FVZquote:
Ik woon erquote:
Mooi land, Duitslandquote:
Erm...quote:
Kan een foto van iedereen of een extreem oude foto zijn, bovendien kan ik m niet goed beoordelen zoquote:
Niet lekker?quote:
Dat durf ik omdat ikquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...Hoe durf je daar aan te twijfelen?
![]()
Ikquote:
's morgens meestal nietquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel mij bij vlagen een mooie man. Niet altijd helaas
Jij bent alleen af en toe compleet verrot van binnen!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel mij bij vlagen een mooie man. Niet altijd helaas
Of als GvsE en ik op visite zijnquote:
Hij is vaak genoeg in de chat op de cam geweest met z'n mooie koppie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan een foto van iedereen of een extreem oude foto zijn, bovendien kan ik m niet goed beoordelen zo
Dat durf ik omdat ikben
quote:
ja? nooit gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij is vaak genoeg in de chat op de cam geweest met z'n mooie koppie.
Heb ik niet gezien he?!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet gelukt zekerquote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond proberen te verdrinken
quote:
Nee?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Cammen met jou.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij denkt ook altijd aan mij als het over mooie mannen gaat he? schatje.![]()
Okay danquote:
kutwijven... allemaal!quote:
Jij wilt gewoon vuige dingen zienquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kutwijven... allemaal!![]()
Roy weet er alles van
Is die conclusie gebaseerd op je weekend?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen niet met ze maar ook niet zonder ze
[..]
Roy weet er alles van
Niemand heeft ooit beweerd dat Roy slim is he!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]en wou de hulp van vrouwen inschakelen om er vanaf te komen
![]()
Ik had iemand nodig met medische kennisquote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
![]()
[..]
Roy weet er alles van
Ja, hij gelooft nog in sprookjes.. En hij wil niet zien dat zn eigen soort verliest natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
![]()
*knijpt billetjes*quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef STING het volgende:
[..]
Is die conclusie gebaseerd op je weekend?
Uhm jawel, verschillende leraren en testen bewijzen dat.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit beweerd dat Roy slim is he!
Neequote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, hij gelooft nog in sprookjes.. En hij wil niet zien dat zn eigen soort verliest natuurlijk
Ach, zelfs met die kennis kan hij nog geen fatsoenlijk plan samenstellen waarmee ie wel gaat winnenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]sssst dat moet je ze niet allemaal vertellen
![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen hier, in priveberichten zijn ze altijd heel aardig
Don't underestimate the power of the Forcequote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, zelfs met die kennis kan hij nog geen fatsoenlijk plan samenstellen waarmee ie wel gaat winnen
Mag dat zomaarquote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knijpt billetjes*
good one stingeling
euh, welke berichten?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen hier, in priveberichten zijn ze altijd heel aardig
Als jij dat mag, mag ik zeker in die billetjes knijpenquote:
*vind ik leuk*quote:
je komt nou niet met die starwars/trek onzin aan he? *zucht*quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of the Force
Kip en ei verhaalquote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij dat mag, mag ik zeker in die billetjes knijpen
Dat heb ik hier ook openlijk neergeknald freund.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel voor een superweekend enzo
Ja beetje laf dat jij dat soort berichtjes niet hebt gestuurd naar ons hoor!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel voor een superweekend enzo
Star Warsquote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je komt nou niet met die starwars/trek onzin aan he? *zucht*
Maar dingen die niet mogen zijn toch een stuk leukerquote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Kip en ei verhaal
Nu pas mag het ja, nu dat ik aan je boobs heb gezeten
Voor mij was het ook niet zo super hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja beetje laf dat jij dat soort berichtjes niet hebt gestuurd naar ons hoor!
Ja, en ik zei je al dat ik geen nerd wasquote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Star Wars
Wat zei ik nou, als er over de Force gesproken word is het Star Wars
Ik laat ze altijd gratis knijpen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Kip en ei verhaal
Nu pas mag het ja, nu dat ik aan je boobs heb gezeten
2 dames in je bed.. lijkt me best een superweekend..quote:
Ik had die paar uur rust echt even nodigquote:Op maandag 30 juli 2012 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 dames in je bed.. lijkt me best een superweekend..
Alleen een echte vent was erbij komen liggen ipv op de bank
En dat zijn me een paar stevige bunsquote:
Daar zit wat inquote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dingen die niet mogen zijn toch een stuk leuker
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 dames in je bed.. lijkt me best een superweekend..
Alleen een echte vent was erbij komen liggen ipv op de bank
Nee, want bloedbadquote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig bier drinken bij mij?
Ik was gister al in Gorkum, en ik moet om 21:00 weer werken..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig bier drinken bij mij?
Kom je volgende week dan?quote:
nog steeds?quote:
En dat ook natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Hij is een mooie man in zijn bed gewend met een sexy vrouw
Ik begon vrijdag pas hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog steeds?
Ik ben inmiddels al een stuk liever ofzo
rust van in de keuken zitten?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had die paar uur rust echt even nodig
Nee, want beachpartiesquote:
Ditoquote:
Wat een mooi plekkie had ie daar hequote:
misschien moet je toch die spiegels nog even schoonmaken?quote:
Deed ik beter met 2 mannenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Hij is een mooie man in zijn bed gewend met een sexy vrouw
Ja, de beste plek voor een 'man'.. dat welquote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een mooi plekkie had ie daar he
Schat.. zoiets zouden wij toch nooit doen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Huppel EN Evil in je bed. I don't know. Krijg dan een beetje een Freddy Krueger idee. Je dommelt weg met een glimlach op je gezicht en 20 minuten later bungelen je ingewanden aan het plafond.
Twee vrouwen in mijn bedquote:
Whut ik met huppel in een bed?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Huppel EN Evil in je bed. I don't know. Krijg dan een beetje een Freddy Krueger idee. Je dommelt weg met een glimlach op je gezicht en 20 minuten later bungelen je ingewanden aan het plafond.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Wat denk jij wel niet van ons joh!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Nee schat!! Evil niet Evie!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Whut ik met huppel in een bed?Die is nieuw
Waarheid dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Heb jij je kelder al verbouwd tot loungeroom en de kettingen vervangen door dropveters? I thought soquote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat.. zoiets zouden wij toch nooit doen?
Vond je het niet fijn dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid dit.
Heb ooit eens op een meet een slaapplek moeten delen met Hups, krassen op mijn rug
In m'n slaap ook gewoon
evil, niet eviequote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Whut ik met huppel in een bed?Die is nieuw
Ik ben al een keer uit bed gejaagd door haarquote:Op maandag 30 juli 2012 18:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid dit.
Heb ooit eens op een meet een slaapplek moeten delen met Hups, krassen op mijn rug
In m'n slaap ook gewoon
Dat was leuk hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben al een keer uit bed gejaagd door haar
ik heb geen kelder.. Ik heb een schuurtje, maar niemand weet dat die in mijn achtertuin staat.. t is net the batcavequote:Op maandag 30 juli 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb jij je kelder al verbouwd tot loungeroom en de kettingen vervangen door dropveters? I thought so
Ik had mn klauwen heul niet gescherpt nogquote:Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik denk wel serieus dat je inderdaad een paar krassen rijker bent. Sorry dames, maar ongeschonden kom je er als man niet vanaf denk ik.
Dan nog lamineer ik voor zekerheid mn billen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had mn klauwen heul niet gescherpt nog
Alsof dat me stoptquote:Op maandag 30 juli 2012 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan nog lamineer ik voor zekerheid mn billen.
Had jij nog hulp nodig met verhuizen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Misschien dat het roy wel even tegenhoudt
euhm.. de dozen staan al binnen.. En daarna is mn ma woedend vertrokkenquote:
Waarheid ditquote:
What did you do?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. de dozen staan al binnen.. En daarna is mn ma woedend vertrokken
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik denk wel serieus dat je inderdaad een paar krassen rijker bent. Sorry dames, maar ongeschonden kom je er als man niet vanaf denk ik.
Ja, zo ben ik zelf ook, niet te moeilijk raden hoe Roy is..quote:
Euhm, ze vroeg wanneer ze moest komen helpen inpakken, en toen ik zei dat ik dat liever zelf deed (moeders hoeven tenslotte niet alles, ofwel liever niks, te zien) werd ze boos, en scheurde ze met de auto boos wegquote:
Want iedereen is zoals jij?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik zelf ook, niet te moeilijk raden hoe Roy is..
Mja, die eierdozen die jij kan sjouwen is niet ubernuttig natuurlijk..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik zelf ook, niet te moeilijk raden hoe Roy is..
Moeders..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Euhm, ze vroeg wanneer ze moest komen helpen inpakken, en toen ik zei dat ik dat liever zelf deed (moeders hoeven tenslotte niet alles, ofwel liever niks, te zien) werd ze boos, en scheurde ze met de auto boos weg
Doe maar zoquote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, die eierdozen die jij kan sjouwen is niet ubernuttig natuurlijk..
Onthoud! Hij denkt een weekend met ons aan te kunnenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Racist. Mijn zwarte hart huiltquote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik hier om lachen_!
Meestal mkvquote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
oki. iemand hier een idee wat voor type bestand x264hd is? .mkv of .avi?
uhuh,.. hij hoopt dat hij ons zo in de val kan lokken.. Dit is afgesproken met roy, en ze hebben de touwen al klaarliggen.. Alleen kunnen die twee samen nog geen muisje aanquote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onthoud! Hij denkt een weekend met ons aan te kunnen
Ik werk alleen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh,.. hij hoopt dat hij ons zo in de val kan lokken.. Dit is afgesproken met roy, en ze hebben de touwen al klaarliggen.. Alleen kunnen die twee samen nog geen muisje aan
Ach Joof legt de lat graag hoog hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh,.. hij hoopt dat hij ons zo in de val kan lokken.. Dit is afgesproken met roy, en ze hebben de touwen al klaarliggen.. Alleen kunnen die twee samen nog geen muisje aan
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat je een racist uit rotterdam bent?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
avi of mkv zijn containers, x264 is de codec. Maakt verder volgens mij ook niet zoveel uit als je 't afspeelt met VLC, die opent 'm toch wel of je 'm nu .avi of .mkv noemt.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
oki. iemand hier een idee wat voor type bestand x264hd is? .mkv of .avi?
Nou ja zeg, ik ben een hartstikke lieve jongenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
omdat je een racist uit rotterdam bent?![]()
whehe stiekem best grappig
Ja, vandaar dat je de catwhisperer probeerde uit te hangen toen bleek dat jouw katten zelfs aan onze kant stondenquote:
Omdat het gewoon grappig isquote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat ie er vervolgens niet bij kanquote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach Joof legt de lat graag hoog he
ah zo. nou, ik wil hem eigenlijk in een divx (container) achtig iets hebben, zodat ik niks hoef te fikken maar gewoon via usb -> blu-ray kan afspelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef twi het volgende:
[..]
avi of mkv zijn containers, x264 is de codec. Maakt verder volgens mij ook niet zoveel uit als je 't afspeelt met VLC, die opent 'm toch wel of je 'm nu .avi of .mkv noemt.
dan kan ie er niet meer bij.. niet zo heel verstandig..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach Joof legt de lat graag hoog he
Ik heb ze straks even vermanend toegesproken.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat je de catwhisperer probeerde uit te hangen toen bleek dat jouw katten zelfs aan onze kant stonden
Ik en Roy iets afgesproken? Dan weet je meer dan wijquote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
correctie: dode muis.
Arme Charliequote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ze straks even vermanend toegesproken.
Ik heb jullie plan gewoon door.. Wat jullie in bed bespreken blijft niet heel erg geheim.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik en Roy iets afgesproken? Dan weet je meer dan wij
Als je je verveelt.. die tuin hier heeft ook wel een paar handen nodigquote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef xFriendx het volgende:
Brb, ff afwassen en dan aan de tuin. Keep on the fight
helemaal niet, maar jji maakt er een zwakke kat van.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Arme Charlie![]()
Over Sheldon maak ik me geen zorgen, dat is toch je lievelingetje.
Vermoed dat je 'm dan moet converteren met één van de miljoen tooltjes. Of een divx/xvid-versie downloaden. Dat is namelijk een oudere codering dan x264/mp4.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. nou, ik wil hem eigenlijk in een divx (container) achtig iets hebben, zodat ik niks hoef te fikken maar gewoon via usb -> blu-ray kan afspelen.
heb geen mediaplayer en lekker op de bank is wel een vereiste.
klinkt echt zo foutquote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb jullie plan gewoon door.. Wat jullie in bed bespreken blijft niet heel erg geheim.
Nee. Charlie is mijn nieuwste maatje. Die help ik waar ik kan.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
helemaal niet, maar jji maakt er een zwakke kat van.
Hij moet leren dat hij sneller en slimmer moet zijn als hij wil eten.
De kattenwereld is hard
ROY verdomme! Beter doorzoek je je slaapkamer op cams en microfoontjes dudequote:Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb jullie plan gewoon door.. Wat jullie in bed bespreken blijft niet heel erg geheim.
roy slaapt liever niet naast vrouwen volgens de OP..quote:
kijk, en een bekentenis erbij.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ROY verdomme! Beter doorzoek je je slaapkamer op cams en microfoontjes dude
Wel hoor, maar niet langs 2 die bloedenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
roy slaapt liever niet naast vrouwen volgens de OP..
hij staat nog niet online in divx.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:27 schreef twi het volgende:
[..]
Vermoed dat je 'm dan moet converteren met één van de miljoen tooltjes. Of een divx/xvid-versie downloaden. Dat is namelijk een oudere codering dan x264/mp4.
Wussquote:Op maandag 30 juli 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel hoor, maar niet langs 2 die bloeden
en hoe heette je cafe ook alweer?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel hoor, maar niet langs 2 die bloeden
Een goede zeeman weet wanneer de zee te ruig is om uit te varenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en hoe heette je cafe ook alweer?
Alsof Roy dat kan vinden zonder hulpquote:Op maandag 30 juli 2012 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ROY verdomme! Beter doorzoek je je slaapkamer op cams en microfoontjes dude
Ook als het geen bloedbad is zijn we nog te ruig voor jequote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede zeeman weet wanneer de zee te ruig is om uit te varen
een stuk afplaktape was al erg moeilijk.. En dat hing best goed in het zichtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof Roy dat kan vinden zonder hulp
Challenge acceptedquote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook als het geen bloedbad is zijn we nog te ruig voor je
Jofunukusuludugusuquwu dude zoekt de grond wel af.. zijn specialiteitquote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof Roy dat kan vinden zonder hulp
I OBJECT!! I OBJECT!!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jofunukusuludugusuquwu dude zoekt de grond wel af.. zijn specialiteit
[..]
Want de inwoners van Beneden-Leeuwen zijn de katoenplukkende negers van Nederlandquote:
Als jij denkt dat die 4 cm ook maar in mijn buurt komt zonder ernstig verminkt uit de strijd te komen, dan heb je het fout. Hou dat ding dus maar gewoon in je stringquote:
Boven-Leeuwenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want de inwoners van Beneden-Leeuwen zijn de katoenplukkende negers van Nederland
jonguh, wij hebben gewoon 3 negers in dit dorp hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want de inwoners van Beneden-Leeuwen zijn de katoenplukkende negers van Nederland
nog erger iddquote:
Sja, dan kon roy er ook zeker weten niet meer bijquote:Op maandag 30 juli 2012 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jammer voor hem dat jij met een trapje in de kroeg bezig was
[..]
Trio´squote:
Niks nieuws daar Mono, mij afzeiken is Hups haar specialiteit, blijkbaar is Evil daar ook goed in getrainedquote:
Mijn gevoel van onveiligheid neemt zienderogen toequote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jonguh, wij hebben gewoon 3 negers in dit dorp hoor.
Waarvan 2 blank, dat dan weer wel
Met harde hand terugslaan man.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks nieuws daar Mono, mij afzeiken is Hups haar specialiteit, blijkbaar is Evil daar ook goed in getrained
Ik heb geen training nodig schat.. Iedereen heeft wel een punt waar je iemand op af kan zeiken. Behalve ik dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks nieuws daar Mono, mij afzeiken is Hups haar specialiteit, blijkbaar is Evil daar ook goed in getrained
Het leven is hard hier in de ghetto.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn gevoel van onveiligheid neemt zienderogen toe
Dijenkletser?quote:
Vooral friet kapsalon gaat erg goed naar binnenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het leven is hard hier in de ghetto.
Het is eten of gegeten worden.
En laat ik nu net heel goed zijn in eten
Nja, hoger komt ie niet volgens mijquote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, tussen de dijen moet je lief zijn en kusjes geven.
Gatverdamme..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral friet kapsalon gaat erg goed naar binnen
Challenge Accepted..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, hoger komt ie niet volgens mij
Ja, je vriendje heeft niet bepaald een goede smaak, daar ben ik het mee eens.quote:
Ik had de dag er voor gesport, ik had energie nodigquote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij vinden ze dat al snel niet leuk meer.. Ik maak zelden de deur open als er aangebeld wordtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl ik haat kinderen die belletje trekken
3km wandelen/slenteren telt niet als sport.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had de dag er voor gesport, ik had energie nodig
Nou komt ie straks aan met van die kistjes onder zn schoenen gebondenquote:
Ik woon in een flat, niks zo leuk als in 1 keer op alle 8 de belletjes te rammen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij vinden ze dat al snel niet leuk meer.. Ik maak zelden de deur open als er aangebeld wordt
Ik heb geen belquote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, niks zo leuk als in 1 keer op alle 8 de belletjes te rammen.
Nja, ik had dan de bovenste gedaan... Dan hoef je niet zo hard te rennen..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, niks zo leuk als in 1 keer op alle 8 de belletjes te rammen.
Er is er altijd wel 1 van de 8 die reageertquote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wraps hierquote:
Friet kapsalon, interessante woordencombinatie.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan kom je die naar mij brengen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed idee wel, zo ook maar even halen
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kom je die naar mij brengen?
quote:
quote:
www.justeat.nlquote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kom je die naar mij brengen?
Is allemaal duur!! Ik probeer juist ff zuinig aan te doen!quote:
aardappelpuree met vissticks dan maarquote:Op maandag 30 juli 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is allemaal duur!! Ik probeer juist ff zuinig aan te doen!
zelf bakkenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is allemaal duur!! Ik probeer juist ff zuinig aan te doen!
Droog brood en een kommetje brak water bedoel je.quote:
Ik heb toch helemaal geen ovenquote:
Met worteltjes gaat het worden denk ikquote:
Wel van die aanmaak aardappelpuree van de Aldi/Lidl dan he.. Anders is het nog duur..quote:
Gadverdamme, je bent toch geen konijnquote:Op maandag 30 juli 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen oven
[..]
Met worteltjes gaat het worden denk ik
grill op de magnetron?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toch helemaal geen oven
[..]
Met worteltjes gaat het worden denk ik
Ik heb geen vleesch in huis anders had ik dat wel gemaakt!quote:
Welke magnetron?quote:
Juist jij zou wortels en komkommers moeten waarderenquote:
Vraag bij de nettorama of je niet kunt ruilen tegen 2 vlaggenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen vleesch in huis anders had ik dat wel gemaakt!
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vraag bij de nettorama of je niet kunt ruilen tegen 2 vlaggen
Tostimaakdingus en broodroosterdingusquote:Op maandag 30 juli 2012 18:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]Heb je uberhaupt op dat matrasje na wel iets?
Voor de rest nog noppes?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Tostimaakdingus en broodroosterdingus
een paninigrilltostimaakdingus of een 6 euro tosti ijzer?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Tostimaakdingus en broodroosterdingus
Op zich ook wel een optie om zo'n beker Wok to go te halen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk dat ik zo gegrilde eendenborst met gewokte groenten en noedels ga eten
Wat heb ik nog nodig dan? Voor een oven heb ik geen plek en een magnetron wil ik nietquote:
3 euroquote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een paninigrilltostimaakdingus of een 6 euro tosti ijzer?
Eend.. Ik krijg het niet voor elkaar om ze te vangenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:55 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk dat ik zo gegrilde eendenborst met gewokte groenten en noedels ga eten
Waarom geen magnetron? Is toch makkelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb ik nog nodig dan? Voor een oven heb ik geen plek en een magnetron wil ik niet
Oe dat is ook wel heerlijk ja!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich ook wel een optie om zo'n beker Wok to go te halen.
Ik ga dood als ik ze allebei niet hebquote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb ik nog nodig dan? Voor een oven heb ik geen plek en een magnetron wil ik niet
Is je duckface niet overtuigend genoeg?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eend.. Ik krijg het niet voor elkaar om ze te vangen
Ik ben niet zo goed in duckfacen als jij.. Maar dat komt omdat ik het nooit oefen, itt jouquote:Op maandag 30 juli 2012 18:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is je duckface niet overtuigend genoeg?
lok ze met brood, gooi dan een broodstukje achter ze zodat ze zich omdraaien. Dan kun jij ze vangen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eend.. Ik krijg het niet voor elkaar om ze te vangen
Wat deze dame zegt..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ga dood als ik ze allebei niet heb
Nee, lekker lui op een terras met een goede cocktailquote:Op maandag 30 juli 2012 18:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op zich ook wel een optie om zo'n beker Wok to go te halen.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in duckfacen als jij.. Maar dat komt omdat ik het nooit oefen, itt jou
Ze komen al niet als ik brood gooi.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
lok ze met brood, gooi dan een broodstukje achter ze zodat ze zich omdraaien. Dan kun jij ze vangen.
Doe je dat ook zo met dronken negerinnen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:59 schreef Watertornado het volgende:
lok ze met brood, gooi dan een broodstukje achter ze zodat ze zich omdraaien. Dan kun jij ze vangen.
iets met inkoppertjes.. Je leert het ook niet af he?quote:
Ouwe hond kun je geen trucjes meer leren hequote:Op maandag 30 juli 2012 19:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
iets met inkoppertjes.. Je leert het ook niet af he?
Nee, dan gebruik je kroonkurken of zakjes wiet..quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Doe je dat ook zo met dronken negerinnen?
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Oud ben je, Hond ben je... Nee.. Ik heb hier niks tegenin te brengen.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ouwe hond kun je geen trucjes meer leren he
Prachtige voorzet weerquote:Op maandag 30 juli 2012 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ouwe hond kun je geen trucjes meer leren he
Nee, daar moet je dus die eenden naartoe gooien.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Soms heb je van die enorm "cocky" eenden die alleen maar vers bakkersbrood blieven. Misschien zat daar de uitdaging?quote:Op maandag 30 juli 2012 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze komen al niet als ik brood gooi.![]()
Ik gok dat de kikkers me verraden hebben..
Ik verwacht elk moment een telefoontje van Koeman waarin hij de magische woorden spreekt.quote:
Nja, ik heb alleen maar afbakbroodjes.. Echt brood heb k zelden tot nooit in huis, en anders eindigt het allemaal in mn achtertuin voor de muisjes ofzo.. Als die al door het oerwoud heen kunnen komen..quote:Op maandag 30 juli 2012 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms heb je van die enorm "cocky" eenden die alleen maar vers bakkersbrood blieven. Misschien zat daar de uitdaging?
Blievenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Soms heb je van die enorm "cocky" eenden die alleen maar vers bakkersbrood blieven. Misschien zat daar de uitdaging?
Amen, amenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een telefoontje van Koeman waarin hij de magische woorden spreekt.
Roy, hoe zou jij het vinden om voor een bedrag van 6 ton per jaar mijn nieuwe, bikkelharde, vliegensvlugge, tactisch sterke rechts back te worden?
Dan zeg ik: Ronald, dat wil ik best doen, maar laat dat geld maar zitten joh, ik doe het voor de club, omdat jullie me nodig hebben.
Ik hoop ook dat jij dat telefoontje zal krijgen!!quote:Op maandag 30 juli 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht elk moment een telefoontje van Koeman waarin hij de magische woorden spreekt.
Roy, hoe zou jij het vinden om voor een bedrag van 6 ton per jaar mijn nieuwe, bikkelharde, vliegensvlugge, tactisch sterke rechts back te worden?
Dan zeg ik: Ronald, dat wil ik best doen, maar laat dat geld maar zitten joh, ik doe het voor de club, omdat jullie me nodig hebben.
uhm, dan zouden er alleen eigen doelpunten gescoord worden, volgens mij is dat niet de bedoeling van het spelquote:Op maandag 30 juli 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juli 2012 19:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan sta ik volgend jaar met tranen in mijn ogen op de coolsingel met die schaal in mijn handen en dan draag ik hem op aan jou.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat jij dat telefoontje zal krijgen!!
Helemaal niks in Rotterdam!
Jij hebt mooi niet zien spelen in mijn gloriedagen zeker.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Als feyenoord jou nodig heeft gaat het wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel slecht met de club he
Zelfs als ze het doel vergroten en jij als enige persoon op de mat staat krijg je hem er nog niet in schatquote:Op maandag 30 juli 2012 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan sta ik volgend jaar met tranen in mijn ogen op de coolsingel met die schaal in mijn handen en dan draag ik hem op aan jou.
Zonder jullie vertrouwen had ik dit nooit kunnen bereiken.
En het deed me ontzettend goed om te weten dat er toch ajacieden waren die juichte toen ik er 2 inschoot in de Arena
Iedereen had gloriedagen in de F-jesquote:Op maandag 30 juli 2012 19:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt mooi niet zien spelen in mijn gloriedagen zeker.
Nigga please, ik had in de jeugd de bijnaam Koeman vanwege mijn vlammende schot.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelfs als ze het doel vergroten en jij als enige persoon op de mat staat krijg je hem er nog niet in schat
Ik niet, ik was te goed voor de F-jes.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen had gloriedagen in de F-jes
'Je bent een koe, man!' is niet hetzelfde hequote:Op maandag 30 juli 2012 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nigga please, ik had in de jeugd de bijnaam Koeman vanwege mijn vlammende schot.
Ik speelde in de D vaak 2 wedstrijden op een dag, deed ik ook met de C mee.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik niet, ik was te goed voor de F-jes.
Mocht gelijk in de E-tjes spelen
Moeten ze wel op tijd bellen, anders heb ik al andere plannenquote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Laat die joden de schaal maar pakken.
Wij vieren Europees succes op de Coolsingel.
CL cup komt naar 010
Nee de schaal ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2012 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Laat die joden de schaal maar pakken.
Wij vieren Europees succes op de Coolsingel.
CL cup komt naar 010
heul niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |