quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kutwijven... allemaal!![]()
Roy weet er alles van
Niemand heeft ooit beweerd dat Roy slim is he!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
[..]en wou de hulp van vrouwen inschakelen om er vanaf te komen
![]()
Ik had iemand nodig met medische kennisquote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kutwijven... allemaal!![]()
Roy weet er alles van
Ja, hij gelooft nog in sprookjes.. En hij wil niet zien dat zn eigen soort verliest natuurlijkquote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef Evie het volgende:
![]()
*knijpt billetjes*quote:Op maandag 30 juli 2012 18:02 schreef STING het volgende:
[..]
Is die conclusie gebaseerd op je weekend?
Uhm jawel, verschillende leraren en testen bewijzen dat.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit beweerd dat Roy slim is he!
Neequote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, hij gelooft nog in sprookjes.. En hij wil niet zien dat zn eigen soort verliest natuurlijk
Ach, zelfs met die kennis kan hij nog geen fatsoenlijk plan samenstellen waarmee ie wel gaat winnenquote:Op maandag 30 juli 2012 18:04 schreef Evie het volgende:
[..]sssst dat moet je ze niet allemaal vertellen
![]()
Is dat zo?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen hier, in priveberichten zijn ze altijd heel aardig
Don't underestimate the power of the Forcequote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ach, zelfs met die kennis kan hij nog geen fatsoenlijk plan samenstellen waarmee ie wel gaat winnen
Mag dat zomaarquote:Op maandag 30 juli 2012 18:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*knijpt billetjes*
good one stingeling
euh, welke berichten?quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen hier, in priveberichten zijn ze altijd heel aardig
Als jij dat mag, mag ik zeker in die billetjes knijpenquote:
*vind ik leuk*quote:
je komt nou niet met die starwars/trek onzin aan he? *zucht*quote:Op maandag 30 juli 2012 18:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Don't underestimate the power of the Force
Kip en ei verhaalquote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij dat mag, mag ik zeker in die billetjes knijpen
Dat heb ik hier ook openlijk neergeknald freund.quote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel voor een superweekend enzo
Ja beetje laf dat jij dat soort berichtjes niet hebt gestuurd naar ons hoor!quote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dank je wel voor een superweekend enzo
Star Warsquote:Op maandag 30 juli 2012 18:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je komt nou niet met die starwars/trek onzin aan he? *zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |