Iets?quote:Op zondag 29 juli 2012 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf ook onder de iets oudere generatie hoor.
Iemand met geld teveelquote:Op zondag 29 juli 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat het expres sarcasme was.
Welke volslagen randdebiel gaat een briefje van 50 in stukken scheuren? Dan ben je ook niet lekker bij je hoofd zeg.
Ik kan me gewoon wel voorstellen dat als je 8 stukjes hebt dat dat lekkerder je kont afveegt dan uit één stuk. Opvouwen is echt nasty.quote:
Zelfs de vloer?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb gedroomd dat alles van Lego was. Dat was awesome.
Je bips met geld afvegenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon wel voorstellen dat als je 8 stukjes hebt dat dat lekkerder je kont afveegt dan uit één stuk. Opvouwen is echt nasty.
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Coolquote:Op zondag 29 juli 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt beter een gaatje in het papier maken, daar krijg je alles mee schoonquote:Op zondag 29 juli 2012 17:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb toch niet altijd pleepapier bij me en soms moet ik toch.
Er is nu spul bedacht dat ze op de binnenkant van sausflessen doen, waardoor niets er aan plakt, alle saus krijg je dan uit de fles.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt beter een gaatje in het papier maken, daar krijg je alles mee schoon
jezus man.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is nu spul bedacht dat ze op de binnenkant van sausflessen doen, waardoor niets er aan plakt, alle saus krijg je dan uit de fles.
( http://www.geekologie.com/2012/05/coated-ketchup-bottle-provides-smooth-qu.php )
Is het niet enorm handig om daar je anus mee te laten coaten?scheelt een hoop wc papier!
quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Er is nu spul bedacht dat ze op de binnenkant van sausflessen doen, waardoor niets er aan plakt, alle saus krijg je dan uit de fles.
( http://www.geekologie.com/2012/05/coated-ketchup-bottle-provides-smooth-qu.php )
Is het niet enorm handig om daar je anus mee te laten coaten?scheelt een hoop wc papier!
Dit al zit mijn pizza in de ovenquote:Op zondag 29 juli 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
jezus man.
net nu ik op het punt sta pizza te bestellen.
Je hebt echt goede ideeen, zullen we een bedrijf maken die hierin voorziet?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt en dat in combinatie met goed kunnen inbeelden.quote:
Thanks (en dat doe ik ook maar niet danquote:Op zondag 29 juli 2012 17:47 schreef dawg het volgende:
[..]
smakelijk flipje (ik tikte eerst slipje, don't ask).
ik wacht nog even met bestellen.
freudiaans denk ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:48 schreef Flippiee het volgende:
Thanks (en dat doe ik ook maar niet dan)
En jij ook alvast dan als je hebt besteld.
Weet niet of dat zo werkt Mur. Het zit natuurlijk ook in je darmen en je darmen moeten niet gecoat worden want dan neem je te weinig op.quote:Op zondag 29 juli 2012 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |