ik zag zo'n sjappie supersets met dumbbell press, dumbbell kickback en barbell curl doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef EdwinNL het volgende:
Zag vandaag twee beachboys die een tijd besparende work out hadden, de één zat te Incline Bench Pressen terwijl de spotter zat te barbell curlen.
Hebben vast een Cortisol-fobie ofzo.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:00 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb nu een half uurtje gerend waarvan een kwartier op 15kmpu en de rest op 12kmpu![]()
Wat ik was vergeten is dat ik op de eerste 2 foto's krachttraining heb gedaan van te voren en deze keer dus alleen cardio. Ben afgelopen week tevens 2 keer naar de McDonalds gegaan met wat chicks![]()
Links: begin cut midden:6e week rechts:8e week.Respect!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Heb nu een half uurtje gerend waarvan een kwartier op 15kmpu en de rest op 12kmpu![]()
Wat ik was vergeten is dat ik op de eerste 2 foto's krachttraining heb gedaan van te voren en deze keer dus alleen cardio. Ben afgelopen week tevens 2 keer naar de McDonalds gegaan met wat chicks![]()
Links: begin cut midden:6e week rechts:8e week.Goed bezig man! Mirin' traps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
Ik heb wel ooit uitgerekend hoeveel kcal ik nodig had en daar een bulkschema voor gemaakt (weet niet meer waar die is gebleven) maar toen ik ging cutten at ik daar gewoon de helft van ongeveer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:21 schreef Awesome_ het volgende:
SunTzu![]()
Hoe ziet je cut eruit?*
Qua macro's, supps(dexaprine meen ik me te herinneren) hoeveel %kcals onder je onderhoud, cardiominus of voedingminus etc?
*deze vraag niet aan vrouwen stellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Links: begin cut midden:6e week rechts:8e week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Overdreven bangmakerij, enige waar ik wel mee zou oppassen i.v.m. phyto-oestrogeen is lijnzaad, maar dat bevat dan ook echt veel en veel hogere hoeveelheden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er was toch iets met soja en oestrogeen?
Ik googlede ff en kwam op deze site maar denk dat ik het gewoon uit mijn voeding ga laten gewoon voor het geval dat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Overdreven bangmakerij, enige waar ik wel mee zou oppassen i.v.m. phyto-oestrogeen is lijnzaad, maar dat bevat dan ook echt veel en veel hogere hoeveelheden.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:34 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Overdreven bangmakerij, enige waar ik wel mee zou oppassen i.v.m. phyto-oestrogeen is lijnzaad, maar dat bevat dan ook echt veel en veel hogere hoeveelheden.
Crazy mawfaka'squote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Echt sick he hoeveel ze omhoog drukken.
Respect voor die Chinees, jammer dat hij net niet het WR haalde.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:28 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Crazy mawfaka's
damnnn 188kg boven zijn hoofd.
Ik dacht ff dat die donkere net 188 boven zijn hoofd had maar klopt niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Respect voor die Chinees, jammer dat hij net niet het WR haalde.
Dat spul doet voor mij niet zoveel. anders dat dat ik de eerste twee dagen enorme focus had en het mijn hongergevoel stilt kan ik niet zeggen dat het verder werkt voor mij.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:13 schreef SunTzu het volgende:
Nog 4 pillen Dexaprine over, dat word afkicken. Bijna al mijn kleren zijn inmiddels te groot.
Misschien ga ik wel gewoon door totdat ik ripped ben.
Kijk maar naar Frank Yangquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hoorde wel enkele mensen zeggen dat de huidige (lopende) onderzoeken niet positief waren, maar ik weet ook niet precies in hoeverre dit klopt. Chinezen zijn dan ook wel een beetje vrouwelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Zith op 01-08-2012 09:07:00 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Ramadan?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:56 schreef fathank het volgende:
6.5 kg afvallen op vakantie? Heb je drooggetraind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |