Inclusief knietje van Ratelband.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Robbie kreeg toch ook met Ratelband ruzie op het vliegveld?
Hij kreeg een knietje van Emile.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Toen ging ie huilen bij de meester.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:30 schreef Specularium het volgende:
Dit ja, ik geef Ratelband groot gelijk.quote:
Oneens.quote:
'Wie is Robbie Muntz ? Wie is Willibrord Frequine ?'quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef zakstront het volgende:
[..]
ik weet niet, vermaak me prima en vorige week ook...
Dat mag. Vind hem oninteressant.quote:
da's waar, ik ken hen, dat scheelt.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Wie is Robbie Muntz ? Wie is Willibrord Frequine ?'
Er kijken nu ook Belgen naar Zomergasten, voor hen is die uitleg wel sjiek hendig.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Wie is Robbie Muntz ? Wie is Willibrord Frequine ?'
Ook dat mag. maar hij zit er ook niet om zelf interessant te zijn wat mij betreft. Hij geeft gasten ruimte en ik vind dat het prettige televisie oplevert.quote:
Deze meneer heeft ook wel naar Hicks gekeken zo te zien.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:40 schreef Specularium het volgende:
Via Theo Maassen heb ik toen Bill Hicks leren kennen.
Dat was tenminste een toevoeging.
Hij geeft ze inderdaad ruimte. Helaas.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook dat mag. maar hij zit er ook niet om zelf interessant te zijn wat mij betreft. Hij geeft gasten ruimte en ik vind dat het prettige televisie oplevert.
Weet je waar dat pas erg is? Bij comedians zoals Chris Rock of Dave Chapelle.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef Jovatov het volgende:
Ik irriteer me aan dat amerikaanse klappubliek
"No Refunds" is een youtube aanrader. Leuke show en hij is goed op yt gezet.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:45 schreef GeorgKacher het volgende:
Ik ga meer van Doug Stanhope kijken geweldig dit.
Die Belg had dus ook gelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef Specularium het volgende:
Klopt toch? Dat ze nog surfen op de Holocaust?
Maar Stanhope had toch ook gewoon gelijk? Inhoudelijk althans? Het punt wat hij maakt is niet antisemitisch, hooguit de manier waarop, de verpakking.quote:
Lijkt me ook vrij relevant na dit fragment.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat me raden, nu gaan ze praten over dat incident met die invalide en Wertheim?
Lijkt me ook een heel snelle linkquote:Op zondag 29 juli 2012 21:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Laat me raden, nu gaan ze praten over dat incident met die invalide en Wertheim?
Hij kiest zelf, dus helemaal toeval zal het niet zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 21:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Klopt, maar zouden ze t er daarom hebben ingestopt of is het puur toeval?
Seinfeld is wel grappig!quote:Op zondag 29 juli 2012 21:55 schreef Specularium het volgende:
Dit is al net zo grappig als Seinfeld.
quote:Op zondag 29 juli 2012 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooiste uitspraak van Joan Rivers in een talkshow:"My vagina is so dry, camels follow me home."
quote:
Netjes.quote:Cabaretier Theo Maassen gaat nooit meer in theater De Oranjerie in Roermond spelen nu zijn collega Micha Wertheim daar niet meer welkom is. Ook is hij gisteren een actie begonnen om andere cabaretiers te mobiliseren mee te doen met het boycotten van het theater.
Marc-Marie Huijbregts, Najib Amhali, Eric van Sauers, Ronald Goedemondt en Wim Helsen hebben zich inmiddels bij de actie aangesloten, aldus Maassen.
http://www.brabantsdagbla(...)as-op-tot-boycot.ece
Nou wat is je antwoord?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef thettes het volgende:
Ondertussen thuis, en ik vind het een aangenaam gesprek?
Ja, ik denk dat ie zich dat voorgenomen heeft in het kader der ongemakkelijkheidquote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef zuiderbuur het volgende:
Oooh... DIE cabaretier, met dat spraakcomputer-incident!![]()
Euh... zitten zij nou te eten (ik begin nog maar net te kijken)
Net als Genee, die leerde pas na 3 uitzendingen dat dat niet schijnt te horen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
HeerlijkLekker onbeschaamd gewoon zitten eten.
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:06 schreef thettes het volgende:
Ondertussen thuis, en ik vind het een aangenaam gesprek?
Zolang ze niet smakken vind ik het prima. Of zou dit reclame voor Westland zijn geweest, met die perzikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als Genee, die leerde pas na 3 uitzendingen dat dat niet schijnt te horen.
Weet je welke PI niet leuk is?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Is dat ook om leuk te zijn trouwens? Standaard je PI opte hebben?
Ook niet leuk dan
.
Ik moet altijd een beetje grinniken als ik die PI zie. Hopelijk komt hij niet met zijn gebruikelijke plaatje...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:07 schreef Bluezz het volgende:
Is dat ook om leuk te zijn trouwens? Standaard je PI opte hebben?
Ook niet leuk dan
Terecht.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Micha heeft wel een issue met Matthijs van Nieuwkerk volgens mij.
De hele sitcom van Seinfeld was grappig. Het was origineel omdat het telkens over banale dingen ging.quote:
Dan kun je ook GTST kijken.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef zuiderbuur het volgende:
[..]
De hele sitcom van Seinfeld was grappig. Het was origineel omdat het telkens over banale dingen ging.
De enige echtequote:Op zondag 29 juli 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
Zou Tommy Cooper nog voorbijkomen? Lijkt me ook wel passen dan.
Was ie opgehoepeld ?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:14 schreef Specularium het volgende:
Die verdwijntruc van hem is wel cool met die hoepel.
+1quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan deze nerveuze teringmuziek.
Meer dan wat ie normaal gesproken komt vertellen in een talkshow.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Het is op zich wel een leuke avond, maar doordat Micha zo de leiding heeft, en eigenlijk Jan niet zoveel ruimte geeft voor vragen of sturing aan het gesprek, leren we ook niet zo heel veel over Micha. Maar dat ligt ook aan de presentator.
Totaal.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Specularium het volgende:
Die 2 zitten allebei op een andere planeet.
Not sure if serious...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon een fase waar je als serieus muzikant doorheen moet.
Zag je ook al bij Vrienten vond ik. Gasten zeggen "hier zeg ik niks over, volgende fragment!", en Leyers accepteert dat klakkeloos.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
Het is op zich wel een leuke avond, maar doordat Micha zo de leiding heeft, en eigenlijk Jan niet zoveel ruimte geeft voor vragen of sturing aan het gesprek, leren we ook niet zo heel veel over Micha. Maar dat ligt ook aan de presentator.
Mja, ik ken hem niet zo goed, maar volgens mij is hij als persoon nu ook niet zo boeiend/heeft hij niet zo gek veel uitzonderlijks gedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:18 schreef Toad het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |