Ja, ik moet toch voor wat kwaliteit zorgen in deze reeksquote:Op maandag 30 juli 2012 21:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jou hadden we nodig , anders word deze reeks nog is gesloten.
WAT? ik mag hier niet posten wil je hier nu mee zeggeN???quote:Op maandag 30 juli 2012 21:06 schreef Patje1987 het volgende:
Als jullie er gewoon niet meer op reageren. Ben er mee bezig.
En die taak vervul jij ook zeer goed!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik moet toch voor wat kwaliteit zorgen in deze reeks
Je kunt op een normale manier meeposten ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef stoereboii het volgende:
[..]
WAT? ik mag hier niet posten wil je hier nu mee zeggeN???
omdat ik niks verkeerd doe hequote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit ja.
Maar die SB zal waarschijnlijk toch geen ban krijgen
dat doe ik denk ik ook? als zij meteen zo reaggeren op iemand met een andere naam jaah...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je kunt op een normale manier meeposten ja.
We hadden het wel maar volgens mij heeft mijn broer hem verkocht. Ik speelde het eigenlijk nooit, terwijl ik 2/3/Vice City nog wel even heb gespeeldquote:Op maandag 30 juli 2012 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En die taak vervul jij ook zeer goed!
Heb jij toevallig ook GTA IV? Zijn nu met wat mensen uit het FUT topic dat een het spelen, best vet
Jij vergelijkt het toch vaak met een bruine kroeg? Kroeggevechten zijn ook altijd leuk om te zienquote:
Je komt hier binnenvallen met een dubbelaccount en heb de afgelopen half uur al 100x gepost waarvan geen 1 post over FUTquote:
stoerenboii is niet mijn account...quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je komt hier binnenvallen met een dubbelaccount en heb de afgelopen half uur al 100x gepost waarvan geen 1 over FUTNee je doet niks verkeerd.
Rijst, je mocht niet reageren van patje.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je komt hier binnenvallen met een dubbelaccount en heb de afgelopen half uur al 100x gepost waarvan geen 1 post over FUTNee je doet niks verkeerd.
Jawel toch?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
stoerenboii is niet mijn account...
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zelfs als dit niet zo is dan was het onderling afgesprokenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |