FVZquote:
Ik woon erquote:
Mooi land, Duitslandquote:
Erm...quote:
Kan een foto van iedereen of een extreem oude foto zijn, bovendien kan ik m niet goed beoordelen zoquote:
Niet lekker?quote:
Dat durf ik omdat ikquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...Hoe durf je daar aan te twijfelen?
![]()
Ikquote:
's morgens meestal nietquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel mij bij vlagen een mooie man. Niet altijd helaas
Jij bent alleen af en toe compleet verrot van binnen!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik voel mij bij vlagen een mooie man. Niet altijd helaas
Of als GvsE en ik op visite zijnquote:
Hij is vaak genoeg in de chat op de cam geweest met z'n mooie koppie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan een foto van iedereen of een extreem oude foto zijn, bovendien kan ik m niet goed beoordelen zo
Dat durf ik omdat ikben
quote:
ja? nooit gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hij is vaak genoeg in de chat op de cam geweest met z'n mooie koppie.
Heb ik niet gezien he?!quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet gelukt zekerquote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteravond proberen te verdrinken
quote:
Nee?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Cammen met jou.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij denkt ook altijd aan mij als het over mooie mannen gaat he? schatje.![]()
Okay danquote:
kutwijven... allemaal!quote:
Jij wilt gewoon vuige dingen zienquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kutwijven... allemaal!![]()
Roy weet er alles van
Is die conclusie gebaseerd op je weekend?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We kunnen niet met ze maar ook niet zonder ze
[..]
Roy weet er alles van
Niemand heeft ooit beweerd dat Roy slim is he!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]en wou de hulp van vrouwen inschakelen om er vanaf te komen
![]()
Ik had iemand nodig met medische kennisquote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
![]()
[..]
Roy weet er alles van
Ja, hij gelooft nog in sprookjes.. En hij wil niet zien dat zn eigen soort verliest natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
![]()
*knijpt billetjes*quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef STING het volgende:
[..]
Is die conclusie gebaseerd op je weekend?
Uhm jawel, verschillende leraren en testen bewijzen dat.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit beweerd dat Roy slim is he!
Neequote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, hij gelooft nog in sprookjes.. En hij wil niet zien dat zn eigen soort verliest natuurlijk
Ach, zelfs met die kennis kan hij nog geen fatsoenlijk plan samenstellen waarmee ie wel gaat winnenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]sssst dat moet je ze niet allemaal vertellen
![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen hier, in priveberichten zijn ze altijd heel aardig
Don't underestimate the power of the Forcequote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, zelfs met die kennis kan hij nog geen fatsoenlijk plan samenstellen waarmee ie wel gaat winnen
Mag dat zomaarquote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knijpt billetjes*
good one stingeling
euh, welke berichten?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen hier, in priveberichten zijn ze altijd heel aardig
Als jij dat mag, mag ik zeker in die billetjes knijpenquote:
*vind ik leuk*quote:
je komt nou niet met die starwars/trek onzin aan he? *zucht*quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of the Force
Kip en ei verhaalquote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij dat mag, mag ik zeker in die billetjes knijpen
Dat heb ik hier ook openlijk neergeknald freund.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel voor een superweekend enzo
Ja beetje laf dat jij dat soort berichtjes niet hebt gestuurd naar ons hoor!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel voor een superweekend enzo
Star Warsquote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je komt nou niet met die starwars/trek onzin aan he? *zucht*
Maar dingen die niet mogen zijn toch een stuk leukerquote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Kip en ei verhaal
Nu pas mag het ja, nu dat ik aan je boobs heb gezeten
Voor mij was het ook niet zo super hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja beetje laf dat jij dat soort berichtjes niet hebt gestuurd naar ons hoor!
Ja, en ik zei je al dat ik geen nerd wasquote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Star Wars
Wat zei ik nou, als er over de Force gesproken word is het Star Wars
Ik laat ze altijd gratis knijpen.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef STING het volgende:
[..]
Kip en ei verhaal
Nu pas mag het ja, nu dat ik aan je boobs heb gezeten
2 dames in je bed.. lijkt me best een superweekend..quote:
Ik had die paar uur rust echt even nodigquote:Op maandag 30 juli 2012 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 dames in je bed.. lijkt me best een superweekend..
Alleen een echte vent was erbij komen liggen ipv op de bank
En dat zijn me een paar stevige bunsquote:
Daar zit wat inquote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar dingen die niet mogen zijn toch een stuk leuker
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
2 dames in je bed.. lijkt me best een superweekend..
Alleen een echte vent was erbij komen liggen ipv op de bank
Nee, want bloedbadquote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig bier drinken bij mij?
Ik was gister al in Gorkum, en ik moet om 21:00 weer werken..quote:Op maandag 30 juli 2012 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie komt er gezellig bier drinken bij mij?
Kom je volgende week dan?quote:
nog steeds?quote:
En dat ook natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Hij is een mooie man in zijn bed gewend met een sexy vrouw
Ik begon vrijdag pas hequote:Op maandag 30 juli 2012 18:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog steeds?
Ik ben inmiddels al een stuk liever ofzo
rust van in de keuken zitten?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had die paar uur rust echt even nodig
Nee, want beachpartiesquote:
Ditoquote:
Wat een mooi plekkie had ie daar hequote:
misschien moet je toch die spiegels nog even schoonmaken?quote:
Deed ik beter met 2 mannenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:09 schreef Monopoly het volgende:
Hij is een mooie man in zijn bed gewend met een sexy vrouw
Ja, de beste plek voor een 'man'.. dat welquote:Op maandag 30 juli 2012 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een mooi plekkie had ie daar he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |