Heb je een briefje? Dan laat ik het je zienquote:Op zondag 29 juli 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
hoe kan een briefje in 8 stukken scheuren?
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
hoe kan een briefje in 8 stukken scheuren?
Zonder dat het expres gaat..quote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je een briefje? Dan laat ik het je zien
Ik mag over 2,5 uur al en dan over 11 uur weer.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:23 schreef Watertornado het volgende:
Nog 15 uur en ik kan weer naar mijn werk.![]()
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag over 2,5 uur al en dan over 11 uur weer.
Jij mazzeldame! (wat is de vrouwelijke vorm van mazzelpik eigenlijk? Mazzelkut klinkt wel erg -- uhm . . .)quote:Op zondag 29 juli 2012 16:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik mag over 2,5 uur al en dan over 11 uur weer.
mazzeltiet klinkt wel nicequote:Op zondag 29 juli 2012 16:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij mazzeldame! (wat is de vrouwelijke vorm van mazzelpik eigenlijk? Mazzelkut klinkt wel erg -- uhm . . .)
Maar wel bijna vakantiequote:
Mazzeldame klinkt beter, ja. Dat is net zo iets als mazzelaar, zeg je dan mazzelares?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij mazzeldame! (wat is de vrouwelijke vorm van mazzelpik eigenlijk? Mazzelkut klinkt wel erg -- uhm . . .)
Nee, dat is mazzelarin.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wel bijna vakantie
[..]
Mazzeldame klinkt beter, ja. Dat is net zo iets als mazzelaar, zeg je dan mazzelares?
Mazzelclit. Klinkt wel aardig.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is mazzelarin.
Bij sommige woorden is het makkelijk. Regelneef wordt regelteef bijvoorbeeld.
Waarom mazzelarin? Want je hebt moordenaar - moordenares zeg maarquote:Op zondag 29 juli 2012 16:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat is mazzelarin.
Bij sommige woorden is het makkelijk. Regelneef wordt regelteef bijvoorbeeld.
Dat bekt niet lekkerquote:
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:20 schreef Murdera het volgende:
hoe kan een briefje perongeluk in 8 stukken scheuren?
Ik ben het zelden met je oneens.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:31 schreef Watertornado het volgende:
Die riff is zo ketsjie en fijn hè
Zelfs Murdera is het met me eens.
Dat klinkt in ieder geval een stuk minder als malariaquote:
Waar zei ik dat het per ongeluk was gegaan dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |