Ik verwachten van iemand die actief is in dit topic en waar ik toch wel redelijk mee om kan gaan (internet dat wel maar tochquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je had ook met een tegenbod kunnen komen.
Brommers kieken!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we doen op het internet als dit topic sluit?
dan had ik zo'n gratis forum geopendquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verwachten van iemand die actief is in dit topic en waar ik toch wel redelijk mee om kan gaan (internet dat wel maar toch) dat hij mij niet een oor aan zou naaien, heb me vergist schijnbaar
Dan kunnen we hooguit een meet doen bij een brug, om daar vanaf te springenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn posts over FUT nergens meer kwijtquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als je het teveel vindt dan moet je dat zeggen voordat je betaaltquote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verwachten van iemand die actief is in dit topic en waar ik toch wel redelijk mee om kan gaan (internet dat wel maar toch) dat hij mij niet een oor aan zou naaien, heb me vergist schijnbaar
Die wil ik je wel gevenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik DM je , ik quote je, ik schiet je neer in GTA, ik rijd je plat met een auto in GTA , wat moet ik doen voor een paar coins zodat ik IF maggio kan halen?
Niet veelquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Rijst het volgende:
GJE hoeveel potjes heb je met dat team gespeeld?
Ik heb geen idee van de prijzen ik vertrouwde erop dat jij een 'gangbare' prijs zou geven. Maar dan post jij een aantal topics later dat 8 euro voor 100k veelste veel is. Vind ik een naai actiequote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je het teveel vindt dan moet je dat zeggen voordat je betaalt
Of een superdudes/sugababes.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We kunnen ook een hyves aanmaken [ afbeelding ]
Ik heb geen hyvesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb er nog een, problemen mee?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb toch dat RPL team gemaakt?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil je aub zeggen dat ik gelijk had. Dat geeft me een goed gevoel
[..]
wil je bonus coins dan? Ik dacht dat je zelf ook wel de prijzen zou wetenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van de prijzen ik vertrouwde erop dat jij een 'gangbare' prijs zou geven. Maar dan post jij een aantal topics later dat 8 euro voor 100k veelste veel is. Vind ik een naai actieMaar ja, laten we er maar over ophouden het gaat maar over 2 euro ofzo. Hoop dat je er wat leuks mee doet
Thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je had gelijk Rijst.
Was inderdaad zonde van mijn coins.
Haha nee joh laat lekker gaan. Ik zou niet weten waarom ik die prijs moet weten aangezien ik nooit genoeg coins heb gehad om ze te verkopen (schaamtequote:Op maandag 30 juli 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wil je bonus coins dan? Ik dacht dat je zelf ook wel de prijzen zou weten
quote:
Mijn spelling is slechter dan die van de gemiddelde 2de jaars vmbo'er.quote:
Nee, wij waren meer van het spotten van vrienden op lelijke dikke wijven of lelijke jongensquote:Op maandag 30 juli 2012 21:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Respects geven op sexy foto's van 13 jarige meisjes
Ik heb nog geen idee.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat voor team ga je nu maken? Dan help ik je en misschien luister je nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |