Het speelt wel goed. Misschien wel wat voor jou?quote:
Kan ik misschien wel eens doen jaquote:Op maandag 30 juli 2012 22:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Het speelt wel goed. Misschien wel wat voor jou?
Nesta vervangen voor Chielini
Cossu voor Giovinco
El hamdaoui voor Cavani
Geen drolquote:Op maandag 30 juli 2012 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kan ik misschien wel eens doen ja
Hoeveel kost dat team ongeveer?
Proberen wel waard dusquote:Op maandag 30 juli 2012 22:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Geen drolAlle spelers 1<000c Behalve Lucio en Lamela die zijn samen 10k waard.
Edit: Ik vergat Taiwo. ook 10k.
Je moet sowieso niet je teams verkopen na een paar verloren potjesquote:
Zolang er een beetje pace in zit komt het wel goedquote:Op maandag 30 juli 2012 22:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet je teams verkopen na een paar verloren potjesZo blijf je maar nieuwe teams maken. Kijk wat je spelers kunnen en maak daar gebruik van.
Hier ga je al de fout in.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zolang er een beetje pace in zit komt het wel goed
Waarom?quote:
Richmond toch ...quote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom?
Dan kan ik de bal vooruit peunen en oppikken met een snelle spits
Ja, maar ik wil niet zo afhankelijk zijn van pace eigenlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 22:12 schreef Thorb het volgende:
Gabby - Bent
Nilmar
Bastos - Ramires en Carlos CDM - Hulk
en dan lekker rennen
Je moet niet te afhankelijk zijn van pace. Een beetje goede Fifa speler kan dat makkelijk verdedigen.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom?
Dan kan ik de bal vooruit peunen en oppikken met een snelle spits
Ik wil wel xboxen als er behalve mathijs nog iemand is zouden we 2v2 ofzo kunnen doen maar wss speel je liever ps3quote:
Kom potje dan, ik ben moe als fuck dus win je toch wel met 10-0quote:
Vela weer naar Sociedadquote:Op maandag 30 juli 2012 22:14 schreef Dudeweiser het volgende:
https://docs.google.com/s(...)jY1Q0YzZhVkJ1SGtaLUE
Nieuwe transfers, ik herhaal, nieuwe transfers.
Oscar enige bijzondere qua goud.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
haha Vela weer teruggetransferd en geUPt
Helaas, nu geen zin meer aan om de xbox te unpluggen en weer opnieuw aan te sluiten. Morgen misschienquote:
Ik wil tegen je RPL maar die heb je zeker al verkochtquote:Op maandag 30 juli 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom potje dan, ik ben moe als fuck dus win je toch wel met 10-0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |