Nou hoeft het niet meerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
Nou kamikazie zet 2 kaarten erop en ik Trade offer je.
Zijn van de vrachtauto gevallen en zometeen staat de politie voor de deur wegens helingquote:
Nog even geduld, dan kun je niet meer je onzin verspreiden hier.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Stoerenboii het volgende:
Mag ik jullie op ulle bakke sloan . FOk nie me mij
je had ook met een tegenbod kunnen komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vroeg bij mij 1 euro per 10k ....
Ja, wat moeten we doen op het internet als dit topic sluit?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen even goed geschrokken denk ik
IRC chatquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we doen op het internet als dit topic sluit?
Ik verwachten van iemand die actief is in dit topic en waar ik toch wel redelijk mee om kan gaan (internet dat wel maar tochquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je had ook met een tegenbod kunnen komen.
Brommers kieken!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
dan had ik zo'n gratis forum geopendquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wie?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verwachten van iemand die actief is in dit topic en waar ik toch wel redelijk mee om kan gaan (internet dat wel maar toch) dat hij mij niet een oor aan zou naaien, heb me vergist schijnbaar
Dan kunnen we hooguit een meet doen bij een brug, om daar vanaf te springenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dan kan ik mijn posts over FUT nergens meer kwijtquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als je het teveel vindt dan moet je dat zeggen voordat je betaaltquote:Op maandag 30 juli 2012 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik verwachten van iemand die actief is in dit topic en waar ik toch wel redelijk mee om kan gaan (internet dat wel maar toch) dat hij mij niet een oor aan zou naaien, heb me vergist schijnbaar
Die wil ik je wel gevenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik DM je , ik quote je, ik schiet je neer in GTA, ik rijd je plat met een auto in GTA , wat moet ik doen voor een paar coins zodat ik IF maggio kan halen?
Niet veelquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef Rijst het volgende:
GJE hoeveel potjes heb je met dat team gespeeld?
Ik heb geen idee van de prijzen ik vertrouwde erop dat jij een 'gangbare' prijs zou geven. Maar dan post jij een aantal topics later dat 8 euro voor 100k veelste veel is. Vind ik een naai actiequote:Op maandag 30 juli 2012 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je het teveel vindt dan moet je dat zeggen voordat je betaalt
Of een superdudes/sugababes.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We kunnen ook een hyves aanmaken [ afbeelding ]
Ik heb geen hyvesquote:Op maandag 30 juli 2012 21:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
We kunnen ook een hyves aanmaken [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |