Ach, daar wen je aanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind een hockeybal vrij hard hoor.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik welzo'n hockeybal op je schenen
Daar heb je nog beschermers voor zitten, als je hem op je dij krijgt of ergens anders voel je het net wat meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik welzo'n hockeybal op je schenen
Ik heb een vloertegel in ouderlijk huis laten barsten toen ik als kind met een gevonden hockeybal liep te spelen en deze op grond liet vallen.quote:
Tijdens gym vroeger had je geen beschermersquote:Op maandag 30 juli 2012 17:54 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Daar heb je nog beschermers voor zitten, als je hem op je dij krijgt of ergens anders voel je het net wat meer.
Je had ook altijd wel van die lompe flikkers die je vol met zo'n stick raakte.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tijdens gym vroeger had je geen beschermers![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je had ook altijd wel van die lompe flikkers die je vol met zo'n stick raakte.
Waarschijnlijk gaat het daar uberhaupt wat minder hard qua balsnelheid, lijkt mij.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tijdens gym vroeger had je geen beschermers![]()
2x aan mogen vragen zou beter zijn.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:55 schreef henkde_j het volgende:
Dit zouden ze ook bij voetbal moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |