-2012 om 13:03:00Rotterdam Airport! Straks vliegen naar Kiev! Enjoy your Day! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op zaterdag 28-07-2012 om 15:16:14@RonVlaar4 heeft veel succes in de premier League Baas! We gaan je zeker missen! Bless... reageer retweet
twitter:RubenSchaken twitterde op donderdag 26-07-2012 om 14:25:41Effe met Kos naar PC Hooft! Uiteraard effe lang Louis Vuitton! Daarna sappie en een happie bij Palladium! Weer is top! Bless... reageer retweet
Ik verheug me nu al op de vertaling hiervan op Fox Newsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
De opmars van speed ten opzichte van coke is een rechtstreeks gevolg van de crisis.
Nederlands nieuws
Speedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
De opmars van speed ten opzichte van coke is een rechtstreeks gevolg van de crisis.
Nederlands nieuws
Labyad is een baas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop zo dat Labyad zijn nek breekt, maar ze hebben er nog maar 10minuten voor
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Mogen haattopics voor bepaalde voetbalpersonen ook?
Doe nog eens een gok?quote:
Zie je, je weet het wel.quote:
Het kan toch ook gewoon als het binnen de grenzen blijft?quote:
De vorige keer dat ik je verzocht om een topic binnen de grenzen te openen zette je in de OP "Voor alle achterlijke autistische klapjosties" neer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan toch ook gewoon als het binnen de grenzen blijft?Je mag nooit walgen over bepaalde personen
oh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik je verzocht om een topic binnen de grenzen te openen zette je in de OP "Voor alle achterlijke autistische klapjosties" neer.
Link?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
Trollende reporter bij de open dag van PSV.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik je verzocht om een topic binnen de grenzen te openen zette je in de OP "Voor alle achterlijke autistische klapjosties" neer.
Alleen maar omdat hij groter dan jou is zeker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb gewoon een hekel aan Dries Mertens. Ik kan best creatief zijn in teksten maken
nee gewoon neequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij groter dan jou is zeker.
Dries is kleiner dan mijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen maar omdat hij groter dan jou is zeker.
Open hem in ONZ dan, als het grappig is tenminste.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar ik heb gewoon een hekel aan Dries Mertens. Ik kan best creatief zijn in teksten maken
Smegmanus zet er toch wel een slotje op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Open hem in ONZ dan, als het grappig is tenminste.
Niet als je er moeite in steekt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Smegmanus zet er toch wel een slotje op.
Spelen die morgen ja? Helemaal vergeten. Mooi man.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op deze woensdagavond heb ik er geen zin in. Wat verwacht jij morgen van Heerenveen?
Ik denk dat ze gaan verliezen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Spelen die morgen ja? Helemaal vergeten. Mooi man.
Geijkspelletje.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
GGMM kan je Geo in de OP zetten bij gevallen helden, ban van 2 dagen
Ben benieuwd naar Twente ja. Heb gezien dat Glynor Plet weer in de basis start. Wordt weer gezellig dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef TwenteFC het volgende:
Morgen hopelijk debuut van Bulykin.
Wat heeft Geo weer gevlikt?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
Donequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:52 schreef stevenmac26 het volgende:
gefliktquote:
Maradonnaquote:
Nog even volhouden, en dan is Plet hopelijk voorgoed weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar Twente ja. Heb gezien dat Glynor Plet weer in de basis start. Wordt weer gezellig dus
Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat het kindje van Madonna en Maradona?
Ben niet waus.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html!!!!!
Ze heeft er gewoon schijt aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef stevenmac26 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)naar_het_toilet.html!!!!!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:57 schreef Caland het volgende:
Ik zie het niet echt goed wat daar nou ligt.
quote:
Klopt, maar ze veegt haar billen niet eens afquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:00 schreef Caland het volgende:
Die chick was tot dat filmpje trouwens wel hard geefbaar.
Wel man, daar gebruikt ze toch dat gras voor.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze veegt haar billen niet eens af
Billen niet afvegenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klopt, maar ze veegt haar billen niet eens af
Gewoon zijn overhemd gebruiken als plee papierquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Wat mij dan nog het meest ergert zijn die mongolen die als mensen echt com-pleet van de kaart zijn bijdehand gaan lopen doen. Zoals die gast in dat geblokte overhemd.
Inderdaad. Dat zijn ook altijd de type's die aan iedereen willen laten weten dat ze het ook zo leuk hebben zonder drank en drugs.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Wat mij dan nog het meest ergert zijn die mongolen die als mensen echt com-pleet van de kaart zijn bijdehand gaan lopen doen. Zoals die gast in dat geblokte overhemd.
En dat ook elke keer gaan herhalen wanneer ze een nieuw cola'tje hebben.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zijn ook altijd de type's die aan iedereen willen laten weten dat ze het ook zo leuk hebben zonder drank en drugs.
Ik vind een feest 9 van de 10x geen reet aan zonder drank of drugsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat zijn ook altijd de type's die aan iedereen willen laten weten dat ze het ook zo leuk hebben zonder drank en drugs.
Het zijn juist meestal die gasten aan de speed die dan kinderachtig gaan doen tegen gasten die helemaal pillenwaus zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
OF als iemand dronken is, misbruik van de situatie maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat komt omdat er type's rondlopen met een colatje en hun zonder drugs verhaalquote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind een feest 9 van de 10x geen reet aan zonder drank of drugs
Ik vind eigenlijk vrijwel alles dat ik doe geen reet aan zonder drank of drugs.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vind een feest 9 van de 10x geen reet aan zonder drank of drugs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |