Dit is tekentafelschermen met de wattagemeter er bij.quote:
Dat zei ik net ook alquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Bah...als die Braziliaan deze maniertjes had gehad, dan was hij hier afgemaakt.
Dan wel inderdaad, nu vind ik het wel lachenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Als hij een niet-Nederlander was dan zou ik echt een hekel aan hem hebben
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zou die auto antenne zo het liefst in zijn oog steken.
Schijnbaar wel ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef cptmarco het volgende:
hoe zat het nu na een gelijkspel na een eventuele verlening.. begreep ik nou goed dat er van te voren geloot wordt wie dan de winnaar is?????
ik hoop dat die idioot daar nooit aan toekomtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hij heeft goud nu? aan het juichen te zien?
Is nederlands, Juichen als je nog niks hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hij heeft goud nu? aan het juichen te zien?
Heeft niks te maken met hoe je je na winst beschaafd gedraagt. Als jij een zwemwedstrijd wint, doe je ook niet zo debiel van kijk mij de beste zijn en jullie zijn lekker allemaal minder. Not done als je het mij vraagtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heeft een Nederlander eindelijk een winnersmentaliteit..
Heb alleen 1 iemand gezien die zo overdreven deed en dat was een Chinees voor brons.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef marcodej het volgende:
Het is gewoon een showman. Als het allemaal vooraf bedacht is wordt het snel irritant, maar dit hoort er gewoon bij.
Oh oke. Dan had die commentator het weer foutquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee 15-10, ze scoorden beide bij die laatste actie. Zie ook maar de site van de Spelen.
Dan moet ie ook wel echt goud winnen, anders vind ik dat nogal beschamend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met hoe je je na winst beschaafd gedraagt. Als jij een zwemwedstrijd wint, doe je ook niet zo debiel van kijk mij de beste zijn en jullie zijn lekker allemaal minder. Not done als je het mij vraagt
Hoe ie op zijn site zet dat hij gewoon goud gaat winnen, geschiedenis gaat schrijven, dát is winnersmentaliteit, en daar hoor je me niet over, dat is awesome.
GEfeliciteerd Verwijlen
Hij is arrogant.quote:
Kom op zeg, het is nooit goed. Ik ga inderdaad niet juichen bij een willekeurige limietwedstrijd nee, maar dit zijn de OS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met hoe je je na winst beschaafd gedraagt. Als jij een zwemwedstrijd wint, doe je ook niet zo debiel van kijk mij de beste zijn en jullie zijn lekker allemaal minder. Not done als je het mij vraagt
Hoe ie op zijn site zet dat hij gewoon goud gaat winnen, geschiedenis gaat schrijven, dát is winnersmentaliteit, en daar hoor je me niet over, dat is awesome.
GEfeliciteerd Verwijlen
Ik dacht dat bij zo'n 'gelijkspel' er geen punten werden geteld?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee 15-10, ze scoorden beide bij die laatste actie. Zie ook maar de site van de Spelen.
Precies. Daarnaast is in het schermen het intimideren echt tot de max verheven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef marcodej het volgende:
Het is gewoon een showman. Als het allemaal vooraf bedacht is wordt het snel irritant, maar dit hoort er gewoon bij.
Ik heb er al wat meer gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb alleen 1 iemand gezien die zo overdreven deed en dat was een Chinees voor brons.
Bazen reactie.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Feyenoorders juichen als ze (nog) niets hebben....
De eerste drie nog welquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb er al wat meer gezien.
Het is wel een punt van aandacht zei hij voor de OS in een interview. Punt voor punt werken en niet na elk punt doen alsof je goud hebt gewonnen. Wil nog niet echt lukken.
Duidelijker kan het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prikken levert een punt op! Beetje zoaks neuken maar dan met een stalen piemol
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Feyenoorders juichen als ze (nog) niets hebben....
Ach, nog maximaal 4 potjesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:53 schreef knep het volgende:
Vond het wel aardig om te zien maar dit is niet iets dat mijn aandacht lang vast kan houden.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:53 schreef Moonlighter het volgende:
De Thomas Voeckler van Nederland![]()
HELD!
Dat was mooi jaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
De eerste drie nog welEn toen vertelde de commentator ook zo mooi dat hij daaraan had gewerkt met een sportpsycholoog. Tot hij zijn 4e punt maakte, toen ging weer de helm eraf
Kan me niet echt voorstellen dat als dit de standaard is het nog effectief intimiderend is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Precies. Daarnaast is in het schermen het intimideren echt tot de max verheven.
twee dingen:quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kom op zeg, het is nooit goed. Ik ga inderdaad niet juichen bij een willekeurige limietwedstrijd nee, maar dit zijn de OS.
quote:
Hij is arrogant dus het is meteen een Ajacied. Maar goed niet de plek om een Ajax / PSV discussie te starten.quote:
Ja.quote:
Ah ok. Maar goed, niet echt heel relevant in dit topic.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja.
Bas Verwijlen @basverwijlen
Jaaaa de schaaaal!!! KAMPIOENEN!! wat zullen ze zich in Alkmaar & Eindhoven achter de oren krabben hoe ze dit hebben kunnen weggeven.. #AJAX
Laat die jongen lekker zijn handjes omhoog doen zeg, goeiendagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
twee dingen:
Ten eerste, er is een verschil tussen juichen, en arrogant met de handjes omhoog zo van ja, dat doe ik even, jammer dat je er niks van bakt, en tussen jippie ik heb gewonnen juichen. Het een is blijdschap, het ander arrogantie en het beschimpen van je tegenstander.
Ten tweede, ik vind het geen enkel verschil hebben wel niveau je speelt. Als jij op het voor jou (nu) hoogst haalbare niveau wint, is dat keigoed, en juich je de longen uit het lijf, ook al is het de olympische spelen niet. Voor hen is het hoogste wat ze kunnen winnen OS.
Ik geef alleen antwoord op je vraagquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah ok. Maar goed, niet echt heel relevant in dit topic.
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 01-08-2012 om 11:45:14Qua gedrag is dit wel de Mart Smeets van het schermen. Staat halve wedstrijd naar zichzelf te wijzen. reageer retweet
Ach, zolang de eredivisie niet bezig is kan ik prima leven met ajaciedenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah ok. Maar goed, niet echt heel relevant in dit topic.
Merciquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op je vraag
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef marcodej het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op woensdag 01-08-2012 om 11:45:14Qua gedrag is dit wel de Mart Smeets van het schermen. Staat halve wedstrijd naar zichzelf te wijzen. reageer retweet
Zolang Verwijlen maar niet WALLA en Senk You gaat roepen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef marcodej het volgende:
heeft die goed gezienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef marcodej het volgende:
Ach dat is NL. Doe je wat anders dan de standaard dan wordt je kop eraf gehakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laat die jongen lekker zijn handjes omhoog doen zeg, goeiendag.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:00 schreef marcodej het volgende:
Dan heeft de tegenstander een punt, dus laten we het niet hopen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach dat is NL. Doe je wat anders dan de standaard dan wordt je kop eraf gehakt.
Dat is, en het werkt, dus zal het wel goed zijn, maar heel prettig om naar te kijken vind ik het nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]![]()
Ach, hij is wel een showmannetje. Maar dat hoort ook bij deze sport, het haalt het bloed soms onder je nagels vandaan, maar als het hier al zo'n effect heeft dan doet het bij tegenstanders dus ook wel wat...
Moeilijke volgende ronde tegen die Duitser wel denk, maar zien.
Dat roep je nou wel steeds bij elk puntje van kritiek waar dan ook op, maar je kan ook af en toe eens proberen ergens inhoudelijk op in te gaan hèquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach dat is NL. Doe je wat anders dan de standaard dan wordt je kop eraf gehakt.
Er zijn wel meer opties.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef marcodej het volgende:
Als je een saaie drol bent en gewoon nette weinig uitgesproken antwoorden geeft, zoals een Gesink, ben je geen winnaar en iemand zonder mentaliteit. Ben je wel uitgesproken, dan ben je arrogant.
En Verwijlen is natuurlijk een loser als hij minder dan goud haalt vandaag!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef marcodej het volgende:
Als je een saaie drol bent en gewoon nette weinig uitgesproken antwoorden geeft, zoals een Gesink, ben je geen winnaar en iemand zonder mentaliteit. Ben je wel uitgesproken, dan ben je arrogant.
Welkom in het Nederlandse maaiveldquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef marcodej het volgende:
Nu zeker.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En Verwijlen is natuurlijk een loser als hij minder dan goud haalt vandaag!
Op wat? Op dat jij iets irritant vindt? WTF moet hij daar inhoudelijk op in gaan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat roep je nou wel steeds bij elk puntje van kritiek waar dan ook op, maar je kan ook af en toe eens proberen ergens inhoudelijk op in te gaan hè
Hij vindt zichzelf wel heel grappigquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef debeterebob het volgende:
Kan Dijkshoorn niet een keer opflikkeren. Wat een semi-grappige wijsneus is dat zeg
een beetje de Mart Smeets onder de wijsneuzen dus...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel heel grappig
Dit is de eerste keer dat ik dat roep deze Spelenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat roep je nou wel steeds bij elk puntje van kritiek waar dan ook op, maar je kan ook af en toe eens proberen ergens inhoudelijk op in te gaan hè
Beetje de Mart Smeets van het internet. de social media.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf wel heel grappig
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:03 schreef marcodej het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:14 schreef Slobeend het volgende:
Niveautje weer hoor dit topicVerwijlen heeft wel wat van een Psv'er, hij denkt dat de kampioenswedstrijd al geweest is.
Inderdaadquote:
Ah, nee, dit is een prima mentaliteit.quote:
Realismequote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:50 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ah, nee, dit is een prima mentaliteit.
Naar China, als je daar 5 minuten de tv aanzet heeft je land weer een gouden medaille erbijquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Naar China, als je daar 5 minuten de tv aanzet heeft je land weer een gouden medaille erbij
Moet er niet aan denken, dan hou ik het helemaal niet meer bij met al die streams.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Naar China, als je daar 5 minuten de tv aanzet heeft je land weer een gouden medaille erbij
Inderdaad, voor al die mensen die meteen gaan klagen over de Nederlandse mentaliteit als vastgesteld wordt dat het niet goed gaat:quote:
Dan kijk je toch niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat een kutsport om naar te kijken zeg.
Rot dan opquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:53 schreef BorisDeLul het volgende:
Wat een kutsport om naar te kijken zeg.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:54 schreef Djokotron het volgende:
Lekker voor die stumperd. Mooi stil is ie nu.
Dus? Hij ging toch voor goud?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
VANDAAG GAAT BAS VERWIJLEN VOOR GOUD OP DE OLYMPISCHE SPELEN IN LONDEN
aldus www.basverwijlen.nl
weetje , door zit soort teksten hoop je al dat ie op z,n bek gaatquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
En EK en TdFquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef alors het volgende:
dit zijn echt de faalspelen voor Nederland
Stel je aanquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef alors het volgende:
Nou, dat is toch ook de goede mentaliteit? Wat moet ie er dan op zetten VANDAAG GA IK MISSCHIEN ÉÉN WEDSTRIJDJE WINNEN, MAAR IK DOE WEL MIJN BEST!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef Dirkos1987 het volgende:
Het land dat altijd zo lekker nuchter is maar toch denkt dat we overal goed in zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef alors het volgende:
Wk zilver mag je wel iets van verwachten he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Het land dat altijd zo lekker nuchter is maar toch denkt dat we overal goed in zijn.
Mooi land.
Pas nou op wat je zegtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:55 schreef alors het volgende:
Het land dat niet goed durft te zijn en als je anders denkt dan ben je arrogant.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Het land dat altijd zo lekker nuchter is maar toch denkt dat we overal goed in zijn.
Mooi land.
Het is gewoon een walgelijk arrogant mannetje waar vanaf spat dat hij al denkt dat hij alles is. dan is het mooi dat hij op zijn plaats word gezet.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, dat is toch ook de goede mentaliteit? Wat moet ie er dan op zetten VANDAAG GA IK MISSCHIEN ÉÉN WEDSTRIJDJE WINNEN, MAAR IK DOE WEL MIJN BEST!!!
Ik zie je in meerdere topics alleen maar komen melden dat je het een kutsport vindt. Blijf dan lekker weg.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:56 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Rot zelf lekker op als je geen meningen wil horen
Klein beetje maar.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Waarom het gebitch op Verwijlen, is ie zo zelfingenomen?
Klopt, daar zijn wij dus de koning in he.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wk zilver mag je wel iets van verwachten he.
Laatste keer nog met 15-14 verloren. Nu is ie compleet kansloos. Heeft nog geen punt solo gescoord.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zelfs met een pistool verliest hij dit.
In dit land kun je geen ambitie uitspreken, want als je dat wel doet dan ben je meteen arrogant.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:57 schreef Beach het volgende:
Het land dat niet goed durft te zijn en als je anders denkt dan ben je arrogant.
Te hoog in z'n bolquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Laatste keer nog met 15-14 verloren. Nu is ie compleet kansloos. Heeft nog geen punt solo gescoord.
Dan ben je gewoon aan het falen.
Hij forceert ook te veel heb ik het idee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:58 schreef marcodej het volgende:
Dit is niet goed. Helemaal niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |