Ja, de beste plek voor een 'man'.. dat welquote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een mooi plekkie had ie daar he
Schat.. zoiets zouden wij toch nooit doen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Huppel EN Evil in je bed. I don't know. Krijg dan een beetje een Freddy Krueger idee. Je dommelt weg met een glimlach op je gezicht en 20 minuten later bungelen je ingewanden aan het plafond.
Twee vrouwen in mijn bedquote:
Whut ik met huppel in een bed?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Huppel EN Evil in je bed. I don't know. Krijg dan een beetje een Freddy Krueger idee. Je dommelt weg met een glimlach op je gezicht en 20 minuten later bungelen je ingewanden aan het plafond.
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Wat denk jij wel niet van ons joh!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Nee schat!! Evil niet Evie!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Whut ik met huppel in een bed?Die is nieuw
Waarheid dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Heb jij je kelder al verbouwd tot loungeroom en de kettingen vervangen door dropveters? I thought soquote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Schat.. zoiets zouden wij toch nooit doen?
Vond je het niet fijn dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid dit.
Heb ooit eens op een meet een slaapplek moeten delen met Hups, krassen op mijn rug
In m'n slaap ook gewoon
evil, niet eviequote:Op maandag 30 juli 2012 18:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Whut ik met huppel in een bed?Die is nieuw
Ik ben al een keer uit bed gejaagd door haarquote:Op maandag 30 juli 2012 18:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waarheid dit.
Heb ooit eens op een meet een slaapplek moeten delen met Hups, krassen op mijn rug
In m'n slaap ook gewoon
Dat was leuk hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben al een keer uit bed gejaagd door haar
ik heb geen kelder.. Ik heb een schuurtje, maar niemand weet dat die in mijn achtertuin staat.. t is net the batcavequote:Op maandag 30 juli 2012 18:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb jij je kelder al verbouwd tot loungeroom en de kettingen vervangen door dropveters? I thought so
Ik had mn klauwen heul niet gescherpt nogquote:Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik denk wel serieus dat je inderdaad een paar krassen rijker bent. Sorry dames, maar ongeschonden kom je er als man niet vanaf denk ik.
Dan nog lamineer ik voor zekerheid mn billen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik had mn klauwen heul niet gescherpt nog
Alsof dat me stoptquote:Op maandag 30 juli 2012 18:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan nog lamineer ik voor zekerheid mn billen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |