Vooral friet kapsalon gaat erg goed naar binnenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het leven is hard hier in de ghetto.
Het is eten of gegeten worden.
En laat ik nu net heel goed zijn in eten
Nja, hoger komt ie niet volgens mijquote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, tussen de dijen moet je lief zijn en kusjes geven.
Gatverdamme..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral friet kapsalon gaat erg goed naar binnen
Challenge Accepted..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, hoger komt ie niet volgens mij
Ja, je vriendje heeft niet bepaald een goede smaak, daar ben ik het mee eens.quote:
Ik had de dag er voor gesport, ik had energie nodigquote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij vinden ze dat al snel niet leuk meer.. Ik maak zelden de deur open als er aangebeld wordtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Grmbl ik haat kinderen die belletje trekken
3km wandelen/slenteren telt niet als sport.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had de dag er voor gesport, ik had energie nodig
Nou komt ie straks aan met van die kistjes onder zn schoenen gebondenquote:
Ik woon in een flat, niks zo leuk als in 1 keer op alle 8 de belletjes te rammen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mij vinden ze dat al snel niet leuk meer.. Ik maak zelden de deur open als er aangebeld wordt
Ik heb geen belquote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, niks zo leuk als in 1 keer op alle 8 de belletjes te rammen.
Nja, ik had dan de bovenste gedaan... Dan hoef je niet zo hard te rennen..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon in een flat, niks zo leuk als in 1 keer op alle 8 de belletjes te rammen.
Er is er altijd wel 1 van de 8 die reageertquote:Op maandag 30 juli 2012 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wraps hierquote:
Friet kapsalon, interessante woordencombinatie.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En dan kom je die naar mij brengen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed idee wel, zo ook maar even halen
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan kom je die naar mij brengen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |