quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Die Russische die viel wordt thuis in beton gestopt
Strafkamp in Siberiëquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Er staat al een olievat in de kleedkamer. Hoppa zonder douchen het vat inquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
Zonder amplitude geen turnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef Miniem het volgende:
Wtf is nu een hoge amplitude waar die presentator nou altijd over lult
1.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Telt dit als 4 keer goud of 1 keer goud?
1quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef Miniem het volgende:
Wtf is nu een hoge amplitude waar die presentator nou altijd over lult
1quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Kunnen die meiden mooi weer terug naar de basisschoolquote:
preciesquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kunnen die meiden mooi weer terug naar de basisschool
Hou je mond nou maar knulletjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat buitenspel is.
Ff checken.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Even finale Judo op Sporza (niet live).
Maar die zijn na hun eerste matige prestatie's afgemaakt. Zo gaat dat daar in China.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
China helemaal niks deze OS, goud in 2008.
Epke moet volgende week Dinsdag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
Iemand enig idee wanneer Epke en Celine moeten?
quote:
Ik vond haar zo'n schatje. Op deze foto is ze niet zo mooi maar ik keek toevallig de spelen en dit was het eerste meisje waarvan ik dacht: boh, die is nog best vrouwelijk. Schattig gezichtjequote:
quote:
Zo he,dat is nog eens watquote:
Kun je net zo goed zeggen van/over heel Oost-Aziëquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:56 schreef Strani het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat de Chinese meisjes zo'n 10 jaar oud lijken?
Individuele Allround- en toestelfinales komen nog.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Maar is het damesturnen nou afgelopen op de olympische spelen? Of is er nog meer?
Heb je altijd met turnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kyla Ross![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
14 jaar oud, maar toch
Ja ik vind haar ook prachtigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vond haar zo'n schatje. Op deze foto is ze niet zo mooi maar ik keek toevallig de spelen en dit was het eerste meisje waarvan ik dacht: boh, die is nog best vrouwelijk. Schattig gezichtje![]()
Die Russische vond ik ook wel mooi, met dat bruine haar, dat liep te janken op het einde (dus niet die kleine)
Hambuchen, fapfapquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn de vrouwtjes al aan het soppen?
quote:
Ik krijg er pijn van, alleen het al te zien. Hij deed wel een gekke handstanddinges,,, Die was wel tofquote:
Geen idee, ik volg de BBC tot ik hoor datquote:
Die ja!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook prachtig
Die Russische die je bedoeld is denk ik Aliya Mustafina
[ afbeelding ]
Ja Hans is erquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:51 schreef Neroje het volgende:
[..]
Geen idee, ik volg de BBC tot ik hoor datHans van Zetten
live is
turnen topic is vleeskeur topic geworden.quote:
Nee dit is meerkamp, Epke doet alleen toestelfinale van het rek.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oh ik hou van ditDie Amerikaan van daarnet op de vloer zag er echt prima uit
![]()
Moet Epke ook vandaag? Ja toch?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
turnen topic is vleeskeur topic geworden.
Nee vandaag is all round. Hij moet volgens mij morgen of vrijdag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Oh ik hou van ditDie Amerikaan van daarnet op de vloer zag er echt prima uit
![]()
Moet Epke ook vandaag? Ja toch?
ohquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef alors het volgende:
[..]
Nee dit is meerkamp, Epke doet alleen toestelfinale van het rek.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
turnen topic is vleeskeur topic geworden.
Ja idd, ik heb daar ook zoveel bewondering voor, je moet daar echt een ijzeren discipline voor hebben en het is volgens mij zo vaak vallen en opstaan. En dan idd die enorme kracht combineren met perfecte beheersingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 17:58 schreef Neroje het volgende:
Turnen fascineert me trouwens omdat echt alles wat gedaan wordt dingen zijn die ik gewoon niet kan, of ooit zal kunnen en turners zulke controle over hun lichaam hebben
Bij zwemmen krijg ik ook klop als ik 50m moet en de Olympiërs 200m, maar ik kan wel zwemmen en een radslag gewoon niet
quote:
Ja maar viel hij ofzo.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:05 schreef knep het volgende:
Ik vraag me al de hele tijd af hoe het zit met die TT, welke ass?
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:02 schreef Mry het volgende:
Het is toch wel raar, een turnfinale zonder chinezen.
Dankquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[Turnen] #3 Turnrel!
Mooi topic was dat. Dat 8-jarige meisje ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[Turnen] #3 Turnrel!
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[Turnen] #3 Turnrel!
Dat past nooit, zet het dan in de OPquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef knep het volgende:
Kan dat plaatje trouwens niet in de TT.
Fuckquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Dat past nooit, zet het dan in de OP
Vloer is epic juist, met die salto's en sprongenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind voltige en vloer voor mannen zo zaad.
Maar die enorme gay-dansjes tussendoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef alors het volgende:
[..]
Vloer is epic juist, met die salto's en sprongen
Vloer voor mannen is leuker dan voor vrouwen zelfs..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind voltige en vloer voor mannen zo zaad.
Precies, voltige kan ik me nog voorstellen, is wat saaier om te zien... Maar vloerquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:15 schreef alors het volgende:
[..]
Vloer is epic juist, met die salto's en sprongen
Trampoline is pas mooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vloer voor mannen is leuker dan voor vrouwen zelfs..
Ik vind rek het mooist denk ik. En sprong.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Precies, voltige kan ik me nog voorstellen, is wat saaier om te zien... Maar vloer
Snap ik ook niet. Maar waarschijnlijk kun je gewoon minder fout doen of zo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom geven ze sprong niet een lagere norm?
Hoe oud is hij dan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:21 schreef Greenpeas het volgende:
Die Orozco ziet eruit als een gespierd ventje van 17.
Zelf turner geweest. Dan krijg je dat ook een beetje, want je weet hoe belangrijk het is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De commentator is ook altijd zo teleurgesteld als er iets fout gaat bij een sprong, mooi is dat.
19, maar zo ziet hij er in mijn ogen niet echt uit. Wel kut voor hem dat hij zo choked.quote:
Hij faalde toen ook bij team all round.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:23 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
19, maar zo ziet hij er in mijn ogen niet echt uit. Wel kut voor hem dat hij zo choked.
Ja, dat hij bij de sprong toch met een hand afzette?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij faalde toen ook bij team all round.
Ja hij was dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:25 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ja, dat hij bij de sprong toch met een hand afzette?
http://www.london2012.com(...)v=20120801-162615431quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen, wat heb ik gemist (behalve een hoop turners)? Hoe staat 't ervoor?
Zo'n Chinees (of Jappener) had een perfecte landingquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef Cee het volgende:
Ik kom net binnenvallen, wat heb ik gemist (behalve een hoop turners)? Hoe staat 't ervoor?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n Chinees (of Jappener) had een perfecte landingdat was echt heel mooi. Perfecte landing bij sprong.
Japanner, Uchimura.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n Chinees (of Jappener) had een perfecte landingdat was echt heel mooi. Perfecte landing bij sprong.
Het lijkt me heel vervelend om tijdens een oefening van een Brit te turnen, vooral tijdens die teamfinale was er enorm veel lawaai.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:31 schreef Neroje het volgende:
Owjee, we hebben weer een Brit en het stadion wordt gek
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:31 schreef alors het volgende:
weinig lekkertjes tot nu toe hoor, dit is ook zo'n typische Brit....
Bosch heeft verloren met een Badr Hari. Nu is het zwarte woensdag, maar gelukkig helpt onze Hans ons door deze dramatische dag heen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:26 schreef Cee het volgende:
Nou moet je je er ook wel een beetje van kunnen afsluiten, je bent Olympisch turner he?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:32 schreef Aguero het volgende:
[..]
Het lijkt me heel vervelend om tijdens een oefening van een Brit te turnen, vooral tijdens die teamfinale was er enorm veel lawaai.
Morgen weer.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:31 schreef alors het volgende:
Heeft ie okselhaar?quote:
Ik ben ook wel benieuwd hoe jij er uit ziet. Gewoon in het algemeen niet van alsof jij die kan rkijgen blablablaquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:31 schreef alors het volgende:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe jij er uit ziet. Gewoon in het algemeen niet van alsof jij die kan rkijgen blablabla
Weet ik.quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bosch heeft verloren met een Badr Hari. Nu is het zwarte woensdag, maar gelukkig helpt onze Hans ons door deze dramatische dag heen.
Grapjatterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Bosch heeft verloren met een Badr Hari. Nu is het zwarte woensdag, maar gelukkig helpt onze Hans ons door deze dramatische dag heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Commentator + FOK! + Sport zelf = leukquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef kilon het volgende:
Hans van Zetten is ook echt de enige reden dat ik hier aandachtig naar zit te kijken.
wat een mysterie hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd hoe jij er uit ziet. Gewoon in het algemeen niet van alsof jij die kan rkijgen blablabla
Hij is niet zozeer de reden dat ik ernaar zit te kijken maar wel de reden dat ik er naar blijf kijken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef kilon het volgende:
Hans van Zetten is ook echt de enige reden dat ik hier aandachtig naar zit te kijken.
Die achterlijke k1 fighter.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Badr Hari dan? Een harige mocro?
ik stuurde hem dit topicquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:40 schreef mrstylo het volgende:
Ik zag die neger lachen. Voor het eerst.
Inderdaad..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 18:43:18 ]
Geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die achterlijke k1 fighter.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..Ze is ook voor Arsenal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
[..]
Inderdaad..Je bent al net zo goed in flirten als in het kiezen van een favoriete voetbalclubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
Neukt Estelle Gullit, slaat steeds in het openbaar mensen in elkaar?quote:
Bij mij bij de fitness zei zo'n instructeur dat ze zo iemand voor het leven moeten schorsen (licentie afpakken) en ook gewoon uit de maatschappij halen, op sluiten en het sleuteltje weggooien.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die achterlijke k1 fighter.
[..]
Inderdaad..Ze houdt van Torres.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ah die mongool.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Neukt Estelle Gullit, slaat steeds in het openbaar mensen in elkaar?
Ik ben niet aan het flirtenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:43 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Je bent al net zo goed in flirten als in het kiezen van een favoriete voetbalclub
En daar heeft ie volkomen gelijk in. Badr had sowieso al voor 't leven geschorst moeten zijn nadat ie iemand die al bijna KO op de grond lag nog even een trap in z'n gezicht gaf.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bij mij bij de fitness zei zo'n instructeur dat ze zo iemand voor het leven moeten schorsen (licentie afpakken) en ook gewoon uit de maatschappij halen, op sluiten en het sleuteltje weggooien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
En daar heeft ie volkomen gelijk in. Badr had sowieso al voor 't leven geschorst moeten zijn nadat ie iemand die al bijna KO op de grond lag nog even een trap in z'n gezicht gaf.
Haha ja, en toen werd ie ongelofelijk hard geKO'd door de hulk. Mooi knietje in z'n gezicht was dat.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar MMA durft ie niet, Overeem kwam wel naar zijn sport toe maar andersom durft ie niet.
Maar nu weer ontopic
Ja hij mag er wel zijn hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leyva en z'n stoppeltjes. Niet wat voor alors?
Die zouden Neuer wel willen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
Duitser lijkt op nieuwe speler van Ajax.
Die homo?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
Lijkt wel een beetje op die Sana ja, alleen dan een stuk breder. En ik denk dat ie ook een stuk beter is in wat ie doetquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef mrstylo het volgende:
Ja.quote:
In turnen is dat wel normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
Toch niet normaal, in die korte tijd 3 salto's kunnen maken
Is ook niet vreemd nee.quote:
No shit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:52 schreef sausagin het volgende:
Toch wel goede sport voor een gespierd lichaam te krijgen.
Vind ik gewoon grappig.quote:
Als Epke geen medaille haalt zit hij zonder land!quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Cee het volgende:
Ik durf volgende week die oefening van Epke echt niet te kijken.
Hoeft ook niet, is zondag al toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:53 schreef Cee het volgende:
Ik durf volgende week die oefening van Epke echt niet te kijken.
Al net zo goed in grappen maken als in flirtenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als Epke geen medaille haalt zit hij zonder land!
dinsdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Beter in grappen maken.. maar flirtenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Al net zo goed in grappen maken als in flirten
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Braziliaan lijkt me wel iets voor Alors.Die Kazachstaan lijkt me wel iets voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef mrstylo het volgende:
Braziliaan lijkt me wel iets voor Alors.Alors wil ze gewoon alle 24 tegelijk wil je eigenlijk zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik kijk het turnen niet, ga alleen even kijken hoe die Fries op zijn bakkes gaat in die finale.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Zondag al? Ik weet 't niet precies, maar ik ben ook een beetje de dagen kwijt.
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter in grappen maken.. maar flirten.. ik ben gewoon direct, vroeger gaf ik ze een kwartje en dan zeik "Hier heb je een kwartje, bel je moeder maar op dat je vanavond niet thuis slaapt".
Maarja nu allemaal met die rottelefoons is dat niet meer zo tof.
Doe ff normaal.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alors wil ze gewoon alle 24 tegelijk wil je eigenlijk zeggen?
Ik denk dat die zin tegenwoordig wat beledigender isquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter in grappen maken.. maar flirten.. ik ben gewoon direct, vroeger gaf ik ze een kwartje en dan zeik "Hier heb je een kwartje, bel je moeder maar op dat je vanavond niet thuis slaapt".
Maarja nu allemaal met die rottelefoons is dat niet meer zo tof.
Inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:59 schreef Mry het volgende:
[..]
Ik denk dat die zin tegenwoordig wat beledigender is
Bedoel meer dat hij dus blijkbaar geen skills heeft.quote:
Doe het eens na danquote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij dus blijkbaar geen skills heeft.
Dat vallen lukt mij wel.quote:
Je koppelt er wel zóveel.quote:
Ja die zagen er uit tussen de 8 en de 13 jaar.. geen 15/16quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
De Chinese mannen zijn zien er wel normaler uit dan de dames, niet zo klein enzo.
en niet alsof ze 10 jaar zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef ajacied4lf het volgende:
De Chinese mannen zijn zien er wel normaler uit dan de dames, niet zo klein enzo.
Ik ook, ik vind het er zo lomp en vooral pijnlijk uitzien. Je kan er zo je arm mee breken lijkt wel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:02 schreef alors het volgende:
ik denk steeds dat ze zich te laat opvangen bij die salto's op de brug...
Keur jij het goed?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerst goedkeuring vragen aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |