Er kunnen er slechts 18 mee naar Londen.quote:Caia van Maasakker
Carlien Dirkse van den Heuvel
Claire Verhage
Daphne van der Velden
Ellen Hoog
Emilie Mol
Eva de Goede
Floortje Engels
Frederique Derkx
Joyce Sombroek
Kelly Jonker
Kim Lammers
Kitty van Male
Lidewij Welten
Maartje Goderie
Maartje Paumen
Margot van Geffen
Marieke Veenhoven
Marilyn Agliotti
Marloes Keetels
Merel de Blaey
Naomi van As
Sabine Mol
Sophie Polkamp
Willemijn Bos
Ook nog erg jong.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
Die keepster van Belgie is best goed bezig
Ze staan gewoon lekker te verdedigen hoor. Nederland is 1 van de favorieten en zo briljant ballen ze niet momenteel.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Sasman het volgende:
Leuk joh..Beetje ervaring komen opdoen maar meer moet je hier niet van gaan verwachten zeker.
toekomstig koninginquote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Die kinderen die heel de 1e helft aan het blèren waren
Kids van Maxima en Alex?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Die kinderen die heel de 1e helft aan het blèren waren
De doelstelling voor de belgische dames is 'niet laatste worden in de poule'. Dus wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:49 schreef Sasman het volgende:
Leuk joh..Beetje ervaring komen opdoen maar meer moet je hier niet van gaan verwachten zeker.
ik wacht op de formule 1quote:Op zondag 29 juli 2012 12:53 schreef Paul het volgende:
Nou ik geloof het wel ik ga zo marianne vos kijkuh
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
deze wedstrijd boeit me eigenlijk vrij weinigen van die goal word ik ook niet warm of koud
Nietquote:Op zondag 29 juli 2012 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
deze wedstrijd boeit me eigenlijk vrij weinigen van die goal word ik ook niet warm of koud
neequote:Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Ik schakel net in, bestaat er ook zoiets als buitenspel in hockey?
Dat: geen ge-eikel, gezanik en gezeik. Gewoon gaan. En wat een balbeheersingquote:Op zondag 29 juli 2012 13:01 schreef tralalala het volgende:
Heerlijk dat het spel zo snel hervat wordt elke keer.
2x35 minutenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef Ireth het volgende:
Newbee op hockygebied meld zich
Hoeveel "helften" spelen ze hier eigenlijk? Net als met voetbal een 1e en een 2e of zit dat anders in elkaar?
gewoon 2 helftenquote:Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef Ireth het volgende:
Newbee op hockygebied meld zich
Hoeveel "helften" spelen ze hier eigenlijk? Net als met voetbal een 1e en een 2e of zit dat anders in elkaar?
en geen blesure tijdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon 2 helftenduren 35 minuten ipv 45
quote:
Thanks!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon 2 helftenduren 35 minuten ipv 45
Dat lijkt wel zo ja, van dat rubber..quote:Op zondag 29 juli 2012 13:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Lijkt wel hetzelfde als die indoor-tennisbanen.
Serieus?quote:
17??quote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef ZaZoe het volgende:
Belgische keepster speelt denk ik binnen een paar jaar bij een Nederlandse club, toppertje met haar 17 jaar
Jaquote:Op zondag 29 juli 2012 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Want de klok wordt dan gewoon stilgezet als 't écht nodig is.
Hij is echt berucht slecht altijdquote:Op zondag 29 juli 2012 13:06 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een kutcommentator. Dit is niet wegens duwen
Gelukkig maakte Belgie er ook een echte wedstrijd vanquote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
Baggerwedstrijd. Met die niveau ga je geen goud halen
Non-stop strafcorners nemen met kinderen in het doel.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef pwned het volgende:
Derde helft kutkinderen aan de lat opknopen?
RVD staat zo bij je op de stoep!quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef pwned het volgende:
Derde helft kutkinderen aan de lat opknopen?
Wel zonder maskerquote:Op zondag 29 juli 2012 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Non-stop strafcorners nemen met kinderen in het doel.
Zonder keeper en verdedigersquote:Op zondag 29 juli 2012 13:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Non-stop strafcorners nemen met kinderen in het doel.
Wat belgie doet boeit niet. Nederland was zelf gewoon slordig en onhandig.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gelukkig maakte Belgie er ook een echte wedstrijd van![]()
Australie heeft zelf verloren, dus zou me er niet te druk om maken, je moet ook niet te goed beginnen dan wordt je te euforisch en verlies je scherpte.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
Om Australië maak ik me dan ook niet druk. Dat is geen favoriet voor goudquote:Op zondag 29 juli 2012 13:09 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Australie heeft zelf verloren, dus zou me er niet te druk om maken, je moet ook niet te goed beginnen dan wordt je te euforisch en verlies je scherpte.
Zeker. Nu nog beter gaan hockeyen.quote:
Dat zeg ik ook niet maar ze kunnen wel een team als NL verslaan als ze goed zijn. Die verliezen van een team waarvan ze makkelijk kunnen winnen. NL wint wel en daar gaat het omquote:Op zondag 29 juli 2012 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om Australië maak ik me dan ook niet druk. Dat is geen favoriet voor goud
En jij geen leraar Nederlandsquote:Op zondag 29 juli 2012 13:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, alleen schat ik NZ toch een stuk hoger in dan Belgie.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:12 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar ze kunnen wel een team als NL verslaan als ze goed zijn. Die verliezen van een team waarvan ze makkelijk kunnen winnen. NL wint wel en daar gaat het om
Jaquote:
ARDquote:Op zondag 29 juli 2012 23:28 schreef Peerijsje het volgende:
Hahaha, ik kijk naar de NOS stream en zie je post op het moment dat het gebeurt. Via wat kijk jij?
twitter:SkyNewsBreak twitterde op maandag 30-07-2012 om 15:22:59Team GB hockey captain Kate Walsh has had surgery on fractured jaw but officials are hopeful she can still play a part in the Olympics reageer retweet
Gedaan om 9.24 gaat mijn wekker af.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
Morgen om 9.30 uur Nederland - Japan. Voor de mensen met vakantie even de wekker stellen
En waarschijnlijk komen ook Belgie op Sporza en Groot-Brittanie op BBC op tvquote:Op maandag 30 juli 2012 23:45 schreef borisz het volgende:
dinsdag 31 juli 2012 09:30 - 11:00 NederlanderKijktip Groepsfase Nederland - Japan (v)
dinsdag 31 juli 2012 11:45 - 13:15 Groepsfase Zuid-Afrika - Nieuw-Zeeland (v)
dinsdag 31 juli 2012 14:45 - 16:15 Groepsfase België - China (v)
dinsdag 31 juli 2012 17:00 - 18:30 Groepsfase Groot-Brittannië - Zuid-Korea (v)
dinsdag 31 juli 2012 20:00 - 21:30 Groepsfase Argentinië - Verenigde Staten (v)
dinsdag 31 juli 2012 22:15 - 23:45 Groepsfase Duitsland - Australië (v)
Ze moeten gewoon de hele dag Henry Schut inzetten. Veruit de beste.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef marcodej het volgende:
Die Stomphorst vind ik ook een knurft btw. Die lijkt nog steeds angstig te presenteren.
Is absoluut niet sterk, zeker nu niet bij het hockey inderdaad..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef marcodej het volgende:
Die Stomphorst vind ik ook een knurft btw. Die lijkt nog steeds angstig te presenteren.
Ja wat dachte, dat ze die er na twee wedstrijden uit zouden knikkeren?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Oh gelukkig... ze hebben Brinkman weer
Een man mag hopenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja wat dachte, dat ze die er na twee wedstrijden uit zouden knikkeren?
quote:
Eens, al vind ik dat Dione de Graaf ook enorm is blijven hangen... Henry Schut is haar op alle fronten al voorbijquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:24 schreef marcodej het volgende:
Waarom niet?!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt nooit zo'n fan geweest van Kim Lammers, maar ze lijkt scherper dan ooit
Ze is de laatste tijd echt een killer geworden. Dat kunnen al die andere aanvalsters niet zeggen bij Nederlandquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt nooit zo'n fan geweest van Kim Lammers, maar ze lijkt scherper dan ooit
Ik vond haar altijd net iets teveel kansen nodig hebbenquote:
Ze was ooit nog zwaarder. Staat nu best scherp.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Kim Lammers... Heb echt het idee dat ze minstens 10 kilo te zwaar is, maar goed, als je ze blijft scoren.
Spieren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Kim Lammers... Heb echt het idee dat ze minstens 10 kilo te zwaar is, maar goed, als je ze blijft scoren.
Is misschien een tijdje wel zo geweest ja...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd net iets teveel kansen nodig hebben
Lekker lomp was dat ja... pffquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:39 schreef marcodej het volgende:
Hoppa, gewoon doorslaan met drie Japansen om je heen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:41 schreef ladyinred88 het volgende:
volgende keer ietsje harder doorzwaaien
Mag inderdaad niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef Ambrosius het volgende:
Je mag je stick vast niet gooien? Dat had ik gedaan.
Haha was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef Ambrosius het volgende:
Je mag je stick vast niet gooien? Dat had ik gedaan.
Dan waren er nog meer bloedvergieten op het veldquote:
quote:
Eén bloedvergiet, twee bloedvergieten?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan waren er nog meer bloedvergieten op het veld
Terwijl ik Kooke hoor zeggen 'zonder dat er sprake is van paniek...'quote:
Hoe hoog moeten we Japan inschatten ?quote:
Is het ook totaal niet. Verdedigend kom je tegen echte topploegen flink in de problemen en aanvallend gezien lopen er behoorlijk wat matige krachten rond bij Nederland. Het is dat Lammers best dodelijk is, maar voor de rest...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:54 schreef Guard het volgende:
Vind het nog niet echt overtuigend allemaal...
Kansen waren er in het begin genoeg. Staat het 2-0 loop je zo nog verder uit. Nu loopt het inderdaad nog wat stroef.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:54 schreef Guard het volgende:
Vind het nog niet echt overtuigend allemaal...
Ik geloof dat ze wel wat minder aanvallend zijn gaan spelen sinds de eerste helft tegen UK, dus is niet echt een vergelijkingquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:55 schreef Marcoss het volgende:
Japansen verloren dik van GB de 1ste wedstrijd
En Ellen ?quote:
Op de radio hebben ze een veel betere/leukere.quote:
Is dit dezelfde commentator?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gisteren met dat ''Nooijermoment''
Ik kan niet tegen de radio.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op de radio hebben ze een veel betere/leukere.
Inderdaad. Die wedstrijd heb ik gezien en de Japanse dames speelden daar echt vreselijk naïef. Kinderlijk zelfs.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze wel wat minder aanvallend zijn gaan spelen sinds de eerste helft tegen UK, dus is niet echt een vergelijking
Zelfde sport = zelfde commentatortquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dit dezelfde commentator?
[..]
Ik kan niet tegen de radio.
Ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dit dezelfde commentator?
[..]
Ik kan niet tegen de radio.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfde sport = zelfde commentatort
Ah oke, hij heeft een lange avond gehad zo te horen.quote:
[troll]mag ze hier wel eens komen laten zien dan[/troll]quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:00 schreef Drassss het volgende:
Ellen "ik doe echt alles met mijn backhand" Hoog
Oh dat kunnen ze echt. En een stuk beter ook. Nog geen enkele corner gehad bijvoorbeeld. Bijzonder.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:04 schreef Guard het volgende:
Besef kan er zijn dat het beter moet, maar dat moeten ze dan wel kunnen
Volgens mij is het voor Kooke nog iets te vroeg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Kooke becommentarieert alsof we naar schaken zitten te kijken![]()
Niet te hard praten om de spelers niet uit hun concentratie te halen.
Gelukkig hebben we straks weer die gewldige stadionspeaker bij het boogschieten die er echt alles aan doet om de schutters uit de concentratie te halenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:05 schreef ItaloDancer het volgende:
Kooke becommentarieert alsof we naar schaken zitten te kijken![]()
Niet te hard praten om de spelers niet uit hun concentratie te halen.
Boogschietenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we straks weer die gewldige stadionspeaker bij het boogschieten die er echt alles aan doet om de schutters uit de concentratie te halen
Dat is erg leuk ja. Van het boogschieten is vandaag volgens mij geen stream, dat is dan wel weer jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we straks weer die gewldige stadionspeaker bij het boogschieten die er echt alles aan doet om de schutters uit de concentratie te halen
Niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat is erg leuk ja. Van het boogschieten is vandaag volgens mij geen stream, dat is dan wel weer jammer.
Er zijn vast nog genoeg mensen tussen de 15999997 in NLquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig, dan heb ik Ellen voor mijzelf.
Op de site van de NOS is die balk grijs en dat betekent dat het niet uitgezonden wordt staat eronder.quote:
Die versla ik wel, ik was alleen bang voor Tong.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn vast nog genoeg mensen tussen de 15999997 in NL
Eurovisionsports.com eens proberenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:09 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Op de site van de NOS is die balk grijs en dat betekent dat het niet uitgezonden wordt staat eronder.
Daar zal Sascha Visser blij mee zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:00 schreef Drassss het volgende:
Ellen "ik doe echt alles met mijn backhand" Hoog
Ja daar verbaasde ik me gisteren al overquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Okéquote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die versla ik wel, ik was alleen bang voor Tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |