Kijk heel de dag youtube...still not rippedquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:56 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Kijk heel de dag youtube...still not ripped
Ik heb een keer een workshop gewichtheffen gevolgd. Dus ik vind het moeilijk te zeggen wat mijn stats voor de oly lifts zijn. Overhead squats heb ik nog nooit gedaan, ik doe nu alleen back squats onder parrallel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:52 schreef 1517 het volgende:
[..]
Wat is je ervaring met oly lifting? Wat zijn je stats nu?
Ben je flexibel genoeg om een goede overhead squat te doen?
Misschien wel een idee om vast beetje aan flexibiliteit te werken. Overhead positie, bottem van squat, rack positie, enkel, pols. Dat scheelt dan als je vol bij milo aan de bak gaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:06 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik heb een keer een workshop gewichtheffen gevolgd. Dus ik vind het moeilijk te zeggen wat mijn stats voor de oly lifts zijn. Overhead squats heb ik nog nooit gedaan, ik doe nu alleen back squats onder parrallel.
Heb je het dan over oefeningen zoals dit? http://www.fysiodevries.n(...)r%20de%20spieren.htmquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:17 schreef 1517 het volgende:
[..]
Misschien wel een idee om vast beetje aan flexibiliteit te werken. Overhead positie, bottem van squat, rack positie, enkel, pols. Dat scheelt dan als je vol bij milo aan de bak gaat.
Hou me op de hoogte van je progressie!
uhuh, dat zijn gewoon zelfgemaakte kroketjes snakey...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef Snakey het volgende:
O ja, m'n peanut butter bars.![]()
[ afbeelding ]
hahaquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
uhuh, dat zijn gewoon zelfgemaakte kroketjes snakey...
Oe, daar heb je me. Verkeerde foto...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
uhuh, dat zijn gewoon zelfgemaakte kroketjes snakey...
Dit soort streches kan maar helpen niet veel. Je kan beter dynamisch werken, de echte beweging doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:39 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Heb je het dan over oefeningen zoals dit? http://www.fysiodevries.n(...)r%20de%20spieren.htm
Wat ik me trouwens ook af vroeg is of je door gewichtheffen je lichaam niet uit verhouding gaat staan? Want ik kan me voorstellen dat je enorme quadriceps ervan krijgt, en een borst die niet of nauwelijks groeit bijvoorbeeld.
I know, het ziet er niet uit. Maar ze zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:10 schreef fathank het volgende:
Opdienen met een stukje toiletpapier en een glaasje appelsap
Nee, ik doe het niet voor de looks. Maar i.e.g. bedankt voor de info! En vanaf 1 sept. maak ik een log aan op DBB.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:15 schreef 1517 het volgende:
[..]
Dit soort streches kan maar helpen niet veel. Je kan beter dynamisch werken, de echte beweging doen.
Squaten met een bezemsteel boven je hoofd
Met bodybuilding is juist de kans dat je verhoudingen niet kloppen omdat je isoleert.
Met een snatch, clean, jerk en of squat zijn er maar weinig spieren die je niet gebruikt.
Enorme quads zorgen voor veel groeihormonen waardoor je hele lichaam ontwikkelt.
Borstspieren zijn niet echt spieren die je nodig hebt, als je dat wil 'ontwikkelen' kun je je ook opdrukken.
maar als je het voor de looks doet moet je niet aan o-lifting beginnen, dan kun je beter andere dingen doen
Voorbeelden van O-lifters fysiek:
.
Mooie verklaring inderdaad. Het gewicht wat je ziet droppen is voornamelijk vocht, het gewicht wat je terugvalt in de gym is voornamelijk je CNS wat 'tegenwerkt' (niet meer gewend is) denk ik, en daarom zit je in no time weer op je oude gewichten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Is meer neurologische adaptatie dan dat je kilo's spier bent kwijtgeraakt. Over een week of 2 zit je er alweer bijna.
Misschien is het geen of of... Ik kan mij voorstellen dat wanneer je cns een spier vertelt om harder te werken dan voorheen, dat de spier erop reageert door te groeien?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:53 schreef fathank het volgende:
Waar komt de meeste kracht eigenlijk vandaan? Is dat vanuit de aansturing van je spieren door je zenuwstelsel, of is de grootte van de spieren eerder de beperkende factor? Ik ben wel benieuwd hoe dat nou een beetje in elkaar steekt. Iemand die daar wat meer uitleg over kan geven of een mooi linkje over heeft?
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:15 schreef SeanFerdi het volgende:
Hoe vraag je een vrouwelijke gewichtheffer eigenlijk wat ze met d'r snatch doet?
* SeanFerdi kijkt gewichtheffen op tv.
In de Cut wordt je lichter en krijg je vaak een ingevallen gezicht.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:45 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De pest is dat ik eigenlijk in een geonctroleerde cut zit. Maar da tis dus licht uit de hand gelopen voor mijn gevoel de afgelopen weken. Wat zeggen jullie? Licht (c)lean bulken om de verloren massa weer snel terug te pakken of doorcutten en bij het gewenste VP de (c)lean bulk inzetten?
Klopt; ik kreeg al de opmerking dat ik 'skinny' lijk te worden. Maar ik was in de piek van mijn bulk met 86kg@1m74 best een flinkerdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In de Cut wordt je lichter en krijg je vaak een ingevallen gezicht.
Voor leken om ons heen ziet dat er uit als "wat zie je er slecht uit", en omdat het afvallen/cut vaak in 16 weken gebeurd vinden mensen je snel skinny worden.
En hoeveel weeg je nu?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:46 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Klopt; ik kreeg al de opmerking dat ik 'skinny' lijk te worden. Maar ik was in de piek van mijn bulk met 86kg@1m74 best een flinkerd
Vandaag 78. Doel is 76@10%. Dan rustig clean bulken naar 80.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:45 schreef Snakey het volgende:
O ja, m'n peanut butter bars.![]()
[ afbeelding ]
Gewoon doorgaan.quote:
Ik dacht Radmilo, wat een baasje.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:43 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ga trainen bij Milo. Maar was benieuwd wat ik ongeveer kan verwachten.
Ik voel je brah. Door vakantie en kut-openingstijden van de sportschool (ivm bijbaantje, wanneer ik klaar ben is gym meestal al dicht) weinig uit kunnen voeren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 02:21 schreef star_gazer het volgende:
Volgens mij heeft Nederland een prima bulkzomer inderdaad
Ik maak me overigens behoorlijk zorgen; ik heb in twee weken tijd aardig wat verloren volgens mijGeen reet gedaan en veel te weinig gegeten. Kreeg al een opmerking dat ik 'skinny' aan het worden ben. Misschien even een maandje of twee slow bulken
Ok, ben nu in mijn 8ste week van met mijn eerste cut. Mijn BP ging eerst omlaag maar nu begint ie weer omhoog te gaan. Wilde eigenlijk stoppen na deze 8 weken maar waarom niet doorgaan totdat ik ripped ben dat zou wel moeten lukken met 8 weken extra. Zo ff hardlopen en dan zal ik eens een progressfoto uploaden. Vorige week dacht iemand dat ik anabolen gebruiktequote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:26 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
In de Cut wordt je lichter en krijg je vaak een ingevallen gezicht.
Voor leken om ons heen ziet dat er uit als "wat zie je er slecht uit", en omdat het afvallen/cut vaak in 16 weken gebeurd vinden mensen je snel skinny worden.
We zijn benieuwd naar je foto!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:34 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ok, ben nu in mijn 8ste week van met mijn eerste cut. Mijn BP ging eerst omlaag maar nu begint ie weer omhoog te gaan. Wilde eigenlijk stoppen na deze 8 weken maar waarom niet doorgaan totdat ik ripped ben dat zou wel moeten lukken met 8 weken extra. Zo ff hardlopen en dan zal ik eens een progressfoto uploaden. Vorige week dacht iemand dat ik anabolen gebruikte
edit: Heb deze 8 weken alleen maar fullbody + cardio om en om gedaan. Ik denk dat ik volgende week weer mijn 3-split schema ga volgen.
Ik heb het even opgezocht maar gelukkig is dat het niet, ziet er uit als een soort sport & hipster center.quote:
Not sure if serious. Spiereiwit wordt niet of nauwelijks voor energie gebruikt, alleen voor gluconeogenese als je bloodsuiker laag is én je leverglycogeen op is. Tevens ga je dan in ketose, waardoor het eiwitverlies deels verminderd wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:22 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Niet te lang te & hard rennen he, de energie moet ergens vandaan komen, en dat is meestal van je spieren die je aan het branden bent (feel the burn!)
Als je echt Cut om er echt ripped uit te zien is je je bloodsuiker laag.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:48 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Not sure if serious. Spiereiwit wordt niet of nauwelijks voor energie gebruikt, alleen voor gluconeogenese als je bloodsuiker laag is én je leverglycogeen op is. Tevens ga je dan in ketose, waardoor het eiwitverlies deels verminderd wordt.
Ja omdat je dan fat burned ipv glycogeen, betekent niet dat hij anders eiwit zou gaan burnenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Als je echt Cut om er echt ripped uit te zien is je je bloodsuiker laag.
Zie jay cutler meestal ook rustig cardio doen, ivp rammen.
Incline doe ik bijna nooit, decline vind ik lekkerder.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef EdwinNL het volgende:
Zag vandaag twee beachboys die een tijd besparende work out hadden, de één zat te Incline Bench Pressen terwijl de spotter zat te barbell curlen.
Hebben vast een Cortisol-fobie ofzo.
Inderdaad, je gaat dan vet verbranden. Maar ga je (in de cut) lang hardlopen ga je volgens mij gewoon spier verbranden, immers je hebt bijna geen koolhydraten voor dagen gegeten, de energie moet ergens vandaan komen, dus pak je lichaam spiermassa en vet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:55 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Ja omdat je dan fat burned ipv glycogeen, betekent niet dat hij anders eiwit zou gaan burnen
Heb nu een half uurtje gerend waarvan een kwartier op 15kmpu en de rest op 12kmpuquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:22 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
We zijn benieuwd naar je foto!
Niet te lang te & hard rennen he, de energie moet ergens vandaan komen, en dat is meestal van je spieren die je aan het branden bent (feel the burn!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:00 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Heb nu een half uurtje gerend waarvan een kwartier op 15kmpu en de rest op 12kmpu![]()
Wat ik was vergeten is dat ik op de eerste 2 foto's krachttraining heb gedaan van te voren en deze keer dus alleen cardio. Ben afgelopen week tevens 2 keer naar de McDonalds gegaan met wat chicks![]()
Links: begin cut midden:6e week rechts:8e week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verschilquote:
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 20:03:49 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |