dat mag je denkenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Zelfs als dit niet zo is dan was het onderling afgesproken
ONZquote:Op maandag 30 juli 2012 21:10 schreef Kamikazie het volgende:
Is patje eigenlijk een mod in GAM ? Zo nee, waar dan wel?
't Is zo gast.. Ga ze bokkenquote:Op maandag 30 juli 2012 21:11 schreef stoereboii het volgende:
[..]
dat mag je denkenmaar het mag he, kan er niet aan doen dat jullie er zo zwaar aan tillen
Kicking van Johnson telt voor 3x long throwsquote:Op maandag 30 juli 2012 21:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moet even wat kwaliteit posten. Hier de TOTW suggestions: http://www.chuzzz.com/?id=22503
Als Bravo met die stats een IF krijgt wordt hij ontzettend duur, maar hopelijk wordt hij geen LW. En ik denk dat er wel meer dan 2 bronze IFs in komen, als Johnson een IF krijgt ga ik die niet halen want Cannon heeft de long throw
Cadeau gehad hahaquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon allebei een ban voor het leven. Van al het gezeik af.
beter geven ze die aan jou je bent toch al zo oudquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef Toefjes het volgende:
Gewoon allebei een ban voor het leven. Van al het gezeik af.
Oh snapquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef stoereboii het volgende:
[..]
beter geven ze die aan jou je bent toch al zo oud
Capuchon_jongenquote:
Hou de rust Fuszy, hou de rustquote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Oké ik heb me ingehouden. Wilde wat posten, maar dan had ik waarschijnlijk een ban gehad.
Gewoon laten gaan, over een kwartiertje is het weer voorbijquote:Op maandag 30 juli 2012 21:14 schreef Fuszy het volgende:
Oké ik heb me ingehouden. Wilde wat posten, maar dan had ik waarschijnlijk een ban gehad.
Maar met Cannon kun je zo snel de bal over de middellijn gooienquote:Op maandag 30 juli 2012 21:12 schreef laucas het volgende:
[..]
Kicking van Johnson telt voor 3x long throws
Hij heeft me in principe niets misdaan, ik ga niet weer negeren om niks, die tijd is geweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |