Goed punt. Hij kwam wel over als iemand die zichzelf zo interessant vindt dat hij z'n muil niet weet te houden ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:46 schreef Quit het volgende:
[..]
Zit ze nu weer 35 minuten achter de schermen naar zijn gelul te luisteren

Hij ziet er nog wel tamelijk intelligent uitquote:Op maandag 30 juli 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
Brinkman is toch wel een ongelooflijke kneus. Ga toch lekker hamburgers eten man, voor de ogen van je coach.

Schijn bedriegtquote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij ziet er nog wel tamelijk intelligent uit

zoals Louisquote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt. Hij kwam wel over als iemand die zichzelf zo interessant vindt dat hij z'n muil niet weet te houden ja.

Alleen heeft Louis regelmatig gelijk, die brengt het alleen kut. Brinkman snapt er niet echt veel vanquote:

quote:Op maandag 30 juli 2012 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen heeft Louis regelmatig gelijk, die brengt het alleen kut. Brinkman snapt er niet echt veel van

Marts ego won het dik gister. Louis werd als een kind behandeldquote:Op maandag 30 juli 2012 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen heeft Louis regelmatig gelijk, die brengt het alleen kut. Brinkman snapt er niet echt veel van

Die was niet hard, alleen rot geraaktquote:

Niet iedereen vindt dat.quote:

Ik vind een hockeybal vrij hard hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was niet hard, alleen rot geraakt

Je hebt ervaring ermee?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind een hockeybal vrij hard hoor.

Ach, daar wen je aanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind een hockeybal vrij hard hoor.

quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik welzo'n hockeybal op je schenen

Daar heb je nog beschermers voor zitten, als je hem op je dij krijgt of ergens anders voel je het net wat meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik welzo'n hockeybal op je schenen

Ik heb een vloertegel in ouderlijk huis laten barsten toen ik als kind met een gevonden hockeybal liep te spelen en deze op grond liet vallen.quote:

Tijdens gym vroeger had je geen beschermersquote:Op maandag 30 juli 2012 17:54 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Daar heb je nog beschermers voor zitten, als je hem op je dij krijgt of ergens anders voel je het net wat meer.

Je had ook altijd wel van die lompe flikkers die je vol met zo'n stick raakte.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tijdens gym vroeger had je geen beschermers

quote:Op maandag 30 juli 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je had ook altijd wel van die lompe flikkers die je vol met zo'n stick raakte.

Waarschijnlijk gaat het daar uberhaupt wat minder hard qua balsnelheid, lijkt mij.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tijdens gym vroeger had je geen beschermers

2x aan mogen vragen zou beter zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:55 schreef henkde_j het volgende:
Dit zouden ze ook bij voetbal moeten doen

Hoe lager het niveau hoe meer blessures er zijn. Dit komt vooral door onkunde bij spelers, bij het hoogste niveau zijn er amper blessures.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het daar uberhaupt wat minder hard qua balsnelheid, lijkt mij.

Dat waren de dames altijdquote:Op maandag 30 juli 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je had ook altijd wel van die lompe flikkers die je vol met zo'n stick raakte.

Dat deed dus al pijnquote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het daar uberhaupt wat minder hard qua balsnelheid, lijkt mij.
 dus wat denk je dat er gebeurt als zo'n prof vol uithaalt op je knie / hoofd.
 dus wat denk je dat er gebeurt als zo'n prof vol uithaalt op je knie / hoofd.  

waar,is je stokman?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef Mascleta het volgende:
wie heet er dan ook Stokman en gaat Hockeyen?

Rolt de bal veel snellerquote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van zo'n nat veld?
 . Als het veld droog is in combinatie met warmte wordt het veld erg traag.
. Als het veld droog is in combinatie met warmte wordt het veld erg traag.

Tis verdomme net het NL-elftal EK 2012quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit zie ik nog wel fout gaan... het is verdedigend zo matig

Lijkt PSV wel, de tering let eens op joh.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit zie ik nog wel fout gaan... het is verdedigend zo matig

En het loopt ook veel lekkerder en daarnaast kun je op het veld glijden, zoals die Indische verdediger bij Bakker deed de eerste helft. Als het veld droog was geweest hadden ze hem bijna van het veld kunnen dragen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Rolt de bal veel sneller. Als het veld droog is in combinatie met warmte wordt het veld erg traag.

Dit dacht ik ook net.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
India is best goeddat zou je niet verwachten ..

Dat is Heerenveen tochquote:Op maandag 30 juli 2012 18:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lijkt PSV wel, de tering let eens op joh.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |