Schijnbaar wel ja.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:48 schreef cptmarco het volgende:
hoe zat het nu na een gelijkspel na een eventuele verlening.. begreep ik nou goed dat er van te voren geloot wordt wie dan de winnaar is?????
ik hoop dat die idioot daar nooit aan toekomtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hij heeft goud nu? aan het juichen te zien?
Is nederlands, Juichen als je nog niks hebt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hij heeft goud nu? aan het juichen te zien?
Heeft niks te maken met hoe je je na winst beschaafd gedraagt. Als jij een zwemwedstrijd wint, doe je ook niet zo debiel van kijk mij de beste zijn en jullie zijn lekker allemaal minder. Not done als je het mij vraagtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heeft een Nederlander eindelijk een winnersmentaliteit..
Heb alleen 1 iemand gezien die zo overdreven deed en dat was een Chinees voor brons.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef marcodej het volgende:
Het is gewoon een showman. Als het allemaal vooraf bedacht is wordt het snel irritant, maar dit hoort er gewoon bij.
Oh oke. Dan had die commentator het weer foutquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee 15-10, ze scoorden beide bij die laatste actie. Zie ook maar de site van de Spelen.
Dan moet ie ook wel echt goud winnen, anders vind ik dat nogal beschamend.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met hoe je je na winst beschaafd gedraagt. Als jij een zwemwedstrijd wint, doe je ook niet zo debiel van kijk mij de beste zijn en jullie zijn lekker allemaal minder. Not done als je het mij vraagt
Hoe ie op zijn site zet dat hij gewoon goud gaat winnen, geschiedenis gaat schrijven, dát is winnersmentaliteit, en daar hoor je me niet over, dat is awesome.
GEfeliciteerd Verwijlen
Hij is arrogant.quote:
Kom op zeg, het is nooit goed. Ik ga inderdaad niet juichen bij een willekeurige limietwedstrijd nee, maar dit zijn de OS.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft niks te maken met hoe je je na winst beschaafd gedraagt. Als jij een zwemwedstrijd wint, doe je ook niet zo debiel van kijk mij de beste zijn en jullie zijn lekker allemaal minder. Not done als je het mij vraagt
Hoe ie op zijn site zet dat hij gewoon goud gaat winnen, geschiedenis gaat schrijven, dát is winnersmentaliteit, en daar hoor je me niet over, dat is awesome.
GEfeliciteerd Verwijlen
Ik dacht dat bij zo'n 'gelijkspel' er geen punten werden geteld?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee 15-10, ze scoorden beide bij die laatste actie. Zie ook maar de site van de Spelen.
Precies. Daarnaast is in het schermen het intimideren echt tot de max verheven.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:50 schreef marcodej het volgende:
Het is gewoon een showman. Als het allemaal vooraf bedacht is wordt het snel irritant, maar dit hoort er gewoon bij.
Ik heb er al wat meer gezien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb alleen 1 iemand gezien die zo overdreven deed en dat was een Chinees voor brons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |