Ja, triest.quote:
Nee, ik zie alleen die haarborstel op z'n kopquote:
quote:
Wie?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand die Edwin eigenlijk nog gezien de laatste tijd?
Nee. een eendagsvliegquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
Die is denk ik beter in pantoffelgooien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef TwenteFC het volgende:
Dat hoofddoekje faalt keihard bij boogschieten.
Oh Erwin bedoel je.quote:
Ik waardeer hem nu wel meer dan Morph, die zit gewoon doelbewust topics te verkloten om iemands haar.quote:
Nieuw album van de 3J's uit geloof ik, heel MUZ is bezeten, en er heerst een grote rel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
GGMM waarom schoon je het sanatopic niet op. dat is je werkquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh Erwin bedoel je.
Die is op vakantie geloof ik.
Hoop ik voor d'r, zo hard afgaan op de Olympische spelen is gewoon triest.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is denk ik beter in pantoffelgooien.
Blame Sana, not me.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik waardeer hem nu wel meer dan Morph, die zit gewoon doelbewust topics te verkloten om iemands haar.
Eens. Gewoon triest om iemand z'n uiterlijke kenmerken belachelijk te maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik waardeer hem nu wel meer dan Morph, die zit gewoon doelbewust topics te verkloten om iemands haar.
We pakken ze wel terug bij z'n eerste hatrick, aankomende zaterdag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM waarom schoon je het sanatopic niet op. dat is je werk
zondag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
We pakken ze wel terug bij z'n eerste hatrick, aankomende zaterdag.
Heb mijn klacht al ingediend in het FB topic alleen ze hebben pauze denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM waarom schoon je het sanatopic niet op. dat is je werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |