Alsof Roy dat kan vinden zonder hulpquote:Op maandag 30 juli 2012 18:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ROY verdomme! Beter doorzoek je je slaapkamer op cams en microfoontjes dude
Ook als het geen bloedbad is zijn we nog te ruig voor jequote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een goede zeeman weet wanneer de zee te ruig is om uit te varen
een stuk afplaktape was al erg moeilijk.. En dat hing best goed in het zichtquote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof Roy dat kan vinden zonder hulp
Challenge acceptedquote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook als het geen bloedbad is zijn we nog te ruig voor je
Jofunukusuludugusuquwu dude zoekt de grond wel af.. zijn specialiteitquote:Op maandag 30 juli 2012 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof Roy dat kan vinden zonder hulp
I OBJECT!! I OBJECT!!quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jofunukusuludugusuquwu dude zoekt de grond wel af.. zijn specialiteit
[..]
Want de inwoners van Beneden-Leeuwen zijn de katoenplukkende negers van Nederlandquote:
Als jij denkt dat die 4 cm ook maar in mijn buurt komt zonder ernstig verminkt uit de strijd te komen, dan heb je het fout. Hou dat ding dus maar gewoon in je stringquote:
Boven-Leeuwenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want de inwoners van Beneden-Leeuwen zijn de katoenplukkende negers van Nederland
jonguh, wij hebben gewoon 3 negers in dit dorp hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want de inwoners van Beneden-Leeuwen zijn de katoenplukkende negers van Nederland
nog erger iddquote:
Sja, dan kon roy er ook zeker weten niet meer bijquote:Op maandag 30 juli 2012 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jammer voor hem dat jij met een trapje in de kroeg bezig was
[..]
Trio´squote:
Niks nieuws daar Mono, mij afzeiken is Hups haar specialiteit, blijkbaar is Evil daar ook goed in getrainedquote:
Mijn gevoel van onveiligheid neemt zienderogen toequote:Op maandag 30 juli 2012 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
jonguh, wij hebben gewoon 3 negers in dit dorp hoor.
Waarvan 2 blank, dat dan weer wel
Met harde hand terugslaan man.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks nieuws daar Mono, mij afzeiken is Hups haar specialiteit, blijkbaar is Evil daar ook goed in getrained
Ik heb geen training nodig schat.. Iedereen heeft wel een punt waar je iemand op af kan zeiken. Behalve ik dan.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niks nieuws daar Mono, mij afzeiken is Hups haar specialiteit, blijkbaar is Evil daar ook goed in getrained
Het leven is hard hier in de ghetto.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn gevoel van onveiligheid neemt zienderogen toe
Dijenkletser?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |