Van Dijk ook.quote:
Verwijlen ook inderdaad, dat is morgen alquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Holland 8
Verwijlen
Bosch
Vos
Verschuren
Holland 8 geen goud, Vos niet nog een goed. Bosch een kanshebber. Grol grotere kanshebber. Verwijlen kanshebber. Hockeyvrouwen goede kans. Dorian heel goede kans inmiddels. Zo iets uit mijn hoofd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Holland 8
Verwijlen
Bosch
Vos
Verschuren
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
Als mart dat had getweet was hij nu weggeweest
Waar doet die mee?:Pquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef Ambrosius het volgende:
Marokkanen die zelf Marokkanengrapjes maken, prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Ok, hij heeft dit paard dus te danken omdat hij als schandknaapje heeft gediend van de Marokkaanse koning
Dat hij raar loopt kan ook door het paardrijden komen.quote:
Yep, wou het net zeggenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Ok, hij heeft dit paard dus te danken omdat hij als schandknaapje heeft gediend van de Marokkaanse koning
Waarom heb je zo'n app.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik heb zo'n app op de iPhone die ging af
Ik dacht dat die mocro het niet wilde zeggen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef Redefine het volgende:
Door die opmerking van Mart moest ik denken dat hij als antwoord op de vraag hoe hij aan het paard gekomen was zou zeggen: van een vrachtwagen gevallen.
Je mist Ranomi o.a.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Holland 8 geen goud, Vos niet nog een goed. Bosch een kanshebber. Grol grotere kanshebber. Verwijlen kanshebber. Hockeyvrouwen goede kans. Dorian heel goede kans inmiddels. Zo iets uit mijn hoofd.
Ah. Vrouwenwielrennen volg ik niet echtquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat hij raar loopt kan ook door het paardrijden komen.
Was een reactie op Vos, dus dan kun je wel raden waar je het moet zoekenquote:
Martina loopt Bolt er ook wel even uitquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Hadden Marokkanen niet de triatlon bedacht?
Dat denken alleen pvv fan boys.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja dan ben je toch een schande in zijn land/geloof/volk?
Inbreken, stelen, vluchten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Want ze gaan te voet naar het zwembad en komen met de fiets terug?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Erg he...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef borisz het volgende:
De volleybalbond heeft wrs niet eens geld genoeg om de kwalificatieduels te betalen voor de World League
Lopend naar het zwembad en met de fiets naar huisquote:
haha, ja, die zagen een fiets aan de overkant van de sloot staan, ging er 1 zwemmen, die stal die fiets, ging de fiets testen, politie kwam eraan, fiets ging kapot, toen gingen ze rennenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Rennen als ze iets uit de winkel stelen, fietsen als ze een fiets stelen, zwemmen als ze iets van een boot stelen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
Hoezo? Dit is toch Goedkoop?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef borisz het volgende:
De volleybalbond heeft wrs niet eens geld genoeg om de kwalificatieduels te betalen voor de World League
Ja, daarom hadden ze het geld ook niet.quote:
Waar wel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is niet dus? Ik dacht dat homoseksualiteit niet geaccepteerd werd 'daar'.
Mwa. Wordt weer iets beter.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:03 schreef Redefine het volgende:
Over slechte lichtingen gesproken. Tennis...
Nee, stalen een fiets. Vlogen te snel door de bocht in een sloot en namen toen maar de benen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
haha, ja, die zagen een fiets aan de overkant van de sloot staan, ging er 1 zwemmen, die stal die fiets, ging de fiets testen, politie kwam eraan, fiets ging kapot, toen gingen ze rennen
Alleen mentaal mag het wel wat beter.quote:
Mart is een verschrikkelijke ventquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
Dat met zijn vinger wijzen van Mart vind ik zo onbeleefd.
Jij of Mart?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beachvolleybal vind ik wat goedkoop..
Casablanca en Marrakech zijn volgens de verhalen dan juist wel weer een soort walhalla voor homo'squote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is niet dus? Ik dacht dat homoseksualiteit niet geaccepteerd werd 'daar'.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Ze wilden die Marokkaan eerst een varken geven om te dresseren
Ik vind het triest dat hij geen fatsoenlijke pen heeftquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:04 schreef Karina het volgende:
Dat met zijn vinger wijzen van Mart vind ik zo onbeleefd.
quote:
In een wat losser topjequote:
Zelfs met bikini aan is het leuk om te kijken, maar als je het in fucking London organiseert dan doen ze lange broeken aanquote:
quote:
quote:16 juli 2012 - De Oranje volleybalheren schreven begin deze maand de European League op hun naam en mogen daarom deelnemen aan het kwalificatietraject voor de World League van volgend jaar. Wanneer de ploeg van Benne na de twee kwalificatieronden als winnaar van het veld loopt, mag het volgend jaar terugkeren in de belangrijkste mondiale landencompetitie.
Inmiddels weet bondscoach Edwin Benne dat de Dominicaanse Republiek, na hun prestatie bij de Pan-American Games, Oranje’s eerste tegenstander is op weg naar de World League. Omdat de Zuid-Amerikanen lager staan op de wereldranglijst, moeten die wedstrijden eind augustus conform internationale regels in Nederland worden gespeeld.
Wanneer Oranje de eerste ronde wint, treft het een week later Portugal, wederom in eigen land als gevolg van de regels van wereldbond FIVB. Deze schrijven in dit geval voor dat de nieuwkomer de tweekamp dient te organiseren. Hoewel sportief gezien geweldig, is dit het meest kostbare scenario voor Nederland.
De Nederlandse volleybalbond is op dit moment hard aan het werk om haalbare afspraken te maken met wereldbond FIVB over wanneer en onder welke voorwaarden Nederland kan gaan spelen om de stap naar het hoogste niveau te maken. ,,Dat onze mannen de European League hebben gewonnen, is een fantastische prestatie voor een relatief jong team onder leiding van een nieuwe bondscoach”, zegt Joëlle Staps, algemeen directeur van de Nevobo. ,,Sportief heeft het team deelname aan de kwalificatie voor de World League afgedwongen en als bond willen wij dit team maximaal faciliteren. Daar staat echter tegenover dat de FIVB dermate hoge eisen stelt aan de organisatie van de kwalificatiereeks, dat dit financieel een grote uitdaging is. We stellen echter alles in het werk om de sport doorgang te kunnen laten vinden.”
Klopt waren eerst over Turken. Maar boeiend, jullie tijd komt wel weer.quote:
Over 4 jaar op de Copacabanaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zelfs met bikini aan is het leuk om te kijken, maar als je het in fucking London organiseert dan doen ze lange broeken aan
Er zat 1 shot tussen wat prima was.quote:
Ja het is wat beter gewordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zat 1 shot tussen wat prima was.
Cameltoe?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zat 1 shot tussen wat prima was.
Liever een talkshow met Dione?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:06 schreef knep het volgende:
Ik begin Mart ook een beetje zat te worden.
Avondetappe en direct daarna dit is er iets teveel aan.
Dat moet dan een van de mooiste sportbelevenissen worden daar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef TUFKAL het volgende:
Showsport. De locatie over 4 jaar in Rio is nog mooier
Alsof je naar een matig jaren90 autoprogramma zit te kijkenquote:
TOINE VAN PEPERSTRATENquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een talkshow met Dione?
Even resumeren.quote:
Jaren 80 was beter in ieder geval :quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alsof je naar een matig jaren90 autoprogramma zit te kijken
Er zijn nog 9 wachtenden voor u. Een ogenblik geduld alstublieft....quote:
Jan Joost van Gangelen weer van stak halenquote:
Edward van Cuilenborg, hele OS van Atlanta met een boze bakkes presenteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Jan Joost van Gangelen weer van stak halen
Die was er in de jaren 90 ook nog meen ikquote:
Hij is 38, wat wil jequote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Schuil heeft echt een oude kop gekregen.
Vannacht wel ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:09 schreef debeterebob het volgende:
Roowbin deelt de kamer met Kromo hoor
Ik zal er bij zijn, net zoals in 2014. Gewoon lokale tijd is wel handig.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Moeten we weer midden in de nacht finales gaan kijken.
Is " onze belastingcenten" alquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat heerlijke gezeur over details. Prachtreeks.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alsof je naar een matig jaren90 autoprogramma zit te kijken
3-4 uur verschilquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee Dione is waardeloosquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een talkshow met Dione?
Zou ook goed bij een SBS klusprogramma passen. Aan het einde is de badkamer dan klaar.quote:
Sowieso de mensen bij de NeVoBoquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Die Goedkoop moeten ze ook afzinken bij de volleybalbond... die loopt er ook al 124 jaar rond en het wordt er niet beter op
Nee dat is Mart.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robin deelt toch een kamer met Ranomi?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Is het voor het uiterlijkDaar denkt Mart dan weer aan.
Verdomd. Ik dacht 6 uurquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ja, valt best mee. Maar beter daar aanwezig zijn.
Vind je het gek met die vragen van Mart.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:11 schreef Drassss het volgende:
Die Goedkoop wil ook zo snel mogelijk weg he
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
"Dat ik dat nog weet."
Geen land mee te bezeilen met dat klerejoch.
Het is toch ook onbegrijpelijk dat mannen dit ook mogen doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:10 schreef Karina het volgende:
Is het voor het uiterlijkDaar denkt Mart dan weer aan.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Als Kromo en Haase kindjes krijgen zie je over 10 jaar in een Pindakaas-reclame een jongetje met pijpenkrullen als een natte poedel achter een tennisbal aanduiken die in de vijver is gegooid
Echt he, wtf, hij kijkt ook voordat hij de make up uitgaat nog even in de spiegel en zegt dat triomfantelijk, maar o zo gemeend. 'Zo Mart, wat zie je er weer goed uit vandaag'quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
"Dat ik dat nog weet."
Geen land mee te bezeilen met dat klerejoch.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:11 schreef Mestras het volgende:
Stiekem houden wij met zijn allen heel veel van Mart
En dan de ene bal fantastisch spelen en de volgende het stadion uitslaan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Als Kromo en Haase kindjes krijgen zie je over 10 jaar in een Pindakaas-reclame een jongetje met pijpenkrullen als een natte poedel achter een tennisbal aanduiken die in de vijver is gegooid
Ben benieuwd naar de mentaliteit van de kiddo'squote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:11 schreef TheVulture het volgende:
Hij kijkt z'n programma's na en er gaan hele grote hotelbadhanddoeken doorheen tijdens zo'n sessie.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Echt he, wtf, hij kijkt ook voordat hij de make up uitgaat nog even in de spiegel en zegt dat triomfantelijk, maar o zo gemeend. 'Zo Mart, wat zie er weer goed uit vandaag'
Heb jij een soort Gilles de la Tourette dat jij in elk topic deze tekst moet posten van jezelf?quote:
Wat dat betreft hoop ik dat ze niet al te veel van papa hebben.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de mentaliteit van de kiddo's
Ooooh, dat vin'k juist de charme van de OS! Hele slaapritme verneukenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Dwangneurose.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij een soort Gilles de la Tourette dat jij in elk topic deze tekst moet posten van jezelf?
Ik blijf TR's maken vanaf nu. Als jij dat nu ook gaat doen is het snel klaar.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij een soort Gilles de la Tourette dat jij in elk topic deze tekst moet posten van jezelf?
Ik ben geobserdeerd door Kromo.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:13 schreef hafcfan het volgende:
Wat zijn hier veel mensen geobsedeerrt door haaze en kromo
Ah ok dan was het 4-5 uur verschilquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:11 schreef Cee het volgende:
In Rio is het nu 18.11 uur, dus 5 uur vroeger.
We wachten al 24 uur, een kwartier kan er nog wel bij.quote:
En dat was al kutquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:13 schreef Keauning het volgende:
Wat een slap aftreksel van Hoogerlands item
Wat ook dikke bagger was.
Dan moet je een nep Haase acount aanmaken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geobserdeerd door Kromo.
Dat was baas omdat het van The Shining kwamquote:
Zelfs daar probeerde Mart hem in te verbeteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:15 schreef Karina het volgende:
Ga nog even een uur door over de uitspraak van zijn naam.
BMC, ploeggenoot van Evans en Gilbert. Won de proloog in de Giro dit jaar en reed een paar dagen in het roze. Echt een supertalent.quote:
Sjiero dit jaar helaasch gemistquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
BMC, ploeggenoot van Evans en Gilbert. Won de proloog in de Giro dit jaar en reed een paar dagen in het roze. Echt een supertalent.
Dat Roze stond hem zeker wel?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
BMC, ploeggenoot van Evans en Gilbert. Won de proloog in de Giro dit jaar en reed een paar dagen in het roze. Echt een supertalent.
Goedkoop.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken in ieder geval een Amerikaanse wielrenner die morgen zonder moeite zonder zadel de tijdrit gaat rijden
Een paar dagen in het roze... hoe typischquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mart heeft zijn moeder nog gebatst.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken in ieder geval een Amerikaanse wielrenner die morgen zonder moeite zonder zadel de tijdrit gaat rijden
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een paar dagen in het roze... hoe typisch
Mwa. Moet er nog maar echt uitkomen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De broer van Golfer?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
als jullie nou gewoon eens ga kijken of niet maar dat gebler hier op het forum, jullie lijken wel wijven (niet voor de echte dames hoor op het forum)
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
als jullie nou gewoon eens ga kijken of niet maar dat gebler hier op het forum, jullie lijken wel wijven (niet voor de echte dames hoor op het forum)
Het gebler maakt dit programma nog wat waard.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Sorry mam.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Maver24 het volgende:
Wel meerdere dagen denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een paar dagen in het roze... hoe typisch
Zaterdag was ie stiekem Ranomi aan het batsen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef Keauning het volgende:
Haase moet ook denken, wat doe ik bij deze mafketel aan tafel
Wees alleen grappig als je het ook echt bent. Je kan niet mee met de rest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind Haase er een beetje uitzien alsof hij foto's van Rojer bekijkt en denkt "Hey, die stijl wil ik ook", echter lukt het hem niet zo.
Dan heb je deze site nog nooit gezien!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
Ik vind Haase er een beetje uitzien alsof hij foto's van Rojer bekijkt en denkt "Hey, die stijl wil ik ook", echter lukt het hem niet zo.
Trio met Ria?quote:
Je bent je rapport aan het voorlezen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Wees alleen grappig als je het ook echt bent. Je kan niet mee met de rest.
Verdedigd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef alors het volgende:
Martdoe es normaal, for fucks sake
Roowbin heeft daar als een baas zijn titel verdedigt
Cee hatenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:18 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
[..]
Wees alleen grappig als je het ook echt bent. Je kan niet mee met de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |