Dat laatste ken ik maar al te goedquote:Op zondag 29 juli 2012 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt en dat in combinatie met goed kunnen inbeelden.
soa test?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja echt heh. straks gaat het nog over pisbuisborstels ipv pleeborstels.
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op zondag 29 juli 2012 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja echt heh. straks gaat het nog over pisbuisborstels ipv pleeborstels.
HÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚquote:Op zondag 29 juli 2012 18:02 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, schoonmaak. beetje chloor erop om het goed te reinigen enzo.
Maar je darmen hoef je niet af te vegen. Ik heb het nu enkel over wc papier besparing hequote:Op zondag 29 juli 2012 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo werkt Mur. Het zit natuurlijk ook in je darmen en je darmen moeten niet gecoat worden want dan neem je te weinig op.
En mijn nobelprijs met jou delen zeker.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt echt goede ideeen, zullen we een bedrijf maken die hierin voorziet?
hang een bidet in je toilet/douche.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je darmen hoef je niet af te vegen. Ik heb het nu enkel over wc papier besparing he
Die mag je in je titanium aars proppen.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
En mijn nobelprijs met jou delen zeker.
quote:Op zondag 29 juli 2012 18:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mag je in je titanium aars proppen.
Ow, ok. Dan is het wel praktisch ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je darmen hoef je niet af te vegen. Ik heb het nu enkel over wc papier besparing he
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is nu spul bedacht dat ze op de binnenkant van sausflessen doen, waardoor niets er aan plakt, alle saus krijg je dan uit de fles.
( http://www.geekologie.com/2012/05/coated-ketchup-bottle-provides-smooth-qu.php )
Is het niet enorm handig om daar je anus mee te laten coaten?scheelt een hoop wc papier!
Malakaquote:Op zondag 29 juli 2012 18:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mag je in je titanium aars proppen.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is nu spul bedacht dat ze op de binnenkant van sausflessen doen, waardoor niets er aan plakt, alle saus krijg je dan uit de fles.
( http://www.geekologie.com/2012/05/coated-ketchup-bottle-provides-smooth-qu.php )
Is het niet enorm handig om daar je anus mee te laten coaten?scheelt een hoop wc papier!
1 keer net na geboorte, zit je voor je hele leven goed.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:15 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, je darmen behangen is lekker makkelijk.
Dat gaat uitscheuren zodra je gaat groeienquote:Op zondag 29 juli 2012 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
1 keer net na geboorte, zit je voor je hele leven goed.
het is een coating he, geen harde laag, maar je hebt gelijk, wellicht dan vanaf je 21e?quote:Op zondag 29 juli 2012 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gaat uitscheuren zodra je gaat groeien
Hangt er vanaf wat je erin stoptquote:Op zondag 29 juli 2012 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is een coating he, geen harde laag, maar je hebt gelijk, wellicht dan vanaf je 21e?
Op welke leeftijd stopt een anus met groeien?
Ach bij de meeste is het toch alleen een uitgangquote:
Touché.quote:
Dat is waar, maar je wil natuurlijk nooit je mogelijkheden bij voorbaat beperken.quote:Op zondag 29 juli 2012 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach bij de meeste is het toch alleen een uitgang
Nee inderdaadquote:Op zondag 29 juli 2012 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ik wil denk niet weten waar het nu over gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |