Abo nemen, dan kan datquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Fuszy het volgende:
Even een algemene vraag. Ik moet wat users blokkeren, daar is toch een optie voor?
Ik probeer op marktplaats te verkopen maar lukt niet echt. Dan maak ik na vakantie maar een tof teamquote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Over coins gesproken, als iemand nog wil kopen kan je DM'en.
Inderdaad, abbo. DM en PM kun je wel blokkeren.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:37 schreef Fuszy het volgende:
Even een algemene vraag. Ik moet wat users blokkeren, daar is toch een optie voor?
Wat is dat nou weer voor triest iets?quote:
hoeveel vraag je? Ik ga in september denk ik dumpen tegen goedkope prijzen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik probeer op marktplaats te verkopen maar lukt niet echt. Dan maak ik na vakantie maar een tof team
8euro per 100kquote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel vraag je? Ik ga in september denk ik dumpen tegen goedkope prijzen.
Ik DM je , ik quote je, ik schiet je neer in GTA, ik rijd je plat met een auto in GTA , wat moet ik doen voor een paar coins zodat ik IF maggio kan halen?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
VDM krijgt wel wat spelers van me op de xbox. Mits hij wil.
Nee. Omdat ik al genoeg aan jou heb gegeven. Je bent wel de laatste die mag klagen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor triest iets?
Ik mag als enige niet, omdat ik het ben?
Iedereen even goed geschrokken denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het gaat trouwens al bijna 10 minuten goed
Nee dank je. Ik kan mij prima redden.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Rijst het volgende:
VDM krijgt wel wat spelers van me op de xbox. Mits hij wil.
Nou hoeft het niet meerquote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Rijst het volgende:
Nou kamikazie zet 2 kaarten erop en ik Trade offer je.
Zijn van de vrachtauto gevallen en zometeen staat de politie voor de deur wegens helingquote:
Nog even geduld, dan kun je niet meer je onzin verspreiden hier.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:39 schreef Stoerenboii het volgende:
Mag ik jullie op ulle bakke sloan . FOk nie me mij
je had ook met een tegenbod kunnen komen.quote:Op maandag 30 juli 2012 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij vroeg bij mij 1 euro per 10k ....
Ja, wat moeten we doen op het internet als dit topic sluit?quote:Op maandag 30 juli 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen even goed geschrokken denk ik
IRC chatquote:Op maandag 30 juli 2012 21:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, wat moeten we doen op het internet als dit topic sluit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |