Bij voetbal toch ook niet, kijk maar naar het EK.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef BlaZ het volgende:
Vreemde sport, world ranking zegt hier dus echt niks
Valt best mee, ze staat #5 in de wereld, in halve finale #1 verslagen, in finale #2quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:42 schreef BlaZ het volgende:
Vreemde sport, world ranking zegt hier dus echt niks
Maar er is meer van af te leiden. De Koreaanse was overigens ook gewoon sneller vond ikquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Bij voetbal toch ook niet, kijk maar naar het EK.
Hm blijkbaarquote:
Is inderdaad lastig, vandaag 6-7 sporten gekekenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Hm blijkbaar![]()
Valt niet mee om alles bij te houden vandaag, wat een dag
Oepsquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:04 schreef Beach het volgende:
Echt? Maar je volleybaldames komen nog in actie
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Oeps![]()
Dat ga ik nog wel kijken dan
Nu podiumceremonie schermen
On the hills of Mt. Baekdusanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:08 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zo hoort het
Ja het podium hoort er altijd wel bij vind ik, ongeacht welke sport
Jeon lekker bezigquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef Beach het volgende:
Tijd voor schermen weer.
Go Korea [ afbeelding ]
Alleen steken op de romp tellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:36 schreef kingmob het volgende:
Snap er geen kont van, waarom telt het telkens niet?
quote:Als treffer worden alleen steken op de romp geteld. Als florettisten elkaar ongeveer gelijktijdig treffen is er werk aan de winkel voor de jurypresident. Het is niet mogelijk om beide schermers een punt te geven. Degene die de steek het eerst inzet krijgt de treffer toegewezen als hij deze met een vloeiende beweging doorvoert en raakt. Deze eerste steek heet dan de aanval. Mocht de tegenstander net iets later steken en raken dan krijgt de beginnende schermer de punt toegewezen voor zijn treffer. Pas als de verdediger een aanval heeft gepareerd neemt deze zelf het recht van de riposte. De riposte is dus de steek na de wering of parade. Mocht de tegenstander zijn oorspronkelijke aanval hervatten met een nieuwe steek en raken, dan krijgt de schermer die de riposte maakt de punt voor zijn riposte omdat hij geweerd had.
Floretschermen wordt wel de Koningsdiscipline genoemd van de schermsport en verenigt het sabelschermen met het degenschermen. Het is de allrounddiscipline van deze sport.
Verschilt inderdaad tussen de wapens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef kingmob het volgende:
Ah, ik dacht dat dat overal mocht, maar dat is een andere discipline dus?
Vaag weer.
Klopt, voor het volledige lichaam moet je bij de degen zijn. Al heb ik het idee aan de score te zien, dat we het die Fransen ook nog eens moeten uitleggen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:39 schreef kingmob het volgende:
Ah, ik dacht dat dat overal mocht, maar dat is een andere discipline dus?
Vaag weer.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:00 schreef Thas het volgende:
C'mon Jung, bijna binnen [ afbeelding ]
Oh, Oh, Oh Oh! ppareul saranghaequote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:04 schreef Beach het volgende:
Tijd voor schermen weer.
Go Korea [ afbeelding ]
Ohh. Nu op het punt dat er een blessure is. Punten zijn even niet in beeld.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:18 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik bedoel in punten, dit zegt me weinig
Ahh, ok.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ohh. Nu op het punt dat er een blessure is. Punten zijn even niet in beeld.
Ja nu ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Ahh, ok.
Gaan nu weer beginnen bij mij.
Individueel ook goud , zilver, brons en de nrs #1,2 en 4 van de wereld. Geen verrassing dusquote:
Zitten aardig wat Koreanen in het publiek, net geschreeuw "Young Won"quote:
Maar Young heeft nog helemaal niet gewonnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:15 schreef Thas het volgende:
[..]
Zitten aardig wat Koreanen in het publiek, net geschreeuw "Young Won"
Nu ook elke keer "HANGUG. HWAITING!"quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 20:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar Young heeft nog helemaal niet gewonnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |