Ik verheug me nu al op de vertaling hiervan op Fox Newsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
De opmars van speed ten opzichte van coke is een rechtstreeks gevolg van de crisis.
Nederlands nieuws
Speedquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:32 schreef Caland het volgende:
De opmars van speed ten opzichte van coke is een rechtstreeks gevolg van de crisis.
Nederlands nieuws
Labyad is een baas.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop zo dat Labyad zijn nek breekt, maar ze hebben er nog maar 10minuten voor
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM, Mogen haattopics voor bepaalde voetbalpersonen ook?
Doe nog eens een gok?quote:
Zie je, je weet het wel.quote:
Het kan toch ook gewoon als het binnen de grenzen blijft?quote:
De vorige keer dat ik je verzocht om een topic binnen de grenzen te openen zette je in de OP "Voor alle achterlijke autistische klapjosties" neer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan toch ook gewoon als het binnen de grenzen blijft?Je mag nooit walgen over bepaalde personen
oh.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik je verzocht om een topic binnen de grenzen te openen zette je in de OP "Voor alle achterlijke autistische klapjosties" neer.
Link?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:47 schreef Caland het volgende:
Trollende reporter bij de open dag van PSV.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik je verzocht om een topic binnen de grenzen te openen zette je in de OP "Voor alle achterlijke autistische klapjosties" neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |