Verdomme, hoe kan ik zo'n fout maken.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis toch offer they cannot refuse?
Ja dus![]()
Vertel dan eens aan tante WT wie jou dan zoveel leed heeft aangedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft je heus niet te verdedigen hoor.
Ik heb dan wel een kutbui, maar dat is niet door jullie
Mijn held!!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die film heb ik gewoon nog nooit gezien *trots is*
Dat is niet iets om trots op te zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 16:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die film heb ik gewoon nog nooit gezien *trots is*
iPad deed vrijdagavond direct al moeilijk met opladen. Je telefoon hebben we zo goed als niet aangeraakt, heb 1 keer je wa status veranderd en that's it.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, hoe kan ik zo'n fout maken.
Alles gaat mis hier
Ipad laad niet meer op, mijn telefoon vertoont strepen en is opeens helemaal leeg terwijl hij net van de oplader komt.
Wat hebben jullie gedaan hier?
Dat was ik al in jou.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn held!!![]()
Ik heb hem ook nog nooit gezien![]()
Roy en GvsE zijn nu zwaar teleurgesteld in mij
Niemand, ik heb gewoon pijn waardoor ik nogal geprikkeld reageer de hele tijd.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vertel dan eens aan tante WT wie jou dan zoveel leed heeft aangedaan?
Goed van mij hequote:Op zondag 29 juli 2012 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was ik al in jou.
Geen clerks, geen Harold and Kumar, en als klap op de vuurpijl niet Wayne's world en Bill and Ted's excellent adventure kennen
en toch zijn ze van slagquote:Op zondag 29 juli 2012 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
iPad deed vrijdagavond direct al moeilijk met opladen. Je telefoon hebben we zo goed als niet aangeraakt, heb 1 keer je wa status veranderd en that's it.
Waar heb je een verdovinkje nodig dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand, ik heb gewoon pijn waardoor ik nogal geprikkeld reageer de hele tijd.
Kusje op je pijn (behalve als die pijn in de kruisregio is!)quote:Op zondag 29 juli 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand, ik heb gewoon pijn waardoor ik nogal geprikkeld reageer de hele tijd.
quote:
Maar jij bent jonger, dus kan ik nog begrijpenquote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken ik ook allemaal niet. Zal wel voor gekke henkies zijn.
Stil nu jij!!quote:Op zondag 29 juli 2012 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar jij bent jonger, dus kan ik nog begrijpen
Mijn linkerknie.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar heb je een verdovinkje nodig dan?
Er is niks mis met mijn kruisregio hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je pijn (behalve als die pijn in de kruisregio is!)
[..]
Hoe ga je dit nu spinnen naar je leerlingen?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Het is niet blauw in ieder geval.
Het is zomervakantie. Ik zie ze eind Augustus pas weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe ga je dit nu spinnen naar je leerlingen?
Mazzelpik.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is zomervakantie. Ik zie ze eind Augustus pas weer.
Ik las Groningenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want Gorinchem zit wel vol met intellectuele hoogstandjes
Ik dacht dat het expres sarcasme was.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar zei ik dat het per ongeluk was gegaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |