Had jij nog hulp nodig met verhuizen?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Misschien dat het roy wel even tegenhoudt
euhm.. de dozen staan al binnen.. En daarna is mn ma woedend vertrokkenquote:
Waarheid ditquote:
What did you do?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm.. de dozen staan al binnen.. En daarna is mn ma woedend vertrokken
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Ik denk wel serieus dat je inderdaad een paar krassen rijker bent. Sorry dames, maar ongeschonden kom je er als man niet vanaf denk ik.
Ja, zo ben ik zelf ook, niet te moeilijk raden hoe Roy is..quote:
Euhm, ze vroeg wanneer ze moest komen helpen inpakken, en toen ik zei dat ik dat liever zelf deed (moeders hoeven tenslotte niet alles, ofwel liever niks, te zien) werd ze boos, en scheurde ze met de auto boos wegquote:
Want iedereen is zoals jij?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik zelf ook, niet te moeilijk raden hoe Roy is..
Mja, die eierdozen die jij kan sjouwen is niet ubernuttig natuurlijk..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik zelf ook, niet te moeilijk raden hoe Roy is..
Moeders..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Euhm, ze vroeg wanneer ze moest komen helpen inpakken, en toen ik zei dat ik dat liever zelf deed (moeders hoeven tenslotte niet alles, ofwel liever niks, te zien) werd ze boos, en scheurde ze met de auto boos weg
Doe maar zoquote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, die eierdozen die jij kan sjouwen is niet ubernuttig natuurlijk..
Onthoud! Hij denkt een weekend met ons aan te kunnenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Racist. Mijn zwarte hart huiltquote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik hier om lachen_!
Meestal mkvquote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
oki. iemand hier een idee wat voor type bestand x264hd is? .mkv of .avi?
uhuh,.. hij hoopt dat hij ons zo in de val kan lokken.. Dit is afgesproken met roy, en ze hebben de touwen al klaarliggen.. Alleen kunnen die twee samen nog geen muisje aanquote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onthoud! Hij denkt een weekend met ons aan te kunnen
Ik werk alleen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh,.. hij hoopt dat hij ons zo in de val kan lokken.. Dit is afgesproken met roy, en ze hebben de touwen al klaarliggen.. Alleen kunnen die twee samen nog geen muisje aan
Ach Joof legt de lat graag hoog hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhuh,.. hij hoopt dat hij ons zo in de val kan lokken.. Dit is afgesproken met roy, en ze hebben de touwen al klaarliggen.. Alleen kunnen die twee samen nog geen muisje aan
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat je een racist uit rotterdam bent?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:21 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom moest ik hier om lachen_!
avi of mkv zijn containers, x264 is de codec. Maakt verder volgens mij ook niet zoveel uit als je 't afspeelt met VLC, die opent 'm toch wel of je 'm nu .avi of .mkv noemt.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:22 schreef dawg het volgende:
oki. iemand hier een idee wat voor type bestand x264hd is? .mkv of .avi?
Nou ja zeg, ik ben een hartstikke lieve jongenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:23 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
omdat je een racist uit rotterdam bent?![]()
whehe stiekem best grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |