De bankquote:Op zondag 29 juli 2012 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Morgen maar even op zoek naar een toko waar ik dat briefje van 50 in kan leveren
ik zei nog dat ze het bij het tankstation moest proberenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had je hier bij die boeren moeten doen
Ja, die schele Croonen ziet dat toch nietquote:Op zondag 29 juli 2012 15:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei nog dat ze het bij het tankstation moest proberen
Ja want Gorinchem zit wel vol met intellectuele hoogstandjesquote:Op zondag 29 juli 2012 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat had je hier bij die boeren moeten doen
We waren ergens bij een of andere texaco.. Dat was croonen nietquote:Op zondag 29 juli 2012 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, die schele Croonen ziet dat toch niet
Goed puntquote:Op zondag 29 juli 2012 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want Gorinchem zit wel vol met intellectuele hoogstandjes
Hij is echt wel keigoed gerepareerd en stuffquote:Op zondag 29 juli 2012 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want Gorinchem zit wel vol met intellectuele hoogstandjes
Dat zeker!!quote:Op zondag 29 juli 2012 15:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij is echt wel keigoed gerepareerd en stuff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeker!!
Maar schatjes, ik ga even chillen enz. Tot ooit
I'll liveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zeker!!
Maar schatjes, ik ga even chillen enz. Tot ooit
Ja, ik ga ook eens even een douche met douchegordijn en deur opzoeken en mn joggingbroek aantrekken.. Fijn leven und so.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Mooi. Dan ga ik er geen sorry over zeggenquote:
Ja die moet ik nog ophangenquote:Op zondag 29 juli 2012 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook eens even een douche met douchegordijn en deur opzoeken en mn joggingbroek aantrekken.. Fijn leven und so.
Er moet nog wel meer gebeuren in dat antieke pandquote:
In elkaar storten zou een goedbegin zijnquote:Op zondag 29 juli 2012 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er moet nog wel meer gebeuren in dat antieke pand
En dan opnieuw opbouwen? Jij?quote:Op zondag 29 juli 2012 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In elkaar storten zou een goedbegin zijn
Ding was in 8 stukken gescheurd. GvsE heeft hem professioneel zitten plakken.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:59 schreef Watertornado het volgende:
Een briefje van 50 niet in kunnen leveren?
Bij de DNB kun je je geld terugkrijgen als je meer dan de helft van het briefje inlevert.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ding was in 8 stukken gescheurd. GvsE heeft hem professioneel zitten plakken.
Klopt. Opsturen en een maand of 3 wachten of even langs gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij de DNB kun je je geld terugkrijgen als je meer dan de helft van het briefje inlevert. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Opsturen en een maand of 3 wachten of even langs gaan.
Eerst kijken of er hier een winkel is die hem wel wil aannemen
Hiervan is geen sprake?quote:De Nederlandsche Bank (DNB) vergoedt beschadigde eurobankbiljetten als meer dan de helft van het oorspronkelijke biljet over is, tenzij de biljetten moedwillig beschadigd zijn. Biljetten waarvan nog maar 50% of minder over is worden niet vergoed. Alleen wanneer onomstotelijk aangetoond kan worden dat het ontbrekende deel vernietigd is, vergoedt DNB deze biljetten wél.
Jawel. Mijn moeder heeft hem moedwillig in 8 stukken gescheurdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |