Ik zou het straks nog een keer zeggen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:00 schreef golfer het volgende:
Kansloos.
Arrogantie van Verwijlen wordt afgestraft.
Mag je niet zeggen hier.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:00 schreef golfer het volgende:
Kansloos.
Met zulke bescheiden sporters ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:01 schreef Beach het volgende:
Met zulke positieve supporters komen we er wel.
Zoals eerder gezegd: WK-zilver. Dan mag je meer verwachten.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:01 schreef debeterebob het volgende:
Bij 6-3 was het al klaar. Hij maakt gewoon nauwelijks single points...
Inderdaad, praatjes vullen geen gaatjes!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:00 schreef golfer het volgende:
Kansloos.
Die posten toch al een hele tijd mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, nu komen de zeiksnolletjes weer.
Kan Mart weer aan iedereen vragen of ze ooit schermen hebben gekeken en of ze ooit van Bas Verwijlen hebben gehoordquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Komt hij dan ook bij Mart Smeets vanavond?
Dat zegt ie dus niet. Hij gaat voor goud, dat betekent niet dat hij goud gaat winnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef AFCNiels het volgende:
Als je arrogant verkondigt dat je goud gaat winnen en je wordt zo weggespeeld, dan is het het wel falen.
2 punten is nog net goed te makenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef Barry87 het volgende:
Gelukkig mag ik nu niet arrogant zeggen dat ik het bij 5-3 al zei...
Die man waar 'ie tegenover staat is EK.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:01 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Zoals eerder gezegd: WK-zilver. Dan mag je meer verwachten.
Bovendien, 'falen' is een mooi woord.
Vergeet Marianne en Ranomi en Edith nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef ajacied4lf het volgende:
EpkeDat is nog eens een held
Who the fuck is verwijlen?
En hij heeft dus in zijn missie gefaald.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zegt ie dus niet. Hij gaat voor goud, dat betekent niet dat hij goud gaat winnen.
Klopt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vergeet Marianne en Ranomi en Edith niet
Iedereen die mee doet gaat voor goudquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat zegt ie dus niet. Hij gaat voor goud, dat betekent niet dat hij goud gaat winnen.
Onzinquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Iedereen die mee doet gaat voor goud
Klopt, maar het begin leek al nergens op.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 punten is nog net goed te maken
Meilutyte niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Iedereen die mee doet gaat voor goud
Mwa bij 5-3 is al wel heel snel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:02 schreef Barry87 het volgende:
Gelukkig mag ik nu niet arrogant zeggen dat ik het bij 5-3 al zei...
Dus wel. Waarom ben je anders daar?quote:
Inderdaad elke sporter van zijn niveau gaat voor goud.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom doe je anders mee?quote:
3 ook wel. Alleen die Duitser speelde ook heel slimquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 punten is nog net goed te maken
Sommigen zijn blij met een medaille, sommigen met een finaleplaats, sommigen met een pr, enz, enzquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus wel. Waarom ben je anders daar?
De favorieten zijn daar voor goud ja. Maar even een voorbeeld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus wel. Waarom ben je anders daar?
Dat is het punt niet. Als hij nipt had verloren was er niets aan de hand geweest. Nu is het een complete veegpartij waarbij je je grondig afvraagt hoe Verwijlen ooit aan WK-zilver is gekomen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Die man waar 'ie tegenover staat is EK.De hele top 4 van Beijing is hier niet eens aanwezig. De wereldtop kan allemaal van elkaar winnen. Nederlanders die dan verwachten dat 'onze' topper de vloer met iedereen bij voorbaat aanveegt:
![]()
![]()
.
Een dikke middelvinger voor jou. Welkom op een discussieforum, waar mensen zeggen wat ze ervan vinden. En als dat je niet bevalt, dan is rechtsboven het gat van de exit-knop.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie je in meerdere topics alleen maar komen melden dat je het een kutsport vindt. Blijf dan lekker weg.
Als je voor goud gaat maakt dat verder niks uit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:05 schreef truedestiny het volgende:
Echt een bar slechte loting voor Bas.
Wat is dat voor instelling. Je kan naar mijn idee gewoon voor hoogst haal bare.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De favorieten zijn daar voor goud ja. Maar even een voorbeeld.
de hockeydames van Belgie die weten dat ze voor de ervaring er heen gaan. die gaan dus echt niet zeggen: oh we gaan voor goud dames
Ja lekker realistisch blijven ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat voor instelling. Je kan naar mijn idee gewoon voor hoogst haal bare.
Over Hockey en Belgie gesproken, bij de mannen heeft de coach de keeper gewisseld voor een speler, wat een heldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De favorieten zijn daar voor goud ja. Maar even een voorbeeld.
de hockeydames van Belgie die weten dat ze voor de ervaring er heen gaan. die gaan dus echt niet zeggen: oh we gaan voor goud dames
Ja, en voor de een is dat goud en voor de ander niet. Niet iedereen heet Ruta Meilutyte en wint uit het niets goud.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dat voor instelling. Je kan naar mijn idee gewoon voor hoogst haal bare.
Ik zie het inderdaad, leeg doeltjequote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Over Hockey en Belgie gesproken, bij de mannen heeft de coach de keeper gewisseld voor een speler, wat een held
Daar kan Bert van Marwijk nog wat van leren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Over Hockey en Belgie gesproken, bij de mannen heeft de coach de keeper gewisseld voor een speler, wat een held
En wat een resultaat levert dat opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft dat niveau. Maar de top is breed en dus ligt het niet voor de hand dat hij iedereen wegtikt. Hij kon goud winnen, ik had zelf ook verwachtingen, maar blijkbaar verwacht men dan ook echt dat hij dat gelijk even doet. Het is heel zwart-wit altijd. Wint ie is het hallelujah, verliest ie kan ie er geen kloten van.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:05 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Inderdaad elke sporter van zijn niveau gaat voor goud.
Niet goed genoeg voor de #6 van de wereld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef Ericr het volgende:
Goed gedaan, toch laatste 16. Mooi hoor.
3-1 verlies in plaats van 2-1.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En wat een resultaat levert dat op
Ja alles of niets spelen. wel gewaagd.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3-1 verlies in plaats van 2-1.
Nee hoor, want dat is een wereld van verschil met dit arrogante ventje.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:12 schreef marcodej het volgende:
Als Epke over een paar dagen van zijn rekstok af flikkert, wat zomaar kan gebeuren met zoveel risico, dan is dat ook gewoon een hond die er geen klote van kan.
Oo je kent hem?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, want dat is een wereld van verschil met dit arrogante ventje.
Je ziet toch zijn maniertjes? Komt niet heel bescheiden over neequote:
Welke maniertjes?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je ziet toch zijn maniertjes? Komt niet heel bescheiden over nee
Bij elk punt schreeuwen, dat vingertje, zijn masker afdoen.slaat nergens op als je je eerste partij pas schermtquote:
Klopt, al moet je bedenken dat alle medaillewinnaars van vier jaar terug er ook niet bij waren. Zit waarschijnlijk vrij dicht op elkaar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:05 schreef Zelva het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Als hij nipt had verloren was er niets aan de hand geweest. Nu is het een complete veegpartij waarbij je je grondig afvraagt hoe Verwijlen ooit aan WK-zilver is gekomen.
Het was gewoon slecht, bar slecht.
Nee want Epke is lief en Verweijen is arrogant dus stom!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:12 schreef marcodej het volgende:
Als Epke over een paar dagen van zijn rekstok af flikkert, wat zomaar kan gebeuren met zoveel risico, dan is dat ook gewoon een hond die er geen klote van kan.
Epke is inderdaad heel sympathieke gastquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:16 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Nee want Epke is lief en Verweijen is arrogant dus stom!
Eerste keer dat je schermen keek of niet?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij elk punt schreeuwen, dat vingertje, zijn masker afdoen.slaat nergens op als je je eerste partij pas schermt
Nooit! Epke is een sympathieke gozer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:12 schreef marcodej het volgende:
Hij zal het vast vaker doen inderdaad, ik vind het bij zijn tegenstanders een heel stuk minder jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:17 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Eerste keer dat je schermen keek of niet?
en de laatste als het altijd zo gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:17 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Eerste keer dat je schermen keek of niet?
Die Duitser valt juist op dat die het niet doet. Bijna iedereen schreeuwt bij een punt, Bij de vrouwen is het nog erger.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij zal het vast vaker doen inderdaad, ik vind het bij zijn tegenstanders een heel stuk minder ja
Juichen is ook niet erg, ik leg de nadruk meer op zijn houding op de mat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:18 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Die Duitser valt juist op dat die het niet doet. Bijna iedereen schreeuwt bij een punt, Bij de vrouwen is het nog erger.
Niemand verwacht dat 'hij het wel even gaat doen'.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft dat niveau. Maar de top is breed en dus ligt het niet voor de hand dat hij iedereen wegtikt. Hij kon goud winnen, ik had zelf ook verwachtingen, maar blijkbaar verwacht men dan ook echt dat hij dat gelijk even doet. Het is heel zwart-wit altijd. Wint ie is het hallelujah, verliest ie kan ie er geen kloten van.
Dit was gewoon een hele slechte wedstrijd, zonde, zware tegenvaller. Deze kon je verliezen, maar zo dik is verrassend. En zijn wat 'arrogante' houding helpt nu niet, dan kan je diep vallen.
Dat is het ook. Maar het is vooral de manier waarop.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Niemand verwacht dat 'hij het wel even gaat doen'.
Hij kwam echter met behoorlijke ambities naar Londen, en wordt volledig weggespeeld. Echt geen schijn van kans.
Dan mag je toch op zijn minst wel spreken van een flinke teleurstelling.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:31 schreef TheGOAT het volgende:
Wat een kneus die Verwijlen zeg, in de 1e ronde zo stoer doen en dan eraf gaan in de 2e rondeJe mag praatjes hebben, maar niet alleen als je voorstaat, en alleen als je ze waarmaakt. Wat een loser is die kerel zeg
quote:Tweet to @dijkshoorn Qua gedrag is dit wel de Mart Smeets van het schermen. Staat halve wedstrijd naar zichzelf te wijzen.
Zat net ook hiernaar te kijken..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/video/401344-verwijlen-breekt-na-osexit.html
Verwijlen, wat een gedrevenheid.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:08 schreef marcodej het volgende:
http://nos.nl/os2012/video/401344-verwijlen-breekt-na-osexit.html
Gebeurt wel vaker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
schermen kreeg in NL nog nooit zoveel aandachtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:09 schreef Stage het volgende:
[..]
Zat net ook hiernaar te kijken..
Hij moet huilen op het moment dat hij het over supporters heeft.. Komt er normaal nooit iemand kijken??
Aan de andere kant is het wel een echte sportman die keihard trainen voor 1 dag in de 4 jaar als een droom ziet!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef TheVulture het volgende:
op de radio net twittergrapjes over Verwijlen:
"Verwijlen verdwijnt weer 4 jaar achter de schermen"
"Verwijlen kijkt het liefst naar zichzelf op 12 schermen"
Iddquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:55 schreef TheVulture het volgende:
op de radio net twittergrapjes over Verwijlen:
"Verwijlen verdwijnt weer 4 jaar achter de schermen"
"Verwijlen kijkt het liefst naar zichzelf op 12 schermen"
Verloren in de kwartfinale van een Zuid-Koreaan.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:11 schreef Szura het volgende:
Iemand die weet hoe het toernooi zich ontwikkeld heeft?
Zit die mof er nog in?
Ik probeer de officiële site te bereiken maar dat lukt niet sinds de winst van Wiggo
nee, want de kans is dan groot dat het woord Telegraaf erbij wordt gehaald, terwijl het gewoon een slechte prestatie is, als je daar een hele tijd naar toeleeft en het is in no time over dan is het gewoon slecht. Bovendien leek die Duitser het ook niet eens heel erg lastig te hebben gehad.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:03 schreef GotenSSJ het volgende:
Mogen we zeker weer geen kritiek op een Nederlander hebben hier?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een irritante, arrogante kwal die Verwijlen.
Wordt het überhaupt wel uitgezonden buiten het olympische seizoen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Thas het volgende:
Snap niet dat dit geen populaire kijksport is, wat een wedstrijden allemaal.
Toen ik het paar dagen geleden voor het eerst zag, vroeg ik me ook al af waarom ik dit niet eerder heb gekeken. Erg leuke sport om te zien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Thas het volgende:
Snap niet dat dit geen populaire kijksport is, wat een wedstrijden allemaal.
Misschien op Eurosport als er een WK is?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Wordt het überhaupt wel uitgezonden buiten het olympische seizoen?
Verloren in de kwartfinale.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft de Duitser het gedaan?
Kwartfinale eruit las ik net...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe heeft de Duitser het gedaan?
Ah, de nummer 1 en 4 van de wereldranglijst lagen er dus ook al uit in de tweede ronde. Plaatst het wat in perspectief.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:01 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Verloren in de kwartfinale.
http://www.london2012.com(...)fem002300/index.html
Hmm is me eigenlijk nooit opgevallen of dat zo is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:53 schreef Thas het volgende:
[..]
Misschien op Eurosport als er een WK is?
Top dat je het hebt uitgezocht.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, de nummer 1 en 4 van de wereldranglijst lagen er dus ook al uit in de tweede ronde. Plaatst het wat in perspectief.
De nummer 15 en 20 spelen om het brons, de nummer 13 en 47 strijden om het goud...
Spelen inderdaad wat afwachtend. Misschien ontbrand het dadelijk.quote:
Bizar he. Je hebt wel beetje geluk nodig denk ik. Als je toevallig 3 punten achter elkaar maakt kan je daarna alles counteren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, de nummer 1 en 4 van de wereldranglijst lagen er dus ook al uit in de tweede ronde. Plaatst het wat in perspectief.
De nummer 15 en 20 spelen om het brons, de nummer 13 en 47 strijden om het goud...
Duidelijk, dank je. Geeft aan hoe dicht het bij elkaar zit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bij de mannen is het net een loterij. Bij de vrouwen iets minder.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:30 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Duidelijk, dank je. Geeft aan hoe dicht het bij elkaar zit.
Volgens mij zat hij naast z'n voetquote:
Yup, tweede goud ooit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:18 schreef valleilijn het volgende:
Sick, eerste goud voor Venezuela sinds 1968!
Hij kwam terug maar het was te laat!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:18 schreef marcodej het volgende:
Venuzolaan wint, Pasecki kwam nog aardig terug.
Bij voetbal toch ook niet, kijk maar naar het EK.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef BlaZ het volgende:
Vreemde sport, world ranking zegt hier dus echt niks
Valt best mee, ze staat #5 in de wereld, in halve finale #1 verslagen, in finale #2quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef BlaZ het volgende:
Vreemde sport, world ranking zegt hier dus echt niks
Maar er is meer van af te leiden. De Koreaanse was overigens ook gewoon sneller vond ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij voetbal toch ook niet, kijk maar naar het EK.
Hm blijkbaarquote:
Is inderdaad lastig, vandaag 6-7 sporten gekekenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm blijkbaar![]()
Valt niet mee om alles bij te houden vandaag, wat een dag
Oepsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef Beach het volgende:
Echt? Maar je volleybaldames komen nog in actie
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Oeps![]()
Dat ga ik nog wel kijken dan
Nu podiumceremonie schermen
On the hills of Mt. Baekdusanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zo hoort het
Ja het podium hoort er altijd wel bij vind ik, ongeacht welke sport
Jeon lekker bezigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef Beach het volgende:
Tijd voor schermen weer.
Go Korea [ afbeelding ]
Alleen steken op de romp tellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:36 schreef kingmob het volgende:
Snap er geen kont van, waarom telt het telkens niet?
quote:Als treffer worden alleen steken op de romp geteld. Als florettisten elkaar ongeveer gelijktijdig treffen is er werk aan de winkel voor de jurypresident. Het is niet mogelijk om beide schermers een punt te geven. Degene die de steek het eerst inzet krijgt de treffer toegewezen als hij deze met een vloeiende beweging doorvoert en raakt. Deze eerste steek heet dan de aanval. Mocht de tegenstander net iets later steken en raken dan krijgt de beginnende schermer de punt toegewezen voor zijn treffer. Pas als de verdediger een aanval heeft gepareerd neemt deze zelf het recht van de riposte. De riposte is dus de steek na de wering of parade. Mocht de tegenstander zijn oorspronkelijke aanval hervatten met een nieuwe steek en raken, dan krijgt de schermer die de riposte maakt de punt voor zijn riposte omdat hij geweerd had.
Floretschermen wordt wel de Koningsdiscipline genoemd van de schermsport en verenigt het sabelschermen met het degenschermen. Het is de allrounddiscipline van deze sport.
Verschilt inderdaad tussen de wapens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef kingmob het volgende:
Ah, ik dacht dat dat overal mocht, maar dat is een andere discipline dus?
Vaag weer.
Klopt, voor het volledige lichaam moet je bij de degen zijn. Al heb ik het idee aan de score te zien, dat we het die Fransen ook nog eens moeten uitleggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef kingmob het volgende:
Ah, ik dacht dat dat overal mocht, maar dat is een andere discipline dus?
Vaag weer.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:00 schreef Thas het volgende:
C'mon Jung, bijna binnen [ afbeelding ]
Oh, Oh, Oh Oh! ppareul saranghaequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef Beach het volgende:
Tijd voor schermen weer.
Go Korea [ afbeelding ]
Ohh. Nu op het punt dat er een blessure is. Punten zijn even niet in beeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik bedoel in punten, dit zegt me weinig
Ahh, ok.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ohh. Nu op het punt dat er een blessure is. Punten zijn even niet in beeld.
Ja nu ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Ahh, ok.
Gaan nu weer beginnen bij mij.
Individueel ook goud , zilver, brons en de nrs #1,2 en 4 van de wereld. Geen verrassing dusquote:
Zitten aardig wat Koreanen in het publiek, net geschreeuw "Young Won"quote:
Maar Young heeft nog helemaal niet gewonnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Zitten aardig wat Koreanen in het publiek, net geschreeuw "Young Won"
Nu ook elke keer "HANGUG. HWAITING!"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Young heeft nog helemaal niet gewonnen
Misschien zat je stream op een delay?quote:
Waar te zienquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:25 schreef Thas het volgende:
Over 5 minuten begint vrouwen team Epee halve finale Zuid-Korea - USA [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Postte dat 2 uur geleden he, is allang afquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |