Props en drops voor die wielrensterquote:Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Olympische spelen update: Marianne Vos heeft goudprachtig
Was wel spannend op het einde ja. Had echt het gevoel dat je daar alleen maar zou kunnen verliezen, positiveling die ik benquote:Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Flippiee het volgende:
Olympische spelen update: Marianne Vos heeft goudprachtig
Inderdaad. Veel respect voor mensen die zoveel opgeven voor hun sportcarriere.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Props en drops voor die wielrenster
Ik was even bang dat ze nog onderuit ging met die regen enzoquote:Op zondag 29 juli 2012 16:38 schreef twi het volgende:
[..]
Was wel spannend op het einde ja. Had echt het gevoel dat je daar alleen maar zou kunnen verliezen, positiveling die ik ben
quote:Op zondag 29 juli 2012 16:38 schreef twi het volgende:
Oh, en je hebt m'n spytool verkloot, Flippiee.
?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:38 schreef twi het volgende:
Oh, en je hebt m'n spytool verkloot, Flippiee.
Herbert Dijkstra liet me ook een paar keer schrikken met z'n "OH OH NIET VALLEN"quote:Op zondag 29 juli 2012 16:40 schreef Flippiee het volgende:
Ik was even bang dat ze nog onderuit ging met die regen enzo
quote:
Dit dus, zonder het woord haremquote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Lijstje wie ze heeft gemeet, door haar ONZ-harem twintig keer gequote.
Ja inderdaad.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Herbert Dijkstra liet me ook een paar keer schrikken met z'n "OH OH NIET VALLEN"Dat zegt hij echt alsof er wat mis aan het gaan is.
Overigens wil ik mazzelclit, misschien nog mazzelclitje toch de prijs geven voor het beste alternatief voor mazzelpik.quote:
Ik stem ook voor mazzelclitquote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens wil ik mazzelclit, misschien nog mazzelclitje toch de prijs geven voor het beste alternatief voor mazzelpik.
Alhoewel mazzelkut een veel vileinere jaloersheid ten tonele brengt, maar daardoor misschien niet minder nutteloos.quote:
Boh, is dat alles.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Lijstje wie ze heeft gemeet, door haar ONZ-harem twintig keer gequote.
Ik ben ook sad en lonely.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jouw spytool niet vercrackt is, ben je sad en lonely.
Je ONZ-fuckbuddys dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, zonder het woord harem
[..]
Ja inderdaad.Sommige commentatoren zijn daar echt erg in, soms wel leuk en soms beetje vervelend
Dank je, dank je.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overigens wil ik mazzelclit, misschien nog mazzelclitje toch de prijs geven voor het beste alternatief voor mazzelpik.
Dan maken we het bij deze officieel.quote:
Het zijn ook niet mijn fuckbuddys.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Boh, is dat alles.
[..]
Ik ben ook sad en lonely.
[..]
Je ONZ-fuckbuddys dan?
[..]
Dank je, dank je.
[..]
Dan maken we het bij deze officieel.
Ik wil jou het volgende voorleggen. Ik ben wel heel benieuwd of jij hier een logica in kan vinden oid.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alhoewel mazzelkut een veel vileinere jaloersheid ten tonele brengt, maar daardoor misschien niet minder nutteloos.
Lijkt me simpel, Italianen zijn ook de geestelijke vaders van de Alfa Romeo.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil jou het volgende voorleggen. Ik ben wel heel benieuwd of jij hier een logica in kan vinden oid.
Stel!
Je bestelt pasta bij de Italiaan. Die gooit je spaghetti in een aluminium bak en omdat je om (extra) kaas hebt gevraagd krijg je dat er in een apart bakje of zakje bij.
Dit plastieken bakje op zakje leggen ze dan op die hele warme aluminium bak.
1) dan smelt je strooikaas
2) in sommige gevallen is het onmogelijk om dan nog de kaas uit het bakje of zakje te krijgen en
3) dan heb je nog geen (extra) kaas op je pasta
En hoe ga ik ze duidelijk krijgen dat kaas smelt !quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me simpel, Italianen zijn ook de geestelijke vaders van de Alfa Romeo.
You have to make an offer they cannot resist.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe ga ik ze duidelijk krijgen dat kaas smelt !
Het opgeven en zonder kaas bestellen. Zelf een stuk parmezaan (nog op blok uiteraard) kopen.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe ga ik ze duidelijk krijgen dat kaas smelt !
Zonder googlen weet k gewoon dat die van Godfather isquote:Op zondag 29 juli 2012 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
You have to make an offer they cannot resist.
Maar ja, die quote snap jij toch niet
Je hoeft je heus niet te verdedigen hoor.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het zijn ook niet mijn fuckbuddys.
In ONZ vinden nou eenmaal bep. users mij wel tof, daar kan ik ook niet veel aan doen. En het lijstje is ook belachelijk groot dus voor sommige users in ONZ een reden om 20x te quoten.
Die film heb ik gewoon nog nooit gezien *trots is*quote:Op zondag 29 juli 2012 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Tis toch offer they cannot refuse?
Ja dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |