Hoe lager het niveau hoe meer blessures er zijn. Dit komt vooral door onkunde bij spelers, bij het hoogste niveau zijn er amper blessures.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het daar uberhaupt wat minder hard qua balsnelheid, lijkt mij.
Dat waren de dames altijdquote:Op maandag 30 juli 2012 17:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je had ook altijd wel van die lompe flikkers die je vol met zo'n stick raakte.
Dat deed dus al pijnquote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef Peerijsje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het daar uberhaupt wat minder hard qua balsnelheid, lijkt mij.
waar,is je stokman?quote:Op maandag 30 juli 2012 17:57 schreef Mascleta het volgende:
wie heet er dan ook Stokman en gaat Hockeyen?
Rolt de bal veel snellerquote:Op maandag 30 juli 2012 17:58 schreef henkde_j het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van zo'n nat veld?
Tis verdomme net het NL-elftal EK 2012quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit zie ik nog wel fout gaan... het is verdedigend zo matig
Lijkt PSV wel, de tering let eens op joh.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef TheVulture het volgende:
Dit zie ik nog wel fout gaan... het is verdedigend zo matig
En het loopt ook veel lekkerder en daarnaast kun je op het veld glijden, zoals die Indische verdediger bij Bakker deed de eerste helft. Als het veld droog was geweest hadden ze hem bijna van het veld kunnen dragen.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef Brembo het volgende:
[..]
Rolt de bal veel sneller. Als het veld droog is in combinatie met warmte wordt het veld erg traag.
Dit dacht ik ook net.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
India is best goeddat zou je niet verwachten ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |