tien uur ben ik thuis denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:31 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb een leuk team gebouwd op FUT, met Ibrahimovic en Torres in de spits daarachter Boateng en Essien. Het speelt echt lekker.
Zometeen GTA doen kevin en rijst?
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Sjesus Rijst, hoe kom jij toch aan zoveel coins dat je ze gewoon weg kan geven...
Traden ouwe reus, dat is de manier om rijk te worden ik weet er alles vanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Sjesus Rijst, hoe kom jij toch aan zoveel coins dat je ze gewoon weg kan geven...
* GeeftJeEnergie Meldt zich als echte traderquote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Traden ouwe reus, dat is de manier om rijk te worden ik weet er alles van
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kan het niet meer geheim houden![]()
![]()
![]()
Ja, 442 met Vargas en Gervinho op de flanken. Speelt echt lekker, heb iedereen tot nu toe wel ingemaakt.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tien uur ben ik thuis denk ik.
En is het 442 ofzo?
MIJ NIET! Ik won met 1-0!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja, 442 met Vargas en Gervinho op de flanken. Speelt echt lekker, heb iedereen tot nu toe wel ingemaakt.
Gewoon zelf doen manquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Kamikazie het volgende:
Ik kom er trouwens net achter dat de kapper mijn haar scheef heeft geknipt, het is rechts veel langer dan links .... moet ik morgen terug
Maar jullie zijn toch familie? Dan gunt hij jou die coins toch wel?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Af en toe komt Tobi wel eens langs en vraagt hij hoe ik aan al die coins kom.![]()
![]()
Die Sno die ik van je heb gekocht voor 75k speelt erg goed.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Traden ouwe reus, dat is de manier om rijk te worden ik weet er alles van
Geeft het trouwens maar aan iemand anders, ik speel zeer weinig FIFA de laatste tijd en heb eigenlijk ook geen behoefte om het nog te spelen/teams te bouwen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Af en toe komt Tobi wel eens langs en vraagt hij hoe ik aan al die coins kom.![]()
![]()
Joquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Rijst het volgende:
Oke de PS3er die me als eerste quote krijgt het.
Waarom geen xbox?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Rijst het volgende:
Oke de PS3er die me als eerste quote krijgt het.
Abo nemen, dan kan datquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Fuszy het volgende:
Even een algemene vraag. Ik moet wat users blokkeren, daar is toch een optie voor?
Ik probeer op marktplaats te verkopen maar lukt niet echt. Dan maak ik na vakantie maar een tof teamquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Over coins gesproken, als iemand nog wil kopen kan je DM'en.
Inderdaad, abbo. DM en PM kun je wel blokkeren.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Fuszy het volgende:
Even een algemene vraag. Ik moet wat users blokkeren, daar is toch een optie voor?
Wat is dat nou weer voor triest iets?quote:
hoeveel vraag je? Ik ga in september denk ik dumpen tegen goedkope prijzen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik probeer op marktplaats te verkopen maar lukt niet echt. Dan maak ik na vakantie maar een tof team
8euro per 100kquote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel vraag je? Ik ga in september denk ik dumpen tegen goedkope prijzen.
Ik DM je , ik quote je, ik schiet je neer in GTA, ik rijd je plat met een auto in GTA , wat moet ik doen voor een paar coins zodat ik IF maggio kan halen?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
VDM krijgt wel wat spelers van me op de xbox. Mits hij wil.
Nee. Omdat ik al genoeg aan jou heb gegeven. Je bent wel de laatste die mag klagen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor triest iets?
Ik mag als enige niet, omdat ik het ben?
Iedereen even goed geschrokken denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het gaat trouwens al bijna 10 minuten goed
Nee dank je. Ik kan mij prima redden.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
VDM krijgt wel wat spelers van me op de xbox. Mits hij wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |