Franziska van Almsick deed op haar 14e mee aan de OS van Barcelona (en won zilver)quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:03 schreef Bluurgh het volgende:
16 is toch de minimumleeftijd om mee te doen aan de spelen? Waarom kan Katie Ledecky (15) dan meezwemmen?
Ja, ter voorkoming van brandwonden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:32 schreef beantherio het volgende:
Horen hockey(kunstgras)velden nat te zijn?
Ik heb het antwoord zelf al gevonden:quote:Op donderdag 2 augustus 2012 14:10 schreef knnth het volgende:
Moet voor een wereldrecord op de tienkamp zowel de 100m als de 100mH als verspringen binnen de windlimieten liggen?
quote:In decathlon or heptathlon, average wind assistance of less than 2.0 m/s is required across all applicable disciplines; and maximum of 4.0 m/s in any one event.
Niet een eigen topic blijkbaar, maar any info ergens (buiten een SC) ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 23:02 schreef APK het volgende:
Is er ook een topic over het Chinese meisje dat blijkbaar de laatste 50mtr sneller kan zwemmen dan de mannen?
omdat ze niet hardlopen....quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef hellsgate het volgende:
Waarom worden zo veel wereldrecords gezwommen bij het zwemmen?
Omdat het een Chinees zwembad is. Die zijn vijf meter korter.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:07 schreef hellsgate het volgende:
Waarom worden zo veel wereldrecords gezwommen bij het zwemmen?
Nee, ik denk dat je dat verkeerd begrepen (no pun intended). Er staat gewoon een aantal punten voor een bepaalde tijd. Dit wordt gebaseerd op een basistijd die dan 1000 punten waard is. Zoveel honderdsten sneller is dan zoveel punten erbij etc.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 00:45 schreef heywoodu het volgende:
Vraagje over de meerkamp: Ik dacht dat ik de commentator hoorde zeggen dat op de 200 meter je aantal punten bepaald wordt door je prestatie te vergelijken met je PR, maar dat zou toch vreselijk oneerlijk zijn?
Ik wist inderdaad ook zeker dat het op die manier ging, ik werd even aan het twijfelen gebracht door de commentatorquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je dat verkeerd begrepen (no pun intended). Er staat gewoon een aantal punten voor een bepaalde tijd. Dit wordt gebaseerd op een basistijd die dan 1000 punten waard is. Zoveel honderdsten sneller is dan zoveel punten erbij etc.
Waarschijnlijk bedoelde de commentator dat ze daardoor een x aantal punten voor ligt op haar PR zevenkamp.
Misschien heeft die minder 'ground clearance'?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:58 schreef nostra het volgende:
Waarom wordt er vaak (altijd?) met merries gesprongen? Heeft een hengst niet veel meer sprongkracht en snelheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |