Props en drops voor die wielrensterquote:Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Olympische spelen update: Marianne Vos heeft goudprachtig
Was wel spannend op het einde ja. Had echt het gevoel dat je daar alleen maar zou kunnen verliezen, positiveling die ik benquote:Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Olympische spelen update: Marianne Vos heeft goudprachtig
Inderdaad. Veel respect voor mensen die zoveel opgeven voor hun sportcarriere.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Props en drops voor die wielrenster
Ik was even bang dat ze nog onderuit ging met die regen enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 16:38 schreef twi het volgende:
[..]
Was wel spannend op het einde ja. Had echt het gevoel dat je daar alleen maar zou kunnen verliezen, positiveling die ik ben
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:38 schreef twi het volgende:
Oh, en je hebt m'n spytool verkloot, Flippiee.
?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:38 schreef twi het volgende:
Oh, en je hebt m'n spytool verkloot, Flippiee.
Herbert Dijkstra liet me ook een paar keer schrikken met z'n "OH OH NIET VALLEN"quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik was even bang dat ze nog onderuit ging met die regen enzo
quote:
Dit dus, zonder het woord haremquote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Lijstje wie ze heeft gemeet, door haar ONZ-harem twintig keer gequote.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra liet me ook een paar keer schrikken met z'n "OH OH NIET VALLEN"Dat zegt hij echt alsof er wat mis aan het gaan is.
Overigens wil ik mazzelclit, misschien nog mazzelclitje toch de prijs geven voor het beste alternatief voor mazzelpik.quote:
Ik stem ook voor mazzelclitquote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens wil ik mazzelclit, misschien nog mazzelclitje toch de prijs geven voor het beste alternatief voor mazzelpik.
Alhoewel mazzelkut een veel vileinere jaloersheid ten tonele brengt, maar daardoor misschien niet minder nutteloos.quote:
Boh, is dat alles.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Lijstje wie ze heeft gemeet, door haar ONZ-harem twintig keer gequote.
Ik ben ook sad en lonely.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jouw spytool niet vercrackt is, ben je sad en lonely.
Je ONZ-fuckbuddys dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, zonder het woord harem
[..]
Ja inderdaad.Sommige commentatoren zijn daar echt erg in, soms wel leuk en soms beetje vervelend
Dank je, dank je.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens wil ik mazzelclit, misschien nog mazzelclitje toch de prijs geven voor het beste alternatief voor mazzelpik.
Dan maken we het bij deze officieel.quote:
Het zijn ook niet mijn fuckbuddys.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, is dat alles.
[..]
Ik ben ook sad en lonely.
[..]
Je ONZ-fuckbuddys dan?
[..]
Dank je, dank je.
[..]
Dan maken we het bij deze officieel.
Ik wil jou het volgende voorleggen. Ik ben wel heel benieuwd of jij hier een logica in kan vinden oid.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel mazzelkut een veel vileinere jaloersheid ten tonele brengt, maar daardoor misschien niet minder nutteloos.
Lijkt me simpel, Italianen zijn ook de geestelijke vaders van de Alfa Romeo.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil jou het volgende voorleggen. Ik ben wel heel benieuwd of jij hier een logica in kan vinden oid.
Stel!
Je bestelt pasta bij de Italiaan. Die gooit je spaghetti in een aluminium bak en omdat je om (extra) kaas hebt gevraagd krijg je dat er in een apart bakje of zakje bij.
Dit plastieken bakje op zakje leggen ze dan op die hele warme aluminium bak.
1) dan smelt je strooikaas
2) in sommige gevallen is het onmogelijk om dan nog de kaas uit het bakje of zakje te krijgen en
3) dan heb je nog geen (extra) kaas op je pasta
En hoe ga ik ze duidelijk krijgen dat kaas smelt !quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me simpel, Italianen zijn ook de geestelijke vaders van de Alfa Romeo.
You have to make an offer they cannot resist.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe ga ik ze duidelijk krijgen dat kaas smelt !
Het opgeven en zonder kaas bestellen. Zelf een stuk parmezaan (nog op blok uiteraard) kopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe ga ik ze duidelijk krijgen dat kaas smelt !
Zonder googlen weet k gewoon dat die van Godfather isquote:Op zondag 29 juli 2012 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You have to make an offer they cannot resist.
Maar ja, die quote snap jij toch niet
Je hoeft je heus niet te verdedigen hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zijn ook niet mijn fuckbuddys.
In ONZ vinden nou eenmaal bep. users mij wel tof, daar kan ik ook niet veel aan doen. En het lijstje is ook belachelijk groot dus voor sommige users in ONZ een reden om 20x te quoten.
Die film heb ik gewoon nog nooit gezien *trots is*quote:Op zondag 29 juli 2012 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis toch offer they cannot refuse?
Ja dus![]()
Verdomme, hoe kan ik zo'n fout maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis toch offer they cannot refuse?
Ja dus![]()
Vertel dan eens aan tante WT wie jou dan zoveel leed heeft aangedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft je heus niet te verdedigen hoor.
Ik heb dan wel een kutbui, maar dat is niet door jullie
Mijn held!!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die film heb ik gewoon nog nooit gezien *trots is*
Dat is niet iets om trots op te zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die film heb ik gewoon nog nooit gezien *trots is*
iPad deed vrijdagavond direct al moeilijk met opladen. Je telefoon hebben we zo goed als niet aangeraakt, heb 1 keer je wa status veranderd en that's it.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, hoe kan ik zo'n fout maken.
Alles gaat mis hier
Ipad laad niet meer op, mijn telefoon vertoont strepen en is opeens helemaal leeg terwijl hij net van de oplader komt.
Wat hebben jullie gedaan hier?
Dat was ik al in jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn held!!![]()
Ik heb hem ook nog nooit gezien![]()
Roy en GvsE zijn nu zwaar teleurgesteld in mij
Niemand, ik heb gewoon pijn waardoor ik nogal geprikkeld reageer de hele tijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel dan eens aan tante WT wie jou dan zoveel leed heeft aangedaan?
Goed van mij hequote:Op zondag 29 juli 2012 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was ik al in jou.
Geen clerks, geen Harold and Kumar, en als klap op de vuurpijl niet Wayne's world en Bill and Ted's excellent adventure kennen
en toch zijn ze van slagquote:Op zondag 29 juli 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
iPad deed vrijdagavond direct al moeilijk met opladen. Je telefoon hebben we zo goed als niet aangeraakt, heb 1 keer je wa status veranderd en that's it.
Waar heb je een verdovinkje nodig dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand, ik heb gewoon pijn waardoor ik nogal geprikkeld reageer de hele tijd.
Kusje op je pijn (behalve als die pijn in de kruisregio is!)quote:Op zondag 29 juli 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand, ik heb gewoon pijn waardoor ik nogal geprikkeld reageer de hele tijd.
quote:
Maar jij bent jonger, dus kan ik nog begrijpenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken ik ook allemaal niet. Zal wel voor gekke henkies zijn.
Stil nu jij!!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent jonger, dus kan ik nog begrijpen
Mijn linkerknie.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar heb je een verdovinkje nodig dan?
Er is niks mis met mijn kruisregio hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je pijn (behalve als die pijn in de kruisregio is!)
[..]
Hoe ga je dit nu spinnen naar je leerlingen?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Het is niet blauw in ieder geval.
Het is zomervakantie. Ik zie ze eind Augustus pas weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ga je dit nu spinnen naar je leerlingen?
Mazzelpik.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zomervakantie. Ik zie ze eind Augustus pas weer.
Ik las Groningenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want Gorinchem zit wel vol met intellectuele hoogstandjes
Ik dacht dat het expres sarcasme was.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zei ik dat het per ongeluk was gegaan dan?
Iets?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf ook onder de iets oudere generatie hoor.
Iemand met geld teveelquote:Op zondag 29 juli 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het expres sarcasme was.
Welke volslagen randdebiel gaat een briefje van 50 in stukken scheuren? Dan ben je ook niet lekker bij je hoofd zeg.
Ik kan me gewoon wel voorstellen dat als je 8 stukjes hebt dat dat lekkerder je kont afveegt dan uit één stuk. Opvouwen is echt nasty.quote:
Zelfs de vloer?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gedroomd dat alles van Lego was. Dat was awesome.
Je bips met geld afvegenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon wel voorstellen dat als je 8 stukjes hebt dat dat lekkerder je kont afveegt dan uit één stuk. Opvouwen is echt nasty.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Coolquote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt beter een gaatje in het papier maken, daar krijg je alles mee schoonquote:Op zondag 29 juli 2012 17:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb toch niet altijd pleepapier bij me en soms moet ik toch.
Er is nu spul bedacht dat ze op de binnenkant van sausflessen doen, waardoor niets er aan plakt, alle saus krijg je dan uit de fles.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt beter een gaatje in het papier maken, daar krijg je alles mee schoon
jezus man.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is nu spul bedacht dat ze op de binnenkant van sausflessen doen, waardoor niets er aan plakt, alle saus krijg je dan uit de fles.
( http://www.geekologie.com/2012/05/coated-ketchup-bottle-provides-smooth-qu.php )
Is het niet enorm handig om daar je anus mee te laten coaten?scheelt een hoop wc papier!
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is nu spul bedacht dat ze op de binnenkant van sausflessen doen, waardoor niets er aan plakt, alle saus krijg je dan uit de fles.
( http://www.geekologie.com/2012/05/coated-ketchup-bottle-provides-smooth-qu.php )
Is het niet enorm handig om daar je anus mee te laten coaten?scheelt een hoop wc papier!
Dit al zit mijn pizza in de ovenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
jezus man.
net nu ik op het punt sta pizza te bestellen.
Je hebt echt goede ideeen, zullen we een bedrijf maken die hierin voorziet?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt en dat in combinatie met goed kunnen inbeelden.quote:
Thanks (en dat doe ik ook maar niet danquote:Op zondag 29 juli 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
smakelijk flipje (ik tikte eerst slipje, don't ask).
ik wacht nog even met bestellen.
freudiaans denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:48 schreef Flippiee het volgende:
Thanks (en dat doe ik ook maar niet dan)
En jij ook alvast dan als je hebt besteld.
Weet niet of dat zo werkt Mur. Het zit natuurlijk ook in je darmen en je darmen moeten niet gecoat worden want dan neem je te weinig op.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat laatste ken ik maar al te goedquote:Op zondag 29 juli 2012 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt en dat in combinatie met goed kunnen inbeelden.
soa test?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja echt heh. straks gaat het nog over pisbuisborstels ipv pleeborstels.
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op zondag 29 juli 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja echt heh. straks gaat het nog over pisbuisborstels ipv pleeborstels.
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚquote:Op zondag 29 juli 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, schoonmaak. beetje chloor erop om het goed te reinigen enzo.
Maar je darmen hoef je niet af te vegen. Ik heb het nu enkel over wc papier besparing hequote:Op zondag 29 juli 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo werkt Mur. Het zit natuurlijk ook in je darmen en je darmen moeten niet gecoat worden want dan neem je te weinig op.
En mijn nobelprijs met jou delen zeker.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt echt goede ideeen, zullen we een bedrijf maken die hierin voorziet?
hang een bidet in je toilet/douche.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je darmen hoef je niet af te vegen. Ik heb het nu enkel over wc papier besparing he
Die mag je in je titanium aars proppen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
En mijn nobelprijs met jou delen zeker.
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mag je in je titanium aars proppen.
Ow, ok. Dan is het wel praktisch ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je darmen hoef je niet af te vegen. Ik heb het nu enkel over wc papier besparing he
[..]
Malakaquote:Op zondag 29 juli 2012 18:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mag je in je titanium aars proppen.
[..]
1 keer net na geboorte, zit je voor je hele leven goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je darmen behangen is lekker makkelijk.
Dat gaat uitscheuren zodra je gaat groeienquote:Op zondag 29 juli 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 keer net na geboorte, zit je voor je hele leven goed.
het is een coating he, geen harde laag, maar je hebt gelijk, wellicht dan vanaf je 21e?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat uitscheuren zodra je gaat groeien
Hangt er vanaf wat je erin stoptquote:Op zondag 29 juli 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is een coating he, geen harde laag, maar je hebt gelijk, wellicht dan vanaf je 21e?
Op welke leeftijd stopt een anus met groeien?
Ach bij de meeste is het toch alleen een uitgangquote:
Touché.quote:
Dat is waar, maar je wil natuurlijk nooit je mogelijkheden bij voorbaat beperken.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach bij de meeste is het toch alleen een uitgang
Nee inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ik wil denk niet weten waar het nu over gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |