quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef Caland het volgende:
Het was geen paal, maar een mobiel steunpunt.
Zo'n ding.
[ afbeelding ]
quote:
Ja die zag ik gister al voorbij komen, mooie damequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee dit is zijn vriendin:
[ afbeelding ]
quote:
Hij is er al joh.quote:
HIJ PIKT GEWOON MIJN TTquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die GGMM is wel traag iddZal ik de jouwe weer open gooien?
Hij heeft het wel verdiend deze keer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die GGMM is wel traag iddZal ik de jouwe weer open gooien?
Ik kreeg bij die tt een deja-vuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
Het grote Tobias Sana-topic #1 Neymar is gearriveerd in Amsterdam
Wat vinden jullie van m'n TT? Vond het wel een grappige TT nameljik.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, ik was binnen 30 seconden klaar. Jij deed er 2 minuten over
Hoe kwam je daar op? Echt een goede TT.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
Je jat gewoon de TT van Ajacied422. Ik had wel verwacht dat je deze zou pakken: Nu al beter dan Narsingh.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop maar dat die Sana echt goed is en niet is gehaald omdat Ajax de gay-club van Nederland moet worden van een of andere gestoorde politicus.
Dank je. Het kwam ineens in me op, ik denk dat wordt hem! Soms heb je zo'n goed idee opeens uit het niets.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe kwam je daar op? Echt een goede TT.
Klasse TT, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:09 schreef GGMM het volgende:
Zo'n geniale impuls waarvan je denkt dat veel hem zullen waarderenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank je. Het kwam ineens in me op, ik denk dat wordt hem! Soms heb je zo'n goed idee opeens uit het niets.
In mijn zetelpeiling verliest partij GGMM veelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dank je. Het kwam ineens in me op, ik denk dat wordt hem! Soms heb je zo'n goed idee opeens uit het niets.
Wat? Mijn topic is beter joh. Bij hem staat er maar één plaatje in de OP.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Had ik nu maar Ajacied zijn topic open gelaten
Hij lijkt hier op ET...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een geweldig kapsel, de tering wat mooi.
Geef GGMM een ferme schop. Of laat het alarm zijn oren doen brekenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Had ik nu maar Ajacied zijn topic open gelaten
Je kan ook de OP's combinerenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat? Mijn topic is beter joh. Bij hem staat er maar één plaatje in de OP.
Ligt er wel heel dik boven op dat hij die foto's maakt om te verbergen dat hij hem graag in poepertjes stopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een geweldig kapsel, de tering wat mooi.
In jouw OP staat niks wat niet in mijn OP staat.quote:
Liever geen plaatjes van dat kapsel, al is dat eigenlijk het verkeerde woordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat? Mijn topic is beter joh. Bij hem staat er maar één plaatje in de OP.
Informatie combineren snap jequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
In jouw OP staat niks wat niet in mijn OP staat.
Zelfs de TT is identiekquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
In jouw OP staat niks wat niet in mijn OP staat.
Jaloers dat zo'n kapsel niet bij jouw kop past?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Liever geen plaatjes van dat kapsel, al is dat eigenlijk het verkeerde woord
Ja, dat vond ik grappigquote:
Bij dat soort blagen hoop je gewoon dat er een peloton ME-ers om de hoek komt gerend om ze weg te houwen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef Caland het volgende:
Kijk dan, paar hommos jatten gewoon mijn grap.
[ afbeelding ]
Absoluut nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jaloers dat zo'n kapsel niet bij jouw kop past?
Narsingh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
Maar 'Nu al beter dan Narsigh' is nog beter
Dankquote:
Ja, triest.quote:
Nee, ik zie alleen die haarborstel op z'n kopquote:
quote:
Wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand die Edwin eigenlijk nog gezien de laatste tijd?
Nee. een eendagsvliegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
Die is denk ik beter in pantoffelgooien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef TwenteFC het volgende:
Dat hoofddoekje faalt keihard bij boogschieten.
Oh Erwin bedoel je.quote:
Ik waardeer hem nu wel meer dan Morph, die zit gewoon doelbewust topics te verkloten om iemands haar.quote:
Nieuw album van de 3J's uit geloof ik, heel MUZ is bezeten, en er heerst een grote rel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
GGMM waarom schoon je het sanatopic niet op. dat is je werkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh Erwin bedoel je.
Die is op vakantie geloof ik.
Hoop ik voor d'r, zo hard afgaan op de Olympische spelen is gewoon triest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is denk ik beter in pantoffelgooien.
Blame Sana, not me.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik waardeer hem nu wel meer dan Morph, die zit gewoon doelbewust topics te verkloten om iemands haar.
Eens. Gewoon triest om iemand z'n uiterlijke kenmerken belachelijk te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik waardeer hem nu wel meer dan Morph, die zit gewoon doelbewust topics te verkloten om iemands haar.
We pakken ze wel terug bij z'n eerste hatrick, aankomende zaterdag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM waarom schoon je het sanatopic niet op. dat is je werk
zondag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
We pakken ze wel terug bij z'n eerste hatrick, aankomende zaterdag.
Heb mijn klacht al ingediend in het FB topic alleen ze hebben pauze denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM waarom schoon je het sanatopic niet op. dat is je werk
Is het net zo goed als toen ze aan het songvestival meededenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nieuw album van de 3J's uit geloof ik, heel MUZ is bezeten, en er heerst een grote rel.
Whatever.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
We pakken ze wel terug bij z'n eerste hatrick, aankomende zaterdag.
Ja, kan je wel luchtig over doen maar daar had hij je toch even goed te pakken.quote:
Ze zijn net zo goed als Oranje op het EK.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Spanje faalt ook lekker op de os trouwens met voetbal, lekker voor ze
NU AJAX NOGquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Minstens.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is het net zo goed als toen ze aan het songvestival meededen
Idd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, kan je wel luchtig over doen maar daar had hij je toch even goed te pakken.
Dat OS trainingspakje ook van zequote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef stevenmac26 het volgende:
Ach ja hij zet iig niet als een mongool achter elke zin 'Bless'.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Hij kan denk ik wel de lijnen krijten met z'n kapsel
Ben blij dat de jaloezie weer groter is, dan het uitlachen van die schrale 7 vorige jaren.quote:
Ja, waar slaat dat eigenlijk op?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ach ja hij zet iig niet als een mongool achter elke zin 'Bless'.
Niks mis met wat zegen rondtwitterenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie doet dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wacht maar tot Greg hem verteld over Twitterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zet voortaan Bless in je sig, post je ook Bless rond op FOK!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks mis met wat zegen rondtwitteren![]()
Bless.
Wat heeft dat met Spanje te makenquote:
Doen mensen dat?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niks helemaal niksquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Spanje te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |