SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Wie ben jijquote:
Ouchhhquote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik maak je in met FIFA4-0 je weet
geojen garpquote:Op maandag 30 juli 2012 20:59 schreef Stoerenboii het volgende:
@Stoereboii : gelieve je usericon aan te passen!
Elke autist is heel goed in 1 specifiek iets. Jij blijkbaar in fifa.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ik maak je in met FIFA4-0 je weet
Kamikazie vindt ze geil en kamikazie is mijn homie togquote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SB kon het dus niet lang volhouden.
Doe die vieze bierwijven eens uit de OP
Ho!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
SB kon het dus niet lang volhouden.
Ik dacht dat ik de enige was die dat vondquote:Op maandag 30 juli 2012 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zekerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
ik denk dat ik hier gewoon normaal post?
Dm het naar me toequote:
Ja mailen naar forum@fok.nlquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef stoereboii het volgende:
ik denk dat ik hier gewoon normaal post?
Tegen jezelf pratenquote:
Jou hadden we nodig , anders word deze reeks nog is gesloten.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet even wat kwaliteit posten. Hier de TOTW suggestions: http://www.chuzzz.com/?id=22503
Als Bravo met die stats een IF is wordt hij ontzettend duur, maar hopelijk wordt hij geen LW. En ik denk dat er wel meer dan 2 bronze IFs in komen, als Johnson een IF krijgt ga ik die niet halen want Cannon heeft de long throw
dan ga ik maar ns naar huis voordat het hier isquote:Op maandag 30 juli 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heerlijk, plensende regen en keiharde bliksem
Mompelt iets over pot verwijt de ketelquote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar SB, waarom kom je meteen zo binnenvallen?
Als je gewoon normaal had gedaan was het veel leuker geweest
Nee, hij is gewoon een mongool.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maar SB, waarom kom je meteen zo binnenvallen?
Als je gewoon normaal had gedaan was het veel leuker geweest
Hier wil je niet in fietsen inderdaadquote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik maar ns naar huis voordat het hier is
Que?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mompelt iets over pot verwijt de ketel
Ja, ik moet toch voor wat kwaliteit zorgen in deze reeksquote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou hadden we nodig , anders word deze reeks nog is gesloten.
WAT? ik mag hier niet posten wil je hier nu mee zeggeN???quote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
Als jullie er gewoon niet meer op reageren. Ben er mee bezig.
En die taak vervul jij ook zeer goed!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch voor wat kwaliteit zorgen in deze reeks
Je kunt op een normale manier meeposten ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
WAT? ik mag hier niet posten wil je hier nu mee zeggeN???
omdat ik niks verkeerd doe hequote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar die SB zal waarschijnlijk toch geen ban krijgen
dat doe ik denk ik ook? als zij meteen zo reaggeren op iemand met een andere naam jaah...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kunt op een normale manier meeposten ja.
We hadden het wel maar volgens mij heeft mijn broer hem verkocht. Ik speelde het eigenlijk nooit, terwijl ik 2/3/Vice City nog wel even heb gespeeldquote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En die taak vervul jij ook zeer goed!
Heb jij toevallig ook GTA IV? Zijn nu met wat mensen uit het FUT topic dat een het spelen, best vet
Jij vergelijkt het toch vaak met een bruine kroeg? Kroeggevechten zijn ook altijd leuk om te zienquote:
Je komt hier binnenvallen met een dubbelaccount en heb de afgelopen half uur al 100x gepost waarvan geen 1 post over FUTquote:
stoerenboii is niet mijn account...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je komt hier binnenvallen met een dubbelaccount en heb de afgelopen half uur al 100x gepost waarvan geen 1 over FUTNee je doet niks verkeerd.
Rijst, je mocht niet reageren van patje.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je komt hier binnenvallen met een dubbelaccount en heb de afgelopen half uur al 100x gepost waarvan geen 1 post over FUTNee je doet niks verkeerd.
Jawel toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
stoerenboii is niet mijn account...
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zelfs als dit niet zo is dan was het onderling afgesprokenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat mag je denkenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Zelfs als dit niet zo is dan was het onderling afgesproken
ONZquote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
Is patje eigenlijk een mod in GAM ? Zo nee, waar dan wel?
't Is zo gast.. Ga ze bokkenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat mag je denkenmaar het mag he, kan er niet aan doen dat jullie er zo zwaar aan tillen
Kicking van Johnson telt voor 3x long throwsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet even wat kwaliteit posten. Hier de TOTW suggestions: http://www.chuzzz.com/?id=22503
Als Bravo met die stats een IF krijgt wordt hij ontzettend duur, maar hopelijk wordt hij geen LW. En ik denk dat er wel meer dan 2 bronze IFs in komen, als Johnson een IF krijgt ga ik die niet halen want Cannon heeft de long throw
Cadeau gehad hahaquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon allebei een ban voor het leven. Van al het gezeik af.
beter geven ze die aan jou je bent toch al zo oudquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon allebei een ban voor het leven. Van al het gezeik af.
Oh snapquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
beter geven ze die aan jou je bent toch al zo oud
Capuchon_jongenquote:
Hou de rust Fuszy, hou de rustquote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Oké ik heb me ingehouden. Wilde wat posten, maar dan had ik waarschijnlijk een ban gehad.
Gewoon laten gaan, over een kwartiertje is het weer voorbijquote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Oké ik heb me ingehouden. Wilde wat posten, maar dan had ik waarschijnlijk een ban gehad.
Maar met Cannon kun je zo snel de bal over de middellijn gooienquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Kicking van Johnson telt voor 3x long throws
Hij heeft me in principe niets misdaan, ik ga niet weer negeren om niks, die tijd is geweestquote:
jij bent tenminste geen meeloper, wij hebben niks verkeerd gepostquote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij heeft me in principe niets misdaan, ik ga niet weer negeren om niks, die tijd is geweest
Ik lach je uitquote:
Beter raidz, daar heb je kipnuggetsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Om het hier even rustig te houden, kijk een stream met Japes
http://nl.twitch.tv/airjapesfifa
Is dat die gast waarvan zijn account was gehackt toen?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Je spreekt al over wij? Wat liefquote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef stoereboii het volgende:
Ik kan alleen maar zeggen dat wij nog geen foute posts hebben geplaatst en jullie wel.
Neequote:Op maandag 30 juli 2012 21:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is dat die gast waarvan zijn account was gehackt toen?![]()
Moest van de Pa-de mod die niet kan bannen-tje.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij heeft me in principe niets misdaan, ik ga niet weer negeren om niks, die tijd is geweest
Moeten hier gewoon een vaste mod hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Moest van de Pa-de mod die niet kan bannen-tje.
Morpheus is redelijk actief hier..quote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moeten hier gewoon een vaste mod hebben.
Het topic sluiten kost minder moeitequote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moeten hier gewoon een vaste mod hebben.
Gewoon een eigen forum waarop al die trieste figuren worden geband danquote:Op maandag 30 juli 2012 21:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het topic sluiten kost minder moeite. Had het eerder nog wel zien gebeuren, maar het valt nog mee
Waarom heeft hij Crouch?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Voor de lulzquote:
gaat erg snel inderdaad, volgens mij worden ze aardig overladen met reports.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morpheus is redelijk actief hier..
Doe eens normaal tegen me manquote:
Mega domme actie weer.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, jij voelt je heel watMaar ach, het is internet en daar doen sommige mensen nou eenmaal stoer
wat fock jequote:Op maandag 30 juli 2012 21:21 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Echt, jij voelt je heel watMaar ach, het is internet en daar doen sommige mensen nou eenmaal stoer
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:32 schreef Rijst het volgende:
Om me te verontschuldigen ga ik 10k weggeven. Degene die me als eerste DM't krijgt wint hem.
tien uur ben ik thuis denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb een leuk team gebouwd op FUT, met Ibrahimovic en Torres in de spits daarachter Boateng en Essien. Het speelt echt lekker.
Zometeen GTA doen kevin en rijst?
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Sjesus Rijst, hoe kom jij toch aan zoveel coins dat je ze gewoon weg kan geven...
Traden ouwe reus, dat is de manier om rijk te worden ik weet er alles vanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Sjesus Rijst, hoe kom jij toch aan zoveel coins dat je ze gewoon weg kan geven...
* GeeftJeEnergie Meldt zich als echte traderquote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Traden ouwe reus, dat is de manier om rijk te worden ik weet er alles van
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het niet meer geheim houden![]()
![]()
![]()
Ja, 442 met Vargas en Gervinho op de flanken. Speelt echt lekker, heb iedereen tot nu toe wel ingemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tien uur ben ik thuis denk ik.
En is het 442 ofzo?
MIJ NIET! Ik won met 1-0!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, 442 met Vargas en Gervinho op de flanken. Speelt echt lekker, heb iedereen tot nu toe wel ingemaakt.
Gewoon zelf doen manquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat de kapper mijn haar scheef heeft geknipt, het is rechts veel langer dan links .... moet ik morgen terug
Maar jullie zijn toch familie? Dan gunt hij jou die coins toch wel?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Af en toe komt Tobi wel eens langs en vraagt hij hoe ik aan al die coins kom.![]()
![]()
Die Sno die ik van je heb gekocht voor 75k speelt erg goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Traden ouwe reus, dat is de manier om rijk te worden ik weet er alles van
Geeft het trouwens maar aan iemand anders, ik speel zeer weinig FIFA de laatste tijd en heb eigenlijk ook geen behoefte om het nog te spelen/teams te bouwen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Af en toe komt Tobi wel eens langs en vraagt hij hoe ik aan al die coins kom.![]()
![]()
Joquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Rijst het volgende:
Oke de PS3er die me als eerste quote krijgt het.
Waarom geen xbox?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Rijst het volgende:
Oke de PS3er die me als eerste quote krijgt het.
Abo nemen, dan kan datquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Fuszy het volgende:
Even een algemene vraag. Ik moet wat users blokkeren, daar is toch een optie voor?
Ik probeer op marktplaats te verkopen maar lukt niet echt. Dan maak ik na vakantie maar een tof teamquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Over coins gesproken, als iemand nog wil kopen kan je DM'en.
Inderdaad, abbo. DM en PM kun je wel blokkeren.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Fuszy het volgende:
Even een algemene vraag. Ik moet wat users blokkeren, daar is toch een optie voor?
Wat is dat nou weer voor triest iets?quote:
hoeveel vraag je? Ik ga in september denk ik dumpen tegen goedkope prijzen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik probeer op marktplaats te verkopen maar lukt niet echt. Dan maak ik na vakantie maar een tof team
8euro per 100kquote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel vraag je? Ik ga in september denk ik dumpen tegen goedkope prijzen.
Ik DM je , ik quote je, ik schiet je neer in GTA, ik rijd je plat met een auto in GTA , wat moet ik doen voor een paar coins zodat ik IF maggio kan halen?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
VDM krijgt wel wat spelers van me op de xbox. Mits hij wil.
Nee. Omdat ik al genoeg aan jou heb gegeven. Je bent wel de laatste die mag klagen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor triest iets?
Ik mag als enige niet, omdat ik het ben?
Iedereen even goed geschrokken denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het gaat trouwens al bijna 10 minuten goed
Nee dank je. Ik kan mij prima redden.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
VDM krijgt wel wat spelers van me op de xbox. Mits hij wil.
Nou hoeft het niet meerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
Nou kamikazie zet 2 kaarten erop en ik Trade offer je.
Zijn van de vrachtauto gevallen en zometeen staat de politie voor de deur wegens helingquote:
Nog even geduld, dan kun je niet meer je onzin verspreiden hier.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Stoerenboii het volgende:
Mag ik jullie op ulle bakke sloan . FOk nie me mij
je had ook met een tegenbod kunnen komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vroeg bij mij 1 euro per 10k ....
Ja, wat moeten we doen op het internet als dit topic sluit?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen even goed geschrokken denk ik
IRC chatquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we doen op het internet als dit topic sluit?
Ik verwachten van iemand die actief is in dit topic en waar ik toch wel redelijk mee om kan gaan (internet dat wel maar tochquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je had ook met een tegenbod kunnen komen.
Brommers kieken!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
dan had ik zo'n gratis forum geopendquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verwachten van iemand die actief is in dit topic en waar ik toch wel redelijk mee om kan gaan (internet dat wel maar toch) dat hij mij niet een oor aan zou naaien, heb me vergist schijnbaar
Dan kunnen we hooguit een meet doen bij een brug, om daar vanaf te springenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn posts over FUT nergens meer kwijtquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als je het teveel vindt dan moet je dat zeggen voordat je betaaltquote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verwachten van iemand die actief is in dit topic en waar ik toch wel redelijk mee om kan gaan (internet dat wel maar toch) dat hij mij niet een oor aan zou naaien, heb me vergist schijnbaar
Die wil ik je wel gevenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik DM je , ik quote je, ik schiet je neer in GTA, ik rijd je plat met een auto in GTA , wat moet ik doen voor een paar coins zodat ik IF maggio kan halen?
Niet veelquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Rijst het volgende:
GJE hoeveel potjes heb je met dat team gespeeld?
Ik heb geen idee van de prijzen ik vertrouwde erop dat jij een 'gangbare' prijs zou geven. Maar dan post jij een aantal topics later dat 8 euro voor 100k veelste veel is. Vind ik een naai actiequote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je het teveel vindt dan moet je dat zeggen voordat je betaalt
Of een superdudes/sugababes.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We kunnen ook een hyves aanmaken [ afbeelding ]
Ik heb geen hyvesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb er nog een, problemen mee?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb toch dat RPL team gemaakt?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je aub zeggen dat ik gelijk had. Dat geeft me een goed gevoel
[..]
wil je bonus coins dan? Ik dacht dat je zelf ook wel de prijzen zou wetenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van de prijzen ik vertrouwde erop dat jij een 'gangbare' prijs zou geven. Maar dan post jij een aantal topics later dat 8 euro voor 100k veelste veel is. Vind ik een naai actieMaar ja, laten we er maar over ophouden het gaat maar over 2 euro ofzo. Hoop dat je er wat leuks mee doet
Thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je had gelijk Rijst.
Was inderdaad zonde van mijn coins.
Haha nee joh laat lekker gaan. Ik zou niet weten waarom ik die prijs moet weten aangezien ik nooit genoeg coins heb gehad om ze te verkopen (schaamtequote:Op maandag 30 juli 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wil je bonus coins dan? Ik dacht dat je zelf ook wel de prijzen zou weten
quote:
Mijn spelling is slechter dan die van de gemiddelde 2de jaars vmbo'er.quote:
Nee, wij waren meer van het spotten van vrienden op lelijke dikke wijven of lelijke jongensquote:Op maandag 30 juli 2012 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Respects geven op sexy foto's van 13 jarige meisjes
Ik heb nog geen idee.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat voor team ga je nu maken? Dan help ik je en misschien luister je nog
Jij maar denken waarom iedereen steeds jouw foto's bekijktquote:Op maandag 30 juli 2012 21:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, wij waren meer van het spotten van vrienden op lelijke dikke wijven of lelijke jongens
Precies die trechter heb ik al gehadquote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maak een team met:
Hernandez----VELA (!)
----IF Dos Santos----
GJE
nOu eNn,, ...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn spelling is slechter dan die van de gemiddelde 2de jaars vmbo'er.
Het is overigens vwo'er.
Dan doe je toch iets fout want je hebt nog 2 CDM's in die formatie.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee.
Had vanmiddag ook even snel een Bundesliga teampje in elkaar gegooid, maar dat speelde matig tot goed. Hummels en Subotic zijn beesten, maar net te traag, en te countergevoelig
Jij verslindt ook teams zegquote:Op maandag 30 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Precies die trechter heb ik al gehad
Gustavo en Bender.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets fout want je hebt nog 2 CDM's in die formatie.
Klopt, 2 teams vandaag gehad en 2 teams de TP opquote:
Alleen sma's die ik kende gingen zich spotten op mijn foto'squote:Op maandag 30 juli 2012 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij maar denken waarom iedereen steeds jouw foto's bekijkt
Ik word er nooit uit gecounterd en ik heb Nestaquote:Op maandag 30 juli 2012 21:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gustavo en Bender.
Had vooral last van mensen die van de flank naar binnen sprintte, daar kon ik niks tegen zowat
Teamnaamquote:Op maandag 30 juli 2012 21:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik word er nooit uit gecounterd en ik heb Nesta
[ afbeelding ]
Het speelt wel goed. Misschien wel wat voor jou?quote:
Kan ik misschien wel eens doen jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het speelt wel goed. Misschien wel wat voor jou?
Nesta vervangen voor Chielini
Cossu voor Giovinco
El hamdaoui voor Cavani
Geen drolquote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik misschien wel eens doen ja
Hoeveel kost dat team ongeveer?
Proberen wel waard dusquote:Op maandag 30 juli 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen drolAlle spelers 1<000c Behalve Lucio en Lamela die zijn samen 10k waard.
Edit: Ik vergat Taiwo. ook 10k.
Je moet sowieso niet je teams verkopen na een paar verloren potjesquote:
Zolang er een beetje pace in zit komt het wel goedquote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet je teams verkopen na een paar verloren potjesZo blijf je maar nieuwe teams maken. Kijk wat je spelers kunnen en maak daar gebruik van.
Hier ga je al de fout in.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang er een beetje pace in zit komt het wel goed
Waarom?quote:
Richmond toch ...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom?
Dan kan ik de bal vooruit peunen en oppikken met een snelle spits
Ja, maar ik wil niet zo afhankelijk zijn van pace eigenlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
Gabby - Bent
Nilmar
Bastos - Ramires en Carlos CDM - Hulk
en dan lekker rennen
Je moet niet te afhankelijk zijn van pace. Een beetje goede Fifa speler kan dat makkelijk verdedigen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom?
Dan kan ik de bal vooruit peunen en oppikken met een snelle spits
Ik wil wel xboxen als er behalve mathijs nog iemand is zouden we 2v2 ofzo kunnen doen maar wss speel je liever ps3quote:
Kom potje dan, ik ben moe als fuck dus win je toch wel met 10-0quote:
Vela weer naar Sociedadquote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUE
Nieuwe transfers, ik herhaal, nieuwe transfers.
Oscar enige bijzondere qua goud.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
haha Vela weer teruggetransferd en geUPt
Helaas, nu geen zin meer aan om de xbox te unpluggen en weer opnieuw aan te sluiten. Morgen misschienquote:
Ik wil tegen je RPL maar die heb je zeker al verkochtquote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom potje dan, ik ben moe als fuck dus win je toch wel met 10-0
Heb Eresilvers of Bronze MLS, van die RPL heb ik alleen nog wat IFs overquote:Op maandag 30 juli 2012 22:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil tegen je RPL maar die heb je zeker al verkocht
noooooooob. Is goed kom maar zilver.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb Eresilvers of Bronze MLS, van die RPL heb ik alleen nog wat IFs over
JAAAAA NATUULIJK KAN DAT. MOET JE ER OOK EEN KOP KOFFIE BIJ SCHAT?????quote:
Gelukkig is m'n IF Vela verkocht.quote:
Als jij hem even langsbrengt, krijg jij van mij een koffie!quote:Op maandag 30 juli 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
JAAAAA NATUULIJK KAN DAT. MOET JE ER OOK EEN KOP KOFFIE BIJ SCHAT?????
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
Steefie is dik, net als [ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juli 2012 22:27 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dat topic dat Rijst opende vind ik onterecht.
Vandermar is geen mongool, hij is baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |