Goed punt. Hij kwam wel over als iemand die zichzelf zo interessant vindt dat hij z'n muil niet weet te houden ja.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:46 schreef Quit het volgende:
[..]
Zit ze nu weer 35 minuten achter de schermen naar zijn gelul te luisteren
Hij ziet er nog wel tamelijk intelligent uitquote:Op maandag 30 juli 2012 17:46 schreef marcodej het volgende:
Brinkman is toch wel een ongelooflijke kneus. Ga toch lekker hamburgers eten man, voor de ogen van je coach.
Schijn bedriegtquote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij ziet er nog wel tamelijk intelligent uit
zoals Louisquote:Op maandag 30 juli 2012 17:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt. Hij kwam wel over als iemand die zichzelf zo interessant vindt dat hij z'n muil niet weet te houden ja.
Alleen heeft Louis regelmatig gelijk, die brengt het alleen kut. Brinkman snapt er niet echt veel vanquote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen heeft Louis regelmatig gelijk, die brengt het alleen kut. Brinkman snapt er niet echt veel van
Marts ego won het dik gister. Louis werd als een kind behandeldquote:Op maandag 30 juli 2012 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen heeft Louis regelmatig gelijk, die brengt het alleen kut. Brinkman snapt er niet echt veel van
Die was niet hard, alleen rot geraaktquote:
Niet iedereen vindt dat.quote:
Ik vind een hockeybal vrij hard hoor.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die was niet hard, alleen rot geraakt
Je hebt ervaring ermee?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind een hockeybal vrij hard hoor.
Ach, daar wen je aanquote:Op maandag 30 juli 2012 17:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik vind een hockeybal vrij hard hoor.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik welzo'n hockeybal op je schenen
Daar heb je nog beschermers voor zitten, als je hem op je dij krijgt of ergens anders voel je het net wat meer.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik welzo'n hockeybal op je schenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |