Skull crushers is ook een goeie ja. Bijna wekelijks doe ik die. Zie die bijna nooit iemand doen trouwens.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik krijg altijd last van m'n ellebogen bij triceps oefeningen achter m'n rugik doe liever push downs, lying french press en skull crushers.
Mijn kat eet ook altijd boven onderhoud, en is echt een beefcake. Dus ik denk het welquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik mij trouwens afvraag hé. Onze hond is ongeveer 13/14 nu en hij is behoorlijk afgevallen (ouderdom). Wat nou als ik op de één of andere manier er voor zorg dat hij boven onderhoud eet () zou hij dan aankomen in deze staat?
Dus ook bijv. voeden met E, K en V.
Ja maar hij eet gewoon hondenbrokken maar ik zit dus echt na te denken om hem bijv. rijst, kip, groenten enzo te geven.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mijn kat eet ook altijd boven onderhoud, en is echt een beefcake. Dus ik denk het wel
Kan iemand dit bevestigen?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:12 schreef Neraice het volgende:
http://startingstrength.w(...)training_sessions.3F
Als ik het goed begrijp: stel je squat normaal 70kg. Dan doe je dus als warming up eerst 2 sets van 20kg, en daarna achtereenvolgend sets met 40, 60 en 80 procent van 70kg, en uiteindelijk 3 sets van 70 kg (je echte sets)?
En is dit hetzelfde met deadlift, bench press etc?
Als ik squat dan doe ik gewoon eerst alleen de bar (dus 20kg) en dan 30kg en daarna gewoon max.quote:
In brokken zit alles wat je beestje nodig heeft, dus of je nu zelf moet gaaan stunten weet ik niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar hij eet gewoon hondenbrokken maar ik zit dus echt na te denken om hem bijv. rijst, kip, groenten enzo te geven.
Hoeveel sets? Allebei 1x?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als ik squat dan doe ik gewoon eerst alleen de bar (dus 20kg) en dan 30kg en daarna gewoon max.
Hij is oud en mijn ouders zeggen wel eens dat hij ziek is maar dat geloof ik niet zo en hij is ook volledig blind geworden in de afgelopen 2 jaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
In brokken zit alles wat je beestje nodig heeft, dus of je nu zelf moet gaaan stunten weet ik niet.
Je kan proberen hem i.p.v. senioren voer hem puppy voer, of voer voor actieve dieren te geven.
maar waarom valt hij af. Dat is eerder nog belangrijker om te weten denk ik.
Edit, dit is dus de lying french press denk ikquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:39 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Skull crushers is ook een goeie ja. Bijna wekelijks doe ik die. Zie die bijna nooit iemand doen trouwens.
Ik vond trouwens een flimpje waarbij ze de skull crusher verder naar achteren doen. Dus dat je de bar tot over je hoofd laat zakken.
Eigenlijk je triceps vertikaal, en dan t.h.v. je voorhoofd, en dan de oefening. I.p.v. dat je de bar op je voorhoofd laat vallen over en voorbij je hoofd laten zakken..
Gewoon alleen stang een stuk of 15 á 20x reps om even warm te worden en daarna 10 reps x 30kg en daarna gewoon 5/6 reps x 3 x max. Je moet het gewoon aanvoelen man, niet teveel stressen daarom.quote:
Deze bedoel jij?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Edit, dit is dus de flying french press denk ik![]()
![]()
ja, dat is die lying french press die Star net opperde.quote:
Tevens moet jij SS gewoon volgen, hoe het daar staat zou ik gewoon aanhouden. Je kan ook overwegen om SL (vrijwel hetzelfde) te doen ( www.stronglifts.com ). Misschien is die wat makkelijker te begrijpen?quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 21:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar kan ik een goede foam roller kopen?
Lekkere oefeningquote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja, dat is die lying french press die Star net opperde.
Ik ga hem vanmiddag eens proberen zo. Het lijkt me dat je je tricep zo veel beter isoleert. Het is met de normale skull soms best moeilijk om je ellebogen goed bij elkaar te houden.quote:
quote:When you first wake up every morning, your body is primed to burn fat. The worst thing you could do at this time is to have a classic American breakfast, including foods like juice, toast, or cereal. Cortisol, a stress hormone, rises during the night while you sleep and peaks at about 7 a.m. Left alone, it helps you burn fat, but when you feed yourself an abundance of carbs, cortisol will encourage fat storage just as insulin can. By waiting until cortisol levels fall naturally later in the day, and then strength training before ingesting carbs, you maximize carbs’ ability to benefit your physique while minimizing their potential to damage it.
Mjin vraag ging over de OHP. Wellicht dat je de verkeerde post quootte.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 07:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je bent, maar gewoon squatten vanaf het bankdrukbankje. Met het bankje tussen je benen. 'k heb het 2,5jr zo gedaan, en het bankje is een mooie indicator voor hoe diep je gaat en een mooie fail safe.
Ik ben 186cm, dus wellicht wat langer dan gemiddeld en dan is het wel kut dat je bijna een ATG squat moet doen als eerste rep.
Als je de hoogte wan de bar wat aan wilt passen kun je op beide dragers van de bar eventueel een schijf van 2,5 of 5kg hangen. En daar bovenop de bar leggen.
Ik mis lekkere cereal in de ochtendquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:49 schreef kidkash19 het volgende:
De Grote Arnie zn blog over Carb back loading (wat redelijkt lijkt op IF)
http://schwarzenegger.com(...)ing-whats-old-is-new
[..]
Ja wat stom, ik heb een verkeerde quote gedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:29 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Mjin vraag ging over de OHP. Wellicht dat je de verkeerde post quootte.
De gym waar ik sport heeft wel een "squat rack" (2 in hoogte te verstellen haltersteunen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |