Jouquote:Op maandag 30 juli 2012 13:38 schreef Zethiel het volgende:
Volgens mij maar eentje, toen was ik zelf nog niet actief en ik weet zijn naam niet meer, is ook al jaren gebanned
quote:
-Niet doen-quote:Op maandag 30 juli 2012 14:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mensen die mij willen meeten moeten maar eens naar Belgenland afzakken, in de buurt van de zee.
Inderdaad. Maar ja, ik hoor nergens bijquote:
ik heb er geen een gemeet, en ik ben er trots op, maar ik denk ook visa versa, en dat boeit me dus niks..quote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef Renesite het volgende:
Ik ben bezig met een lijst van met welke fok!kers ik zoals gemeet heb, maar dat is nog een hele klus en ik vergeet vast mensen.
Met wie heb jij gemeet?
1 kansloze meeting, en je hebt er 25 namen bijquote:
Waar woon je dan? afstand maakt mij niet uit namelijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik woon ver weg
ik woon altijd ver van alles en iedereen vandaan
zeelandquote:Op maandag 30 juli 2012 16:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar woon je dan? afstand maakt mij niet uit namelijk.
dm je ping maarquote:Op maandag 30 juli 2012 16:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zeeland
nee, plastic zak ik wil niet met je meeten.
alsof er mensen zijn die jou willen meetenquote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit.
Wanneer is de zuid-Limburg meet?
Doe maar een noord-Limburg meet!quote:Op maandag 30 juli 2012 20:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit.
Wanneer is de zuid-Limburg meet?
Heb je ze dan gemeet?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:38 schreef CytiseChromatique het volgende:
Aangezien de helft in Leiden woont heb ik er vast wel een hoop gezien, maar nooit bewust.
Na de seks ging je ff FOK!ken en toen zei hij dat hij ook een account had?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:31 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb 1 iemand gemeet, maar daar kwamen we achteraf pas achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Mij???? Wanneer?quote:Op maandag 30 juli 2012 23:39 schreef kanovinnie het volgende:
CTRL+F topic, alleen Oerbeer is tof.
Ik heb Renesite ontmoet en ga morgenochtend ff aan mijn lijstje werken.
hoezo , stalk je mij ?quote:
Onee, rene90. Was ook mod en ik haal jullie nog steeds door de warquote:
Ze bedoelt vast krullenbolletjequote:
quote:
quote:Op maandag 30 juli 2012 23:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Na de seks ging je ff FOK!ken en toen zei hij dat hij ook een account had?Haha nee allemaal niet. Het was met carnaval en erna vertelde iemand waar hij geweest was en wat hij aan had en toen wist ik dat hij het was waar ik mee gepraat hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All she wants and needs is just a little taste..
ja? dan ben je er 1 vergetenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
Nu moet ik wel even eerlijk bekennen, dat alle vrouwen op FOK! door mij wel al uitgewoond zijn.
Dat denk jij maar.quote:
Vond je het zo erg dan?quote:
Lekker hé !quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:24 schreef Plastic_zak het volgende:
supergirl vannacht gemeet, ze was lekker strak 14.gif
Hmmppf, gaan we nou opeens hard to get spelen?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Hmmppf, gaan we nou opeens hard to get spelen?
Ben nu al zenuwachtigquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij bent de volgende op mn meetlijstje.Gr.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:16 schreef Jachtgeweer het volgende:
Nu moet ik wel even eerlijk bekennen, dat alle vrouwen op FOK! door mij wel al uitgewoond zijn.
Sorryquote:
Vanavond ben jij aan de beurt. Ik kan niet wachten! SMS je wel even voordat je komt sgatje?quote:
PRIMA! ben je je al op aan tutten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:03 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Vanavond ben jij aan de beurt. Ik kan niet wachten! SMS je wel even voordat je komt sgatje?
Ik zit al strak in mijn lederhosen hier, rawr. Lekker met een Teeny Weeny String Bikini van Gunther op. Grrrrrrrrrrrquote:
OKE OKE tot vanavond! ja Duits is goed gr grquote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:19 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Ik zit al strak in mijn lederhosen hier, rawr. Lekker met een Teeny Weeny String Bikini van Gunther op. Grrrrrrrrrrr![]()
Wil je wel op zijn Duits praten met me, ik vind dat lekker.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sorryovernieuw:
Dames en Heren van Fok, ik heb de lieftallige Klinkerbotsing gemeet!
Ik heb dr zelfs aangeraaktHet was wel een beetje over met de liefde toen ze me live ook Bloempje noemde.
Hoe dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb Klinkerbotsing volgens mij ook gemeet.
Moet je niet doen. Hij krijgt al een stijf derde armpje als je naar hem blaast...quote:
Ik liep er van de week nog, ik moest er aan denken en stiekem gniffelen. Maar niet hardop, want dan had ik dat weer aan mijn vriendinnetjes uit moeten leggen en dat was zo'n verwarrend verhaal gewordenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
.
En dat was echt omdat we op de bloemenmarkt liepen enzo, totale verwarring.
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Hij krijgt al een stijf derde armpje als je naar hem blaast...
Ja tochhh?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Moet je niet doen. Hij krijgt al een stijf derde armpje als je naar hem blaast...
Hahaha,quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik liep er van de week nog, ik moest er aan denken en stiekem gniffelen. Maar niet hardop, want dan had ik dat weer aan mijn vriendinnetjes uit moeten leggen en dat was zo'n verwarrend verhaal geworden![]()
.
Nee?quote:
Nee we vragen aan willekeurige mensen of ze de site FOK! kennen, zodra hun antwoord ja is halen we ff een bakkie koffie of een biertje en gaan gezellig een terrasje pakkenquote:Op maandag 3 september 2012 21:16 schreef SuperChips het volgende:
Hoe weten jullie wiewie is?? Spreken jullie af op fok?
zijn wij echt de enige twee ja?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:46 schreef BaajGuardian het volgende:
sunchaser en mirjam
en yvonne in mn dromen
quote:Op maandag 30 juli 2012 14:25 schreef Oerbeer het volgende:
Monopoly
Stevenmac26
Patje één negen acht zeven
LompeHork
Huppelmuts
Leell
Dastan
Intronic
Ezechiek
Flippieee
Silk
Myraela
BrandX
Bosbeetle
Remlof
Re
MissBliss
Heatwave
Cat22
Kanovinnie
En dan vergeet ik er vast nog een paar.
Update:quote:Op maandag 25 juni 2012 09:49 schreef Dagoduck het volgende:
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
En bij Breathtaking heb ik nog op school gezeten...
Ik voel me gekwetstquote:Op maandag 3 september 2012 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
in willekeurige volgorde:
GekruldeMondhoek
Verbodsbord
Intronic
Drommeldaris
Snuf.
Oceanview
Dimens
Plastic_zak
Patje1987
Monopoly
Typisch
Flippieee
leeell
Huppelmuts
LompeHork + vrouw
Ezechielk
Silk.
Myraela
twi
Heatseeker
sinterklaaskapoentje
arachide
VanHallen
Heloef
Charmed_angel
Tha_Erik
Tchock.
Crack_
Fl_freak
Ragboer
Unfckingtitled
Spaghettivreter
Ro-ald
Herkenbaarheid
Johanneskozijn
Watertornado
Stiffler1988
Desunoto
Driepink
Murdera
Oerbeer
Beach
Dientje12
Spaceinvaders
Spouwerranger
wietparkiet
Faxie.
krullenbolletje
allemaal overheen gegaan ook?quote:Op maandag 3 september 2012 19:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
in willekeurige volgorde:
GekruldeMondhoek
Verbodsbord
...
yosander en Paxcon kunnen aan het lijstje toegevoegd worden nu.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:32 schreef Etsu het volgende:
Niet veel.
Kaasrol
jordyqwerty
NJ heb ik niet echt gemeet, kwam per toeval achter dat hij ook op FOK! zat.
En binnenkort yosander.
Valt ruim mee , ik vond het grappig en leuk. Ik ben wel kapot gegaan om plastic zak toenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:21 schreef H4ppy het volgende:
Gelukkig nog niemand. Zou er niet aan moeten denken.
Je mist een.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
yosander en Paxcon kunnen aan het lijstje toegevoegd worden nu.
Van m'n studie zijn er wel een paar die op FOK! zitten, maar heb ze nooit gezien, al weet ik hun namen wel![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben ervandoor. Ik moet bier versieren en chicks drinken. Tsjuus. FOK!kers meeten.
Dit ja.quote:
Als je op elke meet de laatste trein pakt niet nee.quote:Op zondag 22 september 2013 03:06 schreef remlof het volgende:
Alsof ik ze me allemaal kan herinneren
Die heb ik ook regelmatig gemistquote:Op zondag 22 september 2013 03:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je op elke meet de laatste trein pakt niet nee.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 | Monopoly LompeHork LompeVrouw Oerbeer Yvonne Iteejer Bart Surveillance-Fiets Stevenmac26 Patje1987 Murdera Vaseline_ Onorgineel Klojo120 Studeur Dhaha Greys RockNijntje stefanhaan spaghetti_vreter Flippiee Krullenbolletje Ugjerke OllieWilliams Mano_ FL_Freak ro-ald Dientje12 AlchemistOfSorrows DeZwabber Olment Unscrewed Intronic Unfckingtitled Taco_Bell Amarantha DrNick Fascination Cat22 RenRen- littledrummergirl MPG Toekito Maanvis JJdJ ouyevoli Cobra4 ElisaB Jimbo Re MissBliss Stefan Mirjam Rockfire douche-eendje iamredleader Puala kanovinnie light Liesje1979 Sp3c BrandX Ezechielk leeelll |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 | moemoe remlof yvonne Pussydeluxe Petre luciano Clumsy_Clown Realzeus Blight MissHobje iteejer Memento-Mori enter SunChaser MissyMirjaM breuls Biogarde Surveillance-Fiets Alexxxxx Boem-Dikkie ChipsZak. Elixabete motorbloempje nielsgeode nietzman Nikky outsidr Paramnesia QuoRocks RealZeus Sebasser TheSorrow tvdleur Vork Wiets WurM |
Vandaar die natte droom.quote:Op zondag 22 september 2013 20:09 schreef JanPiraat het volgende:
Hooidraad terwijl hij lag te slapen in zn blote naaktheid
Dit meetsletje.quote:
Niemand.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:30 schreef Renesite het volgende:
Ik ben bezig met een lijst van met welke fok!kers ik zoals gemeet heb, maar dat is nog een hele klus en ik vergeet vast mensen.
Met wie heb jij gemeet?
I didn't meet yo ass mami.quote:Op zondag 22 september 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat is 'm wel zo'n beetje, hoewel ik er vast een paar ben vergeten
Was leuk bby.quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:47 schreef kristalhelder het volgende:
Wat voor persoon zien jullie voor je bij mij?
Fantasieloze mensen hierquote:Op zondag 22 september 2013 23:51 schreef Kleurpotlood het volgende:
[..]
Ik zie een gezicht in de afbeelding van LittleBrownie.
Was jij niet op de sjoelmeet van 8 april dan?quote:Op zondag 22 september 2013 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
I didn't meet yo ass mami.
Users die ik in de reals heb gemeet of gespot: Alouette, don-diablo, Drommeldaris, Missblackhairhighheels, hakunamatafaka, Fanta-stick, CristinaYang, Chocolatebear, EdwinNL. Valt reuze mee allemaal.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Moira. Monopoly Murdera Vaseline_ Onorgineel Klojo120 Studeur Krullenbolletje Ugjerke OllieWilliams Mano_ FL_Freak ro-ald Dientje12 AlchemistOfSorrows Olment Unfckingtitled Amarantha wietparkiet Snowbells Typisch |
Stonermeetquote:Op maandag 23 september 2013 03:21 schreef Unscrewed het volgende:
[ code verwijderd ]
Als ik mensen ben vergeten, is dat omdat ik een deel van Moira.'s lijst heb gejat.
Nee, meestal weet je niet of je jezelf nou met je username moet voorstellen of met je eigen naam.quote:Op maandag 23 september 2013 10:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
Hoe gaat dat in z'n werking dan? Je spreekt ergens af en dan begin je een gesprek: 'Dus jij bent DonnieDarkno?' 'Ja!'. En dan krijg je een dickslap?
Haha nee, dan had je het wel geweten. Was dat nog een succes geworden dan?quote:Op maandag 23 september 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was jij niet op de sjoelmeet van 8 april dan?
Oh hehe, dan was ik confuusquote:Op maandag 23 september 2013 11:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Haha nee, dan had je het wel geweten. Was dat nog een succes geworden dan?
quote:Op maandag 23 september 2013 11:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
genoeg om me voor altijd van het idee te genezen dat het een goed plan zou zijn
sappige verhalen.quote:Op maandag 23 september 2013 11:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
genoeg om me voor altijd van het idee te genezen dat het een goed plan zou zijn
quote:
nee, dat doe ik maar nietquote:Op maandag 23 september 2013 11:57 schreef [url=http://forum.fok.nl user/profile/224207]Fascination[/url] het volgende:
[..]! Dit klinkt alsof het rampzalig was. Vertel!
De kunst is dan ook om met mensen te meeten die op FOK! gewoon hetzelfde zijn als in real life.quote:Op maandag 23 september 2013 12:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik denk dat dat het beeld dat ik bij sommige users heb zou verstoren. Bijvoorbeeld dat LompeHork geen god is en Tong geen werkloze ADHD'er. Fopje geen zeug en smegmanus geen kneus. Dat kan m'n autisme niet aan.
T is watquote:Op maandag 23 september 2013 12:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik denk dat dat het beeld dat ik bij sommige users heb zou verstoren. Bijvoorbeeld dat LompeHork geen god is en Tong geen werkloze ADHD'er. Fopje geen zeug en smegmanus geen kneus. Dat kan m'n autisme niet aan.
Ze zijn bang voor je oostblok hoerquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:07 schreef Dven het volgende:
Geen FOK!ker ooit zo stom geweest mij te willen meeten
Op FOK! ja.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef Significantie het volgende:
Hmm
- MadJackthePirate
- Chai
- xtheway
- titta1992
- madeliefff
- Wickedman
- Haan33
- Piye
- mahl
- tetou haribo nogwat
Dit en dan een paar mensen nietquote:Op maandag 23 september 2013 03:21 schreef Unscrewed het volgende:
[ code verwijderd ]
Als ik mensen ben vergeten, is dat omdat ik een deel van Moira.'s lijst heb gejat.
Kloptquote:Op woensdag 25 september 2013 14:49 schreef SpacyColours het volgende:
Ik heb nog helemaal niemand ontmoet, niemand mag mij
lolwutquote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef Rodawa het volgende:
chroestjov ons in de gaten heeft gehouden
Het was een geslaagde dag, dat zeker.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:44 schreef Rodawa het volgende:
Alleen JMF, VMS, Aber en ZarB tijdens de KLB-lurkmeet. Het schijnt echter wel zo te zijn dat chroestjov ons in de gaten heeft gehouden, desondanks was het een geslaagde dag.
Het is correct.quote:
i luf yahhhquote:Op woensdag 25 september 2013 14:49 schreef SpacyColours het volgende:
Ik heb nog helemaal niemand ontmoet, niemand mag mij
degene met een streep erachter zijn downiesquote:Op maandag 30 juli 2012 14:25 schreef Oerbeer het volgende:
Monopoly-
Stevenmac26
Patje één negen acht zeven
LompeHork-
Huppelmuts
Leell
Dastan
Intronic
Ezechiek
Flippieee
Silk
Myraela
BrandX
Bosbeetle
Remlof
Re
MissBliss
Heatwave
Cat22
Kanovinnie--
En dan vergeet ik er vast nog een paar.
Dan was er ook nog een meet met veel krakende bedden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er was zo'n meet waar iedereen gewoon knetterstoned was.
Superchill.
En waar we moesten pissen op dixies.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er was zo'n meet waar iedereen gewoon knetterstoned was.
Superchill.
En waar we brandhout moesten verzamelen als we gingen pissenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En waar we moesten pissen op dixies.
En hamburgers op de BBQ gingen omdraaien met plastic mesjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
En waar we brandhout moesten verzamelen als we gingen pissen
Dat lijken me mooie meetsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zelden zo vaak mijn pis in moeten houdenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En waar we moesten pissen op dixies.
Huh ? Gingen er 40 + ers er ook zelfde dag tijd meeten daarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was het ook. Alleen een beetje jammer van die 40+-meet in het zelfde park
Om midden op een open parkveld fikkie proberen te stoken in een uitgebrand wegwerpBBQ'tje waar we vervolgens Focciata brood op trachtten te roosterenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:25 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Same herequote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zelden zo vaak mijn pis in moeten houden![]()
Ik zie deze reactie nu pas...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:51 schreef Psy-freak het volgende:
- pamwsnaydiebeaufort ofwel.. ja mag ik niet zeggen
- Meike26
laatste geneukt, 3 jaar lang
alsof jij je dat nog zou kunnen herinneren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zie deze reactie nu pas...![]()
![]()
Maar je zal wel een naamgenootje van mij geduwd hebben, mij in iedergeval niet
Als ik dat niet meer kon herinneren, dan was het pasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
alsof jij je dat nog zou kunnen herinneren.
Moet je bij geweest zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:30 schreef smitjew het volgende:
[..]
Huh ? Gingen er 40 + ers er ook zelfde dag tijd meeten daar
Meets waarna er seksuele handelingen op de achterbank verricht werden en zulks.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan was er ook nog een meet met veel krakende bedden.
En zat meets waar stiekeme kusjes uitgedeeld werd.
Je weetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:33 schreef smitjew het volgende:
Toen ik te wasted was om een jointje draaien en dientje mij te hulp schoot bij fl freak thuis
nee, bulbjes welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik zie deze reactie nu pas...![]()
![]()
Maar je zal wel een naamgenootje van mij geduwd hebben, mij in iedergeval niet
quote:
Met twee mensen lukt het wel ja, we beginnen met mijn rugvet en vervolgens mijn penis vanaf de onderkant te meeten. Ik spreek jullie via DM.quote:
hoax dm niet gekregenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
[..]
Met twee mensen lukt het wel ja, we beginnen met mijn rugvet en vervolgens mijn penis vanaf de onderkant te meeten. Ik spreek jullie via DM.
Geduld, Fopje is erg gretig om te helpenquote:
Volgens mij hebben wij nooit gemeetquote:Op maandag 23 september 2013 03:21 schreef Unscrewed het volgende:
[ code verwijderd ]
Hebben wij gemeet ja?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Uit het blote hoofd
ToT
Naatje_1
gewoonfaye/arachide
ValHallen
jofunu-kun
outpost76
carooltje79
karzai
monopoly
JJH
myraela
ratelslangetje
mr-green
melting
charmed_angel
knetterkrankjorum
heloef
MaryMouse
Erwinrommel
Lotusss
Tha_Erik
Samzz
webhawkjuh
Snuf.
intronic
patje
Stiffler1988
Murdera
Kridje
STING
Morpheus2002
Silk
socios
quote:Op zondag 10 november 2013 15:46 schreef Dagoduck het volgende:
Update:
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
quote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]je mist hoe-die-nie nog op je lijst
Ik zal ook eens ff nadenken wie ik allemaal gemeet heb.
Niemandquote:
echt goeie fa2 manquote:Op zaterdag 7 november 2015 16:20 schreef DieselTank het volgende:
Die niemand is wel populair zeg, iedereen heeft hem al bijna gemeet.
was maar een fa2 manquote:
Bangalijst?quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
LittleBrownie kan ook bij mijn lijst.
Of je leest de OP even.quote:
Ah, je hebt LB reeds afgewerkt begrijp ik.quote:
murdera ja?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
- Plastic_beker
- DrNick
- LittleBrownie![]()
- djkoelkast
is leuk dan zie je elkaar en dan zeg je fipooo en dan dan op gegeven moment ga je weer en zeg je zo van lapoooquote:
Wat een lijst irrelevante teringlijers.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
- Plastic_beker
- DrNick
- LittleBrownie![]()
- djkoelkast
Wat is dit voor kick?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
- Kluupkluup
- Rensjebree
- Phoenix78
- Heloef
- gewoonfaye
- Ishimaru
- Kaneelstokje
- Captain_Maximum
- charmed_angel
- Naatje_1
- Myraela
- ValHallen
- Palawan
- Joysa
- stefanhaan
- Murdera
- WebHawkjuh
- Lindgren
- SEMTEX
- JaimyLee
- hoe-die-nie
- Plastic_beker
- DrNick
- LittleBrownie![]()
- djkoelkast
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
is leuk dan zie je elkaar en dan zeg je fipooo en dan dan op gegeven moment ga je weer en zeg je zo van lapooo
Wanneer begon dat tijdperk?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef fs180 het volgende:
uit het nieuwe fok tijdperk heb ik niemand gemeet, denk ik
Is mapima echt zo'n debiel wijf in het echt als op het forum?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:46 schreef Flitskikker het volgende:
Even copy paste en aangevuld
yosander
Heroinjunk
VuilnisMetaal
TwisterNederland
haan33
mapima
Piye
wickedmen
MadJackThePirate
Fushia2
maxburger
Silk
Dimachaerus
Rozzje
Just_some_random_dude
Spinosaurus
En vast nog wel meer
voor jouw tijd, de gouden eeuw des foksquote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:46 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat is dit voor kick?
[..]
[..]
Wanneer begon dat tijdperk?
quote:
Ik was Piet_Piraat en Schvvmert nog vergeten, maar dat is dezelfdequote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 10:27 schreef Anne het volgende:
Aan mijn lijstje kan Duvel inmiddels ook worden toegevoegd.
Waarom zo verdrietig?quote:Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ontopic. Tot 2003 wel veel mensen ontmoet. Daarna praktisch niemand meer, op wat tukkers na. Denk dat de teller op 2, 300 staat.
Ik vind het overigrns leuker om fok en irl gescheiden te houden. Je vormt toch een beeld en dat klopt nooit met de werkelijkheid en meestal is dat niet positief.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef Kreator het volgende:
[..].
Ontopic. Tot 2003 wel veel mensen ontmoet. Daarna praktisch niemand meer, op wat tukkers na. Denk dat de teller op 2, 300 staat.
In jouw geval? Of gaat het om de ander? Of allebei?quote:Op zondag 29 mei 2016 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik vind het overigrns leuker om fok en irl gescheiden te houden. Je vormt toch een beeld en dat klopt nooit met de werkelijkheid en meestal is dat niet positief.
Ja hoor, mapimaquote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:46 schreef Flitskikker het volgende:
Even copy paste en aangevuld
yosander
Heroinjunk
VuilnisMetaal
TwisterNederland
haan33
mapima
Piye
wickedmen
MadJackThePirate
Fushia2
maxburger
Silk
Dimachaerus
Rozzje
Just_some_random_dude
Spinosaurus
En vast nog wel meer
De ander natuurlijk. Ik blijk irl nog veel toffer te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
In jouw geval? Of gaat het om de ander? Of allebei?.
Ik vind ze vooral heel erg geforceerdquote:Op zondag 29 mei 2016 10:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
De ander natuurlijk. Ik blijk irl nog veel toffer te zijn.. 1 op 1 meetings zijn soms wel leuk trouwens, maar die mensen ken je dan een stukje beter voordat je afspreekt.
Meetings zijn tenenkrommend.
ben jij een lekkerding? dan wil ik wel met je meetenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:33 schreef Anne het volgende:
[..]
In jouw geval? Of gaat het om de ander? Of allebei?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |